! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren






1 april, 3000+ op zijn kop !





14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!



Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.



Dit topic is er voor iedereen!!



We denken hier aan een paar dingetjes .



*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.



Have fun!! and stay forever!
Alle reacties Link kopieren


Boek met hapjes vanover de hele wereld!
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 03 april 2010 @ 20:56:

lapsang sauchong







Gezondheid! Zakdoekje nodig?



(of was dat geen niezen?)
Alle reacties Link kopieren
Nee wil hem zelf niet kwijt BAM
Alle reacties Link kopieren
voor t Sgaapie. Go girl, inderdaad de enige manier om te laten zien dat ze t flink mis hebben is gelukkig, worden, blijven en zijn.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Friez, geef de titel maar door als tip

Ben dol op dat soort boekjes.
Alle reacties Link kopieren
ISBN 978-90-5426-354-8
Alle reacties Link kopieren
ik heb gisteren een heel leuk kookboekje uit Letland gekregen van Minny
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Iry maak je wel foto's van je kunstwerkjes zodat we een beetje kunnen meegenieten
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
oh en Iry, het is niet een boekje, maar meer formaat A4 en 300 pagina's
Alle reacties Link kopieren
No, ik heb wat van je terug gelezen.

Ook voor jou en



Ik heb helemaal geen mooie woorden voor je, tsja...geen mooi word past ook bij deze situatie, alleen maar lelijke.

Die heb ik wel,

Wat kut, klote,shitzooi No.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan daar zo jaloers op worden he? Als je zo lekker kunt koken of hapjes kunt maken. Ik heb er de creativiteit niet voor (oke daar zijn de kookboekjes voor) maar ook het geduld niet. En als ik dan toch iets maak volgens recept dan smaakt het niet of het ziet er niet uit of is gewoon mislukt......
Alle reacties Link kopieren
oefenen Gravin. Maar een beetje talent is ook wel handig
Alle reacties Link kopieren
Thanks Friez! ik ga hem ook zoeken, voorpagina ziet er al veelbelovend uit.



Zal ik doen sgaap

Ik heb ook nog ergens foto's van mijn nieuwjaarsborrel hapjes .

Zou ik nog een keer op de etenpijler plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje de kunst is simpel beginnen met dingen die je zelf lekker vind. en dan stapje voor stapje verder .
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ie bij "de witte boekenmarkt" te koop was voor een euro of 8.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 21:05:

Gravinnetje de kunst is simpel beginnen met dingen die je zelf lekker vind. en dan stapje voor stapje verder .Mijn wraps zijn best lekker alleen altijd veel te dik belegd omdat ik er alles op wil doen. Bijvoorbeeld een zalmwrap. Dan denk je, wat philadelphia en zalm eventueel wat peper en klaar. Maar neeeeeee, denkt Gravinnetje dan, dat is toch veel te saai en dat vinden "ze" vast niet lekker dus ik flikker en dan nog wat sla en ui bij. Vervolgens kan ik heel die wrap niet meer lekker oprollen en blijft niet plakken......... Maar ja, ze zijn wel lekker.......
Alle reacties Link kopieren
bol.com heeft hem voor 12 euro en 2dehands voor 10 euro
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Gravin, het is idd oefenen en het simpel houden .

Ik ben ook geen 4 sterren kokin, maar maak naar mijn kunnen.

Ik vind de presentatie daarom heen ook leuk om te doen, en dat is idd een kwestie van doen, en misschien een beetje in de vingers hebben.
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje, smaak is het belangrijkste, daarna gaan we ons bezig houden met de presentatie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Liever onooglijk lekker eten dan prachtige niet te hachelen bagger hoor gravinnetje
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Oh ga hem straks bij bol.com bestellen.

He gisteren net een bestelling de deur uit gedaan daar, wellicht kan het daar nog bij.
Alle reacties Link kopieren
psies Sgaapie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Iry, thx, en ik zit zelf ook de hele tijd sprakeloos te wezen. Dus.



De spuit doet z'n werk, de scherpte is nu even van de pijn af.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Lastig voor mij is alleen dat ik vegetarisch ben, als ik dan dingetjes met vlees maak kan ik niet voorproeven.

En dat is toch wel essentieel vind ik om te weten of er nog wat met de ingredienten gevogeld moet worden.



Laat ik vriend wel proeven, maarja die lust vrij weinig, daar heb je wat aan
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik kom even zeggen dat ik weer ga. Ik heb nog een verjaardag. Bleghhh.... helemaal geen zin in.

Beetje in mineur door weer een sterfgeval. Een collega die onverwacht is overleden. Nog geen 50.

Dat wordt de 4e begrafenis al dit jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven