3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2009 @ 14:21:

[...]

Ok lovely:

'Kaplaarzen als mode trend in natte gebieden'

In het Zuid-belgische plaatsje Dworp is bij toeval een gat in de markt ontdekt.

Al jaren hebben de bewoners last van drassige grond en daardoor natte voeten. Een van de bewoners zegt zelfs: Amai.. ge kriegt er schimmel van tussen die tenen he.. en da ga de dokter nie fijn vinden, al die pasjenten met ene zelfde kwaal.

Eén inwoonster besloot om niet langer bij de pakker neer te zitten. Zij ontwierp een kaplaars met een heel speciale print... een foto van de burgermeester van Dworp. Deze protestactie heeft echter een geheel onverwachte wending genomen en is ontdekt door Mastino Mustoflani, een bekend mode-ontwerper uit het bekende Milaan. Hij was zeer blij verrast door de autoritaire doch praktische uitstraling van de kaplaars en heeft besloten om deze in zijn wintercollectie van 2009-2010 op te nemen.

De bewoners van Dworp zijn blij verrast... de burgermeester is niet beschikbaar voor commentaar en heeft zich - zo vernamen wij van de bewoners - volledig teruggetrokken in zijn Dworpse Stulp.
hallo dames... jullie zijn goed bezig hier...maar verhaaltjes schrijven gaat mij echt niet lukken hoor!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
1701
Wederom super Leo!!!
In het mondaine Bloemendaal lijkt het deze zomer wel alsof de herfst wat eerder is begonnen. Zag je er in 2007 vooral grote zonnebrillen en kwamen daar afgelopen zomer nog uitbundige grote horloges bij, dit jaar is het de beurt aan de voeten.

Op het strand pronken de voornamelijk jonge en rijke badgasten met hun Kneeley's. De trend lijkt overgewaaid uit Amerika. Daar was eerder dit jaar socialite Nicole Richie te vinden met haar oudste dochter op het strand van Miami. Om beschadigingen aan de huid van haar scheenbenen door het op de knieën zitten in het hete zand te voorkomen droeg zij hierbij knielange teenslippers.

Nu de zomer hier eenmaal is losgebarsten zijn ook in Nederland de Kneeleys niet aan te slepen.
quote:vivafreak1 schreef op 15 oktober 2009 @ 14:30:

hallo dames... jullie zijn goed bezig hier...maar verhaaltjes schrijven gaat mij echt niet lukken hoor!mij ook niet, maar wel heel leuk om te proberen hoor! Ik krijg er een adrenaline-kick van
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 14:24:

[...]

In Zuid Schaarwoude wordt naarstig gezocht naar een oplossing voor een groot buurtprobleem. Een groepje hangjongeren verzamelt zich in de late avond en vroege ochtend achter de plaatselijke bakkerij. Bakker Henk van Kadet wordt hierdoor ernstig in zijn werk belemmerd. Het is zelfs zo erg dat hij de eierkoeken welke hij voor de plaatselijke scouting-vereniging dagelijks maakt niet meer kan vervoeren.

Meerdere malen zijn de hangjongeren hierop aangesproken. Uiteraard eerst door de heer Kadet zelf, en later ook door de plaatselijke wachtmeester F.G. Bromsnor.

De hangjongeren vinden echter dat zij totaal geen overlast veroorzaken en gaan vrolijk door met hun bijeenkomsten.

Door bezuinigingsmaatregelen is de heer Bromsnor de enige autoriteit binnen het dorp en is hij niet in staat om in de nachtelijke uren zijn werk te verrichten.

Het gemeentebestuur beraad zich vandaag verder over de oplossing van dit ´eierkoek-probleem´Hahaha! Bromsnor wordt niet betaald voor zijn overuren!
woeha... kneelyes...geniaal!
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2009 @ 14:32:

[...]

Hahaha! Bromsnor wordt niet betaald voor zijn overuren! jij hebt m door
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 14:30:

[...]

In het Zuid-belgische plaatsje Dworp is bij toeval een gat in de markt ontdekt.

Al jaren hebben de bewoners last van drassige grond en daardoor natte voeten. Een van de bewoners zegt zelfs: Amai.. ge kriegt er schimmel van tussen die tenen he.. en da ga de dokter nie fijn vinden, al die pasjenten met ene zelfde kwaal.

Eén inwoonster besloot om niet langer bij de pakker neer te zitten. Zij ontwierp een kaplaars met een heel speciale print... een foto van de burgermeester van Dworp. Deze protestactie heeft echter een geheel onverwachte wending genomen en is ontdekt door Mastino Mustoflani, een bekend mode-ontwerper uit het bekende Milaan. Hij was zeer blij verrast door de autoritaire doch praktische uitstraling van de kaplaars en heeft besloten om deze in zijn wintercollectie van 2009-2010 op te nemen.

De bewoners van Dworp zijn blij verrast... de burgermeester is niet beschikbaar voor commentaar en heeft zich - zo vernamen wij van de bewoners - volledig teruggetrokken in zijn Dworpse Stulp.Een hele andere insteek dan die van mij! Geweldig!
Gaaaaf Sprankelend... .en wat kort en krachtig !!!
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 14:31:

In het mondaine Bloemendaal lijkt het deze zomer wel alsof de herfst wat eerder is begonnen. Zag je er in 2007 vooral grote zonnebrillen en kwamen daar afgelopen zomer nog uitbundige grote horloges bij, dit jaar is het de beurt aan de voeten.

Op het strand pronken de voornamelijk jonge en rijke badgasten met hun Kneeley's. De trend lijkt overgewaaid uit Amerika. Daar was eerder dit jaar socialite Nicole Richie te vinden met haar oudste dochter op het strand van Miami. Om beschadigingen aan de huid van haar scheenbenen door het op de knieën zitten in het hete zand te voorkomen droeg zij hierbij knielange teenslippers.

Nu de zomer hier eenmaal is losgebarsten zijn ook in Nederland de Kneeleys niet aan te slepen.Whoehahahahahaa!
Echt hilarisch dit. Die van jullie zijn ook zooooo leuk!!!
Deed Floor ook nog mee?

of heeft ze weer haar snor gedrukt onder het mom van de baby
Goh wat leuk om te doen dit.....

Ik heb er een kleur van.
Ik zat me bij het einde van die van mij wel af te vragen hoe HvNL dat nou eigenlijk doet. Ik kijk het niet zo heel vaak, maar soms hoor ik van achter mijn pc weleens een stukje. Volgens mij eindigen veel onderwerpen eigenlijk min of meer gewoon zonder einde daar...
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2009 @ 14:35:

Goh wat leuk om te doen dit.....

Ik heb er een kleur van.Ik ook!
Ik durf het bijna niet te zeggen... maar...
Ja dat klopt sprankelend... ze delen gewoon zeg maar iets mede.. en zeggen dat tientallen keren dat het zo leuk, triest, verdrietig, aangrijpend of zielig is... en verder niets

maar wel vaak een paar uitzendingen daarna komen ze erop terug dat er weer iets opgelost is (nieuwe scootmobiel, onderdak voor de hond gevonden, dat soort dingen)
en Floor? zit die nog te typen?
ik mag toch niet hopen dat er een klant in de winkel komt tijdens het typen, want ik zie ze volgens mij niet eens binnenkomen
Oh ok. Ja, daar moet je het met enige regelmaat voor zien natuurlijk. Ik weet niet eens hoe laat het uitgezonden wordt. Volgens mij op een moment dat het hier spitsuur is.
1722 reacties

1830 hvnl vroege editie (geloof ik)

2230 hvnl late editie (mits er geen film aan de gang is)
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 14:36:

Ik durf het bijna niet te zeggen... maar...Zeg dan.....
Tssss... tijdens Het huis Anubis.

Wat verwàchten ze nou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven