! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 21:20
Jeetje Floor dat is heftig. De leeftijd van je collega maar ook al de 4de keer dit jaar. Bah. Hopelijk kun je toch je zinnen een beetje verzetten vanavond.
Proeven, dat is ook zo wat. Ik proef niet, ik doe het op de gok of letterlijk van het recept. Als ik proef zit ik of heel snel vol en dan hoef ik niets meer. Of als het zoetigheden betreft dan heb ik in notime maagzuur.
Proeven, dat is ook zo wat. Ik proef niet, ik doe het op de gok of letterlijk van het recept. Als ik proef zit ik of heel snel vol en dan hoef ik niets meer. Of als het zoetigheden betreft dan heb ik in notime maagzuur.
zaterdag 3 april 2010 om 21:28
zaterdag 3 april 2010 om 21:31
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 21:29:
He Freakje alle dozen de kelder in las ik ergens
De ene helft had ik al uitgepakt nog voor verhuizers hier weg waren.. jaja snel he!
De rest staat nu inderdaad leeg beneden.. maar daar staan er ook nog een aantal vol.. doe ik vande week even nakijken en een plekje geven
He Freakje alle dozen de kelder in las ik ergens
De ene helft had ik al uitgepakt nog voor verhuizers hier weg waren.. jaja snel he!
De rest staat nu inderdaad leeg beneden.. maar daar staan er ook nog een aantal vol.. doe ik vande week even nakijken en een plekje geven
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd