3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 09:16
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 09:12:
Ja, hahaha, het is inderdaad mijn dokter. Maar ik wil er wel meer over kwijt hoor. Blond, blauwe ogen, en voor een vrouw van 1.52m is hij een lekkere lange vent
*trekt platte schoenen aan*
Ha, dat filmpje is leuk! Vooral die bebloede kies, met wortels er nog aan, die voorbij vliegt. Heb dat ooit, een keer, wel eens willen doen met een collega. (Ben verder niet agressief, hoor.)
Klinkt goed, die dokter. Wordt er nog geflirt, of deelt hij alleen pilletjes uit?
Ja, hahaha, het is inderdaad mijn dokter. Maar ik wil er wel meer over kwijt hoor. Blond, blauwe ogen, en voor een vrouw van 1.52m is hij een lekkere lange vent
*trekt platte schoenen aan*
Ha, dat filmpje is leuk! Vooral die bebloede kies, met wortels er nog aan, die voorbij vliegt. Heb dat ooit, een keer, wel eens willen doen met een collega. (Ben verder niet agressief, hoor.)
Klinkt goed, die dokter. Wordt er nog geflirt, of deelt hij alleen pilletjes uit?
woensdag 14 oktober 2009 om 09:18
Nou ja, flirten is ietwat ongepast natuurlijk . Maar aangezien ik hem alleen maar zie voor zo nu en dan een nieuwe stash en even laten zien dat mijn bloeddruk nog altijd onbegrijpelijk laag is hou ik me nou weer niet echt in . Hij bloost heel leuk, en dat heeft wel een soort van Kop van Jut effect op mij. Als in even kijken of het vandaag weer lukt (echt slecht ).
woensdag 14 oktober 2009 om 09:19
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 09:13:
[...]
Ik weet het niet hoor Zwieber, maar misschien moet je eens lé-zen voor je je vragen hier dumpt. Het is toch óverduidelijk dat er een lijn in dit topic zit... Duh..Ja sorry hoor maar ik dacht: een overbodige vraag extra is toch weer een extra post op weg naar de drieduizend!
[...]
Ik weet het niet hoor Zwieber, maar misschien moet je eens lé-zen voor je je vragen hier dumpt. Het is toch óverduidelijk dat er een lijn in dit topic zit... Duh..Ja sorry hoor maar ik dacht: een overbodige vraag extra is toch weer een extra post op weg naar de drieduizend!
woensdag 14 oktober 2009 om 09:20

woensdag 14 oktober 2009 om 09:21