! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 21:03
zaterdag 3 april 2010 om 21:10
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 21:05:
Gravinnetje de kunst is simpel beginnen met dingen die je zelf lekker vind. en dan stapje voor stapje verder .Mijn wraps zijn best lekker alleen altijd veel te dik belegd omdat ik er alles op wil doen. Bijvoorbeeld een zalmwrap. Dan denk je, wat philadelphia en zalm eventueel wat peper en klaar. Maar neeeeeee, denkt Gravinnetje dan, dat is toch veel te saai en dat vinden "ze" vast niet lekker dus ik flikker en dan nog wat sla en ui bij. Vervolgens kan ik heel die wrap niet meer lekker oprollen en blijft niet plakken......... Maar ja, ze zijn wel lekker.......
Gravinnetje de kunst is simpel beginnen met dingen die je zelf lekker vind. en dan stapje voor stapje verder .Mijn wraps zijn best lekker alleen altijd veel te dik belegd omdat ik er alles op wil doen. Bijvoorbeeld een zalmwrap. Dan denk je, wat philadelphia en zalm eventueel wat peper en klaar. Maar neeeeeee, denkt Gravinnetje dan, dat is toch veel te saai en dat vinden "ze" vast niet lekker dus ik flikker en dan nog wat sla en ui bij. Vervolgens kan ik heel die wrap niet meer lekker oprollen en blijft niet plakken......... Maar ja, ze zijn wel lekker.......
zaterdag 3 april 2010 om 21:11
zaterdag 3 april 2010 om 21:17