3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
Hahaha, jullie hebben mij denk ik allemaal al eerder gelezen. Heb namelijk de lijst gemaakt van de actieve forummers èn de lijst van de actiefste forummer. Vandaar mijn avatar.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Mijn collega is al twee keer onder het mes geweest en is er nu weer helemaal bovenop, dat vind ik best een rustige gedachte nu ik jou "ken".
heftig allemaal hoor No... in je eentje
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
ik bedoel ik doe het nu ook alleen... maar ik ben niet ziek gelukkig (klopt het even af op haar houten tafel!)
Wat jij wilt Noanne. Ik kan me voorstellen dat je de luchtigheid van dit topic prettig vind, maar ook dat je je verhaal kwijt wilt.

Ik denk dat niemand hier je verhaal zal quoten, als je dat niet wilt.
spruitjes.. is het boekenweek geschenk floor
BEO ben ik geworden, omdat ik me echt helemaal aan de buikpijn had gelachen nadat ik het topic had gelezen. En nog steeds lopen me de tranen regelmatig over de wangen. Echt geweldig.
Viva, waar kan ik jouw verhaal lezen?

Voor jou vind ik het ook allemaal zo heftig.....
oh ik word toch wel erg nieuwschierig hoor.. ik ga beo ook maar eens lezen dan... kan nog wel wat luchtigs gebruiken de aankomende periode denk ik zo
en de 2200 gepasseerd!
quote:noanne schreef op 15 oktober 2009 @ 18:19:

BEO ben ik geworden, omdat ik me echt helemaal aan de buikpijn had gelachen nadat ik het topic had gelezen. En nog steeds lopen me de tranen regelmatig over de wangen. Echt geweldig.

En je schoof er ook nog eens heel soepeltjes tussen, dat vond ik echt heel erg leuk.

Ik weet natuurlijk nooit wie er meeleest maar ik ben altijd weer trots als mensen zomaar mee gaan praten, dan weet ik meteen dat ze wel gelezen móeten hebben, anders zouden ze niet weten welke woorden we gebruiken.
De BEO is geweldig, zet je maar schrap voor 80 pagina's meligheid, haha.
oh jee een heel nieuw taaltje eigen maken.... zo he
haha iris.,, ga ik doen als we hier de 3000 hebben gehaald.,,, is het gat wat minder diep
Misschien moet er een woordenboekje in de OP Leo?
Ja, Freak dat zwarte gat hierna, daar ben ik ook heeel bang voor .
quote:vivafreak1 schreef op 15 oktober 2009 @ 18:22:

oh jee een heel nieuw taaltje eigen maken.... zo heNah het is niet echt een nieuwe taal, het zijn meer woorden en gebruiken. Het speelt zich allemaal af in het multi alternatieve circuit he, daar moet je even inkomen.
Multi-alternatief gekoppeld aan de huisvlijt van de jaren 40 en 50, haha.
Niet quoten dan ajb.

Ach, was bij nader inzien toch maar een saai verhaal. (al lijken de reacties hieronder wat anders te zeggen, geloof me nu maar t was een saaaaai verhaal)
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2009 @ 18:21:

[...]

En je schoof er ook nog eens heel soepeltjes tussen, dat vond ik echt heel erg leuk.

Ik weet natuurlijk nooit wie er meeleest maar ik ben altijd weer trots als mensen zomaar mee gaan praten, dan weet ik meteen dat ze wel gelezen móeten hebben, anders zouden ze niet weten welke woorden we gebruiken.Ik ben zo soepel joh, dat wil je niet weten ;) Dankjewel voor het compliment!
Dat is echt heftig zeg! Wat zal jij een moeilijk tijd hebben nu. Ik ben er stil van.
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2009 @ 18:24:

[...]

Nah het is niet echt een nieuwe taal, het zijn meer woorden en gebruiken. Het speelt zich allemaal af in het multi alternatieve circuit he, daar moet je even inkomen.Ik heb hier in mijn omgeving een vrouw die, laat maar zeggen, BEO in hoogst eigene persoon is, vaak denk ik gewoon, naar welke workshop was zij nu ook al weer geweest? En roer daar dan een beetje mee
No.. ik zit hier echt met mega kippenvel.. wat een verhaal mega heftig zeg!
Noanne, wat een ontzettend heftig verhaal.....

Heb je wel eens bij het topic van Robo gelezen?

Dat is zo mooi, op psyche, over haar ziekte en er schrijven vrouwen mee die hetzelfde meemaken. Niet zielig, niet meelijwekkend, maar open en warm, heel erg warm en Robo is de allerliefste schat die er rondloopt.
Ja, heb daar wel gelezen, weet alleen niet of ik daar thuishoor, formeel heb ik geen kanker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven