3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
en nog eentje om jullie de kans te geven om me tegen te houden..

... ik hield van jullie..
of... als ik het echt nog even uit wil stellen..

....niemand merkt dat ik er aan onderdoor ga...
Hahahahaaha o is dat echt gebeurd?

Wat erg!

(ik moest even een punt maken op relaties, sorry)
ooohhh... net op tijd Leo... ik wilde er bijna uitstappen

ja is echt gebeurd
Ik ben er weer!

Niet wanhopen!

Ik heb ook andere verplichtingen hier!
Maar Sprankelend is er nog niet uit geloof ik
Wauw zeg, wat een rothonden hahahaahaha!
op hoeveel zitten we eigenlijk?
Ik heb haar ook een hele moeilijke gegeven, goudvis als beste vriend......
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2009 @ 14:02:

Hahahahaaha o is dat echt gebeurd?

Wat erg!

(ik moest even een punt maken op relaties, sorry)Hulp nodig?
1659
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2009 @ 14:04:

Wauw zeg, wat een rothonden hahahaahaha!

Nou he... en zij maar janken (was een heeeel aanhankelijk beest).. en ik raakte toch wel licht in paniek. Dus ik de bedrijfsbouvier naast me geroepen elke keer als er een auto aankwam op dat donkere weggetje.

Gelukkig gaf ... het gaat automatisch de HvNL kant op ... het vrouwtje de bouvier regelmatig lekkere botjes als ze het bedrijfsterrein van haar man bezocht. Boris had dat goed onthouden en beschermde haar alsof ze zijn eigen baasje was.

Nadat het akkefietje opgelost was kon vrouwtje weer verder, maar niet nadat ze Boris een dikke knuffel en een botje had gegeven.
quote:floor72 schreef op 15 oktober 2009 @ 14:04:

[...]

Hulp nodig?Leo heeft me net op tijd gered van een heel eenzaam einde... zucht
oke... soms vind ik mezelf ook heel grappig..

ik las net even mijn verhaaltje van Boris... en weet je wat??

ik geef mezelf gewoon een rofl
Sprankelend lukt het???
De gang is er wel een beetje uit hier hoor..

maarja... de verhaaltjes zijn ook wat langer..

en leuker!
quote:floor72 schreef op 15 oktober 2009 @ 14:04:

[...]

Hulp nodig?

Het gaat er om of je het aan je vrouw moet vertellen als je al een jaar verliefd bent op iemand anders. Een jaar dus. Op je medewerkster. Met wie je ook op zakenreis gaat en veel tijd doorbrengt. Zo veel dat klanten denken dat de collega de vrouw is van die man. Er is geen seks maar verder alles, inclusief uitgesproken dat men verliefd is, erotische gesprekken, verlangens enzovoort.

Ik opperde om mevrouw baas er eens bij te betrekken, kijken of zij ook zo wild enthousiast is over de verliefdheid van haar man. Een andere forumer vond dan onzin want volgens haar was er 'niks aan de hand'.

En dat bestrijd ik dus.

Omdat ik uit ervaring weet dat je kapot gaat aan zo'n verliefdheid, helemaal als je vriend zegt dat er 'niks is' en jij aan je klompen aanvoelt dat dat absoluut niet waar is.

Zij zegt dat ik niet weet of dat zo is, of die vrouw dat voelt. Ik zeg dat zij ook niet weet dat dat níet zo is. Omdat we alleen het verhaal lezen van de dame die de platonische verliefdheid beleeft en die weet natuurlijk niks van de gevoelens van de vrouw van die man.

Nah zo.....
Vanavond met mn zoon naar de stad, om schoenen te kopen.
De familie Van Loon is ten einde raad. Hun zoon Jeffrey is zijn beste vriend, zijn goudvis Harry kwijtgeraakt. Volgens een woordvoerder van de familie zou het allemaal berusten op een misverstand.

Het was half zes 's ochtends toen Jeffrey aankwam bij het zwembad in Wouw. In het natuurbad, dat dagelijks vers gevuld wordt met water uit de nabijgelegen rivier de Zoom zwemmen Jeffrey en Harry iedere dag voor het zwembad open gaat voor het publiek. Maar volgens gemeentelijke verordeningen mag dat helemaal niet.

De familie van Jeffrey is op de hoogte van het verbod, maar volgens de woordvoerder heeft de oma van Jeffrey hier twee jaar geleden speciale afspraken over gemaakt met de burgemeester van het dorp.

Jeffrey heeft weinig vriendjes omdat hij door een vergroeiing aan zijn onderlip een bijzonder spraakgebrek heeft overgehouden. Praten met leeftijdsgenootjes gaat hem daarom moeilijk af. Door de vergroeiing kan Jeffrey echter wèl met vissen praten.

Drie jaar geleden kocht zijn opa, die inmiddels aan een tragische ziekte is overleden, Harry voor hem. De vriendschap die ontstond zorgde voor een wereld van verschil in het leven van Jeffrey. Ook Harry deed de vriendschap veel goed. Nadeel van dit geluk was dat Harry, zoals elke goudvis die het goed naar zijn zin heeft, maar door bleef gaan met groeien.

Omdat hij niet meer in zijn aquarium past zit Harry nu in een tank. Iedere ochtend haalt Jeffrey hem hier uit en fietsen ze samen van Hoogerheide naar Wouw om te gaan zwemmen. De nieuwe directeur van het zwembad vond dit maar niks en heeft nu de slijmdraden die Harry trekt in het water aangegrepen om de vis in beslag te laten nemen.

Op dit moment wordt er in Hoogerheide koortsachttig gezocht naar de overeenkomst die oma heeft gesloten met de vorige burgemeester om aan te tonen dat de slijmdraden weldegelijk zijn toegestaan.

Jeffreys oma zelf is op dit moment niet bereikbaar voor commentaar. Zij is bezig aan een cruise. Net als de voormalig burgemeester.
welke is dat Leo, daar ben ik gek op, op dat soort perikelen
Baby sluit ouders buiten.

Baby Z. van 11 maanden heeft haar ouders afgelopen woensdagavond een koude nacht bezorgd. De ouders stonden in de tuin te roken, terwijl de dreumes door de kamer kroop. De achterdeur stond op een kier en door toedoen van het kind, dat tegen de deur ging staan, viel de deur in het slot, toen het kind op last van de ouders ging zitten, bang om achterover te vallen. De deur is voorzien van een klink aan de binnenkant en een knop aan de buitenkant, dus de ouders konden niet meer naar binnen. Buren in bezit van sleutels moesten uit bed gebeld worden. De ouders hadden toen al een paar koude en angstige minuten achter de rug. De baby bleef gelukkig in het zicht en zwaaide zich de armpjes uit het lijf naar de verkleumde papa en mama aan de andere kant van de deur. De geschrokken ouders zijn onmiddellijk gestopt met roken…

(dat van dat stoppen klopt dan weer niet.)
Zo Sprank... das geen aflevering HvNl, das een hele Special!!

even lezen
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 14:06:

[...]

Nou he... en zij maar janken (was een heeeel aanhankelijk beest).. en ik raakte toch wel licht in paniek. Dus ik de bedrijfsbouvier naast me geroepen elke keer als er een auto aankwam op dat donkere weggetje.

Gelukkig gaf ... het gaat automatisch de HvNL kant op ... het vrouwtje de bouvier regelmatig lekkere botjes als ze het bedrijfsterrein van haar man bezocht. Boris had dat goed onthouden en beschermde haar alsof ze zijn eigen baasje was.

Nadat het akkefietje opgelost was kon vrouwtje weer verder, maar niet nadat ze Boris een dikke knuffel en een botje had gegeven.Kijkkkkkk het HvL niveau is heel hoog inderdaad in dit verhaal
Oh hahaha, ik moest ook even wat anders doen. Maar ik vind het echt moeilijk. En geheel conform mij moet het ook weer meteen gigantisch uit zijn voegen barsten qua aantal woorden.
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 14:10:

welke is dat Leo, daar ben ik gek op, op dat soort perikelenVerstandig zijn terwijl de vonken er vanaf vliegen heet het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven