! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren






1 april, 3000+ op zijn kop !





14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!



Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.



Dit topic is er voor iedereen!!



We denken hier aan een paar dingetjes .



*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.



Have fun!! and stay forever!
Alle reacties Link kopieren
Het moeilijke vind ik dat er wat mij betreft echt wel een verschil mag zijn tussen mensen die werken en die niet willen werken. Hem moet immers lonen om te werken.

Maar tegelijk vind ik ook dat de mensen die echt niet kunnen werken vanwege lichamelijke of geestelijke problemen moeten ook goed opgevangen worden.



Als ik weleens zie dat mensen misbruik van de situatie maken terwijl iets verder op iemand in een rolstoel woont die amper kan rondkomen erger ik me rot.
Alle reacties Link kopieren
Daar zit vast een logica achter Bam
Alle reacties Link kopieren
Met inkomens is het nog te doen, maar ik heb maar 1 inkomen. En niet al te hoog ook in de tijd dat ik studeer. Heel benieuwd of ik mijn studie wel af kan maken...
Alle reacties Link kopieren
Ach, t is nog maar de soep. En hij is nog niet gegeten.



En tsja, ik heb sowieso makkelijk praten, na mij de zondvloed.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Boarder ik denk dat dat iedereen stoort, de scheefgroei. Gehaaide mensen vinden alle mazen in de wet en profiteren ervan (misbruiken de voorzieningen) en dan is er een groep mensen die tussen het wal en het schip vallen omdat ze de wegen niet weten naar de voorzieningen die er zijn...
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 03 april 2010 @ 15:34:

Waar heb je een bekeuring voor Boarder? En wat een bijzonder bedrag ook.Na correctie 6 km te hard kost 28 euro en 6 euro aan administratiekosten
Alle reacties Link kopieren
Als ze nu eens heel simpel beginnen met bezuinigen op het politieke apparaat?



Of is dat heel dom gedacht
Alle reacties Link kopieren
Eens met Boarder.
Alle reacties Link kopieren
Zo, nu ga ik kijken of er nog wat eetbaars in de schappen staat.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het financieel makkelijker hebben als ik niet werkte dan nu ik wel werk. Maar thuiszitten vind ik ook geen optie, al maken ze dat steeds aantrekkelijker stom genoeg
Alle reacties Link kopieren
En nu ga ik echt vriend uit de tuin plukken
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 15:35:

[...]





Dat snap ik niet, in kortere tijd hetzelfde geld uitgeven dat bespaart toch niks?De kostenpost blijft het zelfde alleen zijn mensen eerder weer aan het werk denken ze waardoor ze weer eerder moeten gaan afdragen. Dat werkt alleen als deze recessie wegtrekt en die is voorlopig nog niet weg. Op dit moment zou het enige resultaat zijn meer mensen in de bijstand/schuldsanering en dat kost uiteindelijk meer.
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:boarder schreef op 03 april 2010 @ 15:37:

[...]





Na correctie 6 km te hard kost 28 euro en 6 euro aan administratiekostenAha...das mooi balen...
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 03 april 2010 @ 15:38:

Ik zou het financieel makkelijker hebben als ik niet werkte dan nu ik wel werk. Maar thuiszitten vind ik ook geen optie, al maken ze dat steeds aantrekkelijker stom genoeg Dat is dan toch scheef...... dat werken en inzet tonen niet loont....
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 15:38:

Als ze nu eens heel simpel beginnen met bezuinigen op het politieke apparaat?



Of is dat heel dom gedacht



Ben het met je eens maar het is teglijk lastig. Al die ambtenaren die nu (aan) op het werk zijn worden dan werkeloos en dat kost ook weer geld.

Misschien wel een idee om ze om te scholen zodat ze ook in het blauw op straat kunnen lopen. Hebben de burgers er ook nog wat aan
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 15:33:

[...]





En het voordeel daarvan is?



Het stimuleert het thuiszitten, je hebt meer geld om uit te geven, meer tijd om het uit te geven en zo geef je de economie een impuls.

Als je al werkt en dan ook nog eens voor een minimumloon heb je zowel de tijd als het geld daar niet voor.



Kortom, beats me wat het voordeel is.......
En ik wou alleen maar dat ik werk had en belasting zou mogen betalen!
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 03 april 2010 @ 15:38:

Ik zou het financieel makkelijker hebben als ik niet werkte dan nu ik wel werk. Maar thuiszitten vind ik ook geen optie, al maken ze dat steeds aantrekkelijker stom genoeg



Hier dus niet, heb het serieus uit zitten rekenen laatst.

Als ik samen zou wonen wel, dan had ik recht op huursubsidie enzo maar omdat ik alleen ben en net iets teveel geld op de bank heb ik nergens recht op.



En voordat iedereen gaat roepen ja das logisch maak da eerst je spaargeld op, das niet voor mij maar voor de meiden maar wordt wel als mijn vermogen aangerekend.

Over scheef gesproken.
Alle reacties Link kopieren
Ach Minnie het is inderdaad zonde van het geld maar ik had me op erger voorbereid. Dus het viel stiekem mee.

Ik rij best vele en met name 's nachts wil ik nog weleens iets harder rijden dan mag.
Alle reacties Link kopieren
Ook zo krom, ik las laatst in de krant een artikel over topsalarissen. In een bepaald ziekenhuis verdient iemand meer dan 4 ton per jaar. Enkele pagina's verder lees ik een artikel dat in datzelfde ziekenhuis de kinderafdeling niet gebouwd kan worden, wegens geldtekort. Daar gaan mijn neusharen van krullen...
Alle reacties Link kopieren
Boarder, foei toch te hard rijden
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Hela, wat voor werk zoek je? En zit je aan een regio vast?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Bam, is er dan geen mogelijk om dat geld in een soort van trustfund op te nemen, zodat het niet meer als jouw vermogen gezien wordt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




voor No. wat k*t zeg!
Alle reacties Link kopieren
hey Friez
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven