3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
(overigens Floor, de 1e keer was vast nog geen avond, en anders is dit nog niet de tweede keer, dan is het hoogstens 1b)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
De buitenwereld roept. Avondprogramma op school wegens Kinderboekenweek. Pieker me al een half uur suf waar die ookalweer over gaat (en bedenk me nu: dumbass, google dan).

Even een nieuw laagje mascara en de wind over mijn snoet en ik ben weer good to go.

Veel plezier hier in de tussentijd!
quote:floor72 schreef op 15 oktober 2009 @ 18:06:

Gek hè! Dat het zo kan leven met elkaar.Heerlijk toch.. scheelt mij een hoop gepieker en eenzaam voelen in deze "zware"tijd
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:vivafreak1 schreef op 15 oktober 2009 @ 18:07:

ja hoe zal het vandaag met Petra zijn?

Ja, dat vraag ik me ook al een aantal keer af vandaag.

Pfffff, zou niet graag in haar schoenen staan hoor. Lijkt me echt lood en lood en loodzwaar.
Dag Sparkel... veel plezier
quote:noanne schreef op 15 oktober 2009 @ 18:06:

Snel Floor de doos tissues aangeven.

Thnx....

Mehn.. zit wel in de brulmodus en kan het niet eens op hormonen gooien!
Veel plezier Sprankelend
Ik hoop dat Petra zo ook nog even haar neus laat zien, die had het ook zwaar gisteren...

Zeg No, lig je de hele dag in bed of kun je al wat meer?
quote:floor72 schreef op 15 oktober 2009 @ 18:09:

[...]

Thnx....

Mehn.. zit wel in de brulmodus en kan het niet eens op hormonen gooien!Jawel hoor, schijnzwangerschapshormomen
Ohw.. Petra ja. Hoop dat ze zich nog ff meldt vanavond!
quote:noanne schreef op 15 oktober 2009 @ 18:01:

Betrapte me er daarnet op dat ik met jullie gisteren en vandaag meer lol gehad heb, dan met mijn vrienden. Op één vriendin na hoor ik niets meer van ze. Behalve dan dat ze het keimoeilijk vinden. Vandaag waren jullie op mijn kids en de neuroloog na, mijn enige contact met 'buiten'. En gisteren was dat ook al zo. Ik bel wel en probeer wel afspraken te maken, maar het lukt niet. Of ik moet afzeggen, omdat ik me te beroerd voel. Even de laptop mee in bed lukt wel, maar vaak lukt het me niet om mensen om me heen te hebben. Dankjulliewel daarvoor.

Wat naar voor je en wat lief dat je dit zegt.....

Je bent ziek he?

Weet je dat ik dat niet wist?

Kan ik ergens je verhaal lezen?

Ik vind je heel lief, en ik ben blij dat je bij de BEO bent gekomen!
quote:noanne schreef op 15 oktober 2009 @ 18:09:

[...]

Jawel hoor, schijnzwangerschapshormomen
zo eten op/koffie op... sigaretje verdiend
Hahaha, het thema is "Aan tafel!".

Nou, 3 x raden wat er door die feestavond weer niet fatsoenlijk gebeurt in huize Sprank
Bijzondere wending heeft dit topic genomen!
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 18:08:

De buitenwereld roept. Avondprogramma op school wegens Kinderboekenweek. Pieker me al een half uur suf waar die ookalweer over gaat (en bedenk me nu: dumbass, google dan).

Even een nieuw laagje mascara en de wind over mijn snoet en ik ben weer good to go.

Veel plezier hier in de tussentijd!Dag lieve Sprankel, tot later, boekenweek ze!
O is No nu ook een BEO, vandaar die Tena in haar BR, haha.
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 18:10:

Hahaha, het thema is "Aan tafel!".

Nou, 3 x raden wat er door die feestavond weer niet fatsoenlijk gebeurt in huize Sprank Ik wil ook eten, maar kinderen zitten nog steeds midden in de afscheidsceremonie!
quote:iris1969 schreef op 15 oktober 2009 @ 18:11:

O is No nu ook een BEO, vandaar die Tena in haar BR, haha.Ik las Noanne voor het eerst bij de BEO zelfs.....
quote:iris1969 schreef op 15 oktober 2009 @ 18:09:

Ik hoop dat Petra zo ook nog even haar neus laat zien, die had het ook zwaar gisteren...

Zeg No, lig je de hele dag in bed of kun je al wat meer?

Ben alleen met 2 kinderen dus al zou ik willen, mijn bloedjes moeten toch naar school en eten enzo. Ik sta met ze op en ontbijt dan met ze. Daarna breng ik ze naar school. Kleed ik me weer uit en ga nog een uurtje slapen. Daarna aankleden en vaak richting fysio/poli, boodschappen probeer ik daarna meteen te doen. En dan weer mijn bedje in. Slapen of i-netten.

Vaak wordt t i-netten.

Jongens gaan gewoon naar de tso en de bso en nu eten ze beide bij een vriendje en blijven ze daar ook slapen, omdat ik echt een k-dag heb.
Boekenweek gaat over spruitjes toch?
quote:noanne schreef op 15 oktober 2009 @ 18:12:

[...]

Ben alleen met 2 kinderen dus al zou ik willen, mijn bloedjes moeten toch naar school en eten enzo. Ik sta met ze op en ontbijt dan met ze. Daarna breng ik ze naar school. Kleed ik me weer uit en ga nog een uurtje slapen. Daarna aankleden en vaak richting fysio/poli, boodschappen probeer ik daarna meteen te doen. En dan weer mijn bedje in. Slapen of i-netten.

Vaak wordt t i-netten.

Jongens gaan gewoon naar de tso en de bso en nu eten ze beide bij een vriendje en blijven ze daar ook slapen, omdat ik echt een k-dag heb.Noan, ik zie je hier ook pas voor het eerst. Staat je verhaal ergens op Viva?
Zo dat is best pittig, ik dacht door jouw pleegzoontje dat je ook nog ergens een man had zitten, maar blijkbaar mag/kun je dat ook in je eentje....
hahaha, neeeee of toch wel een btje: aan tafel: eten en snoep!
Als jullie heel erg gaan zoeken kun je de boel bij elkaar sprokkelen, wil er eigenlijk geen topic over openen, want de gezondheidspijler heeft iets te veel hersentumoren voorbij zien komen het afgelopen jaar. En ik wil geloof ik niet de aandacht die je dan krijgt. Wil het hier wel typen, maar dan haal ik het ook weer weg, want anders word ik wel errug herkenbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven