A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Tsk, net nu ik me geen zorgen maakte over geld, krijg ik lage rugpijn

Jas, aangezien ik dus rond die tijd ook ongesteld ben (maan in ram tijd) plan ik sowieso al weinig in. Houd ik meestal wel rekening mee, maar hoofdpijn blijft komen. En het was vorige week ook wat .. eh.. nouja.

Ik had m'n nieuwe leidinggevende al gezegd, dat ik rond de menstruatie vaak migraine heb, en dat dat er dus aan zat te komen. Zo lijkt het wel aangekondigd ziek, waardoor het weer een selffullfilling profecy (of hoe je dat schrijft) lijkt, maar ik had altijd hoofdpijn wanneer ik ongesteld werd, dus heb een paar keer gedacht "JIppiee, hoofdpijnvrij de menstruatie door" waarna ik alsnog hoofdpijn kreeg de dag ná de menstruatie, zoals vorige week dus. Het hoort erbij bij mij, het is niet anders. Kan ik wel blij hoofdpijnvrij gaan denken, maar of dat lukt? Al vaker geprobeerd. Laatst maand lang hoofdpijnvrij gedacht, was helemaal happy en dag na menstruatie "klabam".

Ik heb trouwens een heerlijk weekend gehad, heb te weinig geslapen en nu moe. Voor de verandering is Elvis met hoofdpijn thuis. Dat gebeurt echt zelden.
Later is nu
Goeiemiddag!

Dreamer, hoe is 't met je rugpijn en met de hoofdpijn van Elvis?

Mooi dat je zo'n goed weekend gehad hebt!

En dat ondanks het slechte weer!

Ja Dee, ik vind the secret ook erg inspirerend. Heb hem bijna uit. Maar dat zei ik gister ook al. Gisteren niet aan lezen toegekomen, hopelijk kan ik hem vandaag uitlezen.

Carlien, hoe is het met de verbouwing? En heb je een goed weekend gehad?

Hier is alles oke. En het weer is hier stukken beter dan gisteren!

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Haihai

druk gehad

Elvis is nog sjielug enziek

ik moet zo weer weg

ben echt de hele dag op pad geweest, Vanmorgen werken (en niet eens tijd voor forum!) vanmiddag de stad in. Ik dacht dat ik door moest werken,namelijk, maar dat bleek niet nodig. maar.. de kinderen bleven wél over Ben naar bieb geweest, was The Secret dáár ook al uitgeleend. alle 8 exemplaren. Tsk. Heb wel een boekje ingekeken 'visualiseer jeleven' Stond een beetje in wat ongeveer mijn beeld is van The Secret. Ik heb het niet geleend. Heb alleen de hoofdstukken 'visualiseer je slank' en 'visualiseer je .. eh.. gezond oid' gelezen. EN nu ben ik mezelf al de hele middag slank aan 't hardlopen aan 't visualiseren Krijg alleen van 't visualiseren al pijn in m'n knieën

Heb ook 2 mooie boeken over pasteltekenen meegenomen. Zoo mooi, daarmee kom ik niet aan tekenen toe! en voor LE een kinderboek over de Dood. Lekker onderwerp Staat in hoe alle (nouja, een hele hoop) religies en culturen met de dood omgaan en wat ze denken dat er met je gebeurt na de dood.

En nu moet ik weer weg

cursus.

hier trouwens vandaag schitterend weer! Was ik met de auto naar het werk, omdat ik niet wéér door die stormen wilde fietsen. Nouja, naar Stad heb ik fietsend gedaan.

Toedels
Later is nu
Ik doe mee, pokkeburen. Wéér één die vindt dat half negen een prima tijd is om te beginnen met boren (als je dan nog even een klus af wilt maken snap ik het nog, maar waarom toch pas zo laat beginnen...) waardoor ik voor de 7e achtereen volgende dag met Zoonmik op ons bed ben beland (dan slaapt kind tenminste, want hei mama is veilig). Deze keer was het na 9-en stil, dus kon ik weer naar de kamer voor ik zelf in slaap viel.

Vroeg naar bed is leuk, maar om half negen vind ik toch lichtelijk overdreven....

ff gejat uit bar.
Jeetje Mik, wat irritant, buren die tot zo laat klussen

Onze buren zijn begonnen met hun verbouwing. Dat hadden ze maanden terug al eens aangekondigd, dat ze dat gingen doen. Maar ook dat ze ons van te voren nog even zouden waarschuwen. Als er een graafmachine in de tuin staat voor het uitgraven voor fundering, kan ik dat als waarschuwing opvatten?

Nouja, ik vind het fijn voor ze. Wij hebben al een stuk bij de woonkamer aan, gaan zij nu ook doen. Het is ongelooflijk hoeveel dat scheelt, 1,5 m erbij

Nog steeds jammer dat zij indertijd geen geld hadden voor gezamenlijke aanpak, maar goed, dat is achteraf geklets

Ik heb een cadeautje gekocht voor een vriendje voor LD. Een piratenpen. Heb 'm ook maar voor mezelf gekocht, want ik wilde 'm al heeeel erg lang
Later is nu

heb een stoofschotel op het vuur staan, met donkerbier (bokbier)

Ik dacht, het recept lezend, dat dat 1,5 uur moest stoven. Nu blijkt dat er na 1,5 uur nog een boterham met mosterd toegevoegd moest worden, waarna er wéér 1 uur gestoven moet worden. Dus... we moeten over een uur eten (inmiddels) dus ik heb maar die boterham er gelijk bijingemikt en hoop dat het te eten is En ik hoop sowieso dat m'n familie, die toch al niet zo enthousiast klonk (ik was het tijdschrift waar het in stond ook kwijt, volgens mij heeft Elvis het snel bij het oud papier gegooid ) het lekker vindt. Nouja, anders heb ik een paar dagen stoofpot

En zij hebben gewoon brood, dan, denk ik, want meer keuzes heb ik niet
Later is nu
hmm, smaak valt tot nu toe tegen, je proeft het bier helemaal niet
Later is nu
BLOOS BLOOS.... SCHAAM SCHAAM....

ook niet bijgelezen... dus nog meer schaam...maar ik wil jullie even vertellen dat ik een wereld ieniemini vakantie heb gehad heb met Thee... hoezo decadent even verjaardag vieren in warme oorden... heerlijk!!!!

helaas nu weer gewone leven in dit kouwe kikkerlandje..... en vroeg naar bed vanavond want het was aso laat het hele weekend en gisteren gewoon weer werken van vroeg tot laat.. gelukkig vandaag vrij geweest van de berg was verdwijnt helaas niet vanzelf....

Nou ik ga als goeie voornemen... naast minder drinken... toch ook maar vaker posten he... want anders mis ik weer veel te veel ( en ik blijf nieuwschierig natuurlijk!)

dus tot later!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Goedenmorgen!

Heerlijk vivafreak, lekker vakantie in warme oorden én daar verjaardag vieren.

Nog GEFELICITEERD dan

Hier weinig nieuws

zit op plek van iemand anders, tegenwoordig 1,5 dag per week, en de stoel + werkplek is duidelijk niet op mij afgestemd. Krijg pijn in de nek

Heb trouwens enorm geslapen. Deed rond 21.45 uur het licht uit. Werd vannacht wakker voor wc (altijd) (kwam LE daar nog tegen ) en heb vervolgens even geflost (tussen tanden) want er zat nog een draadje vlees. Schrok me vervolgens een ongans, want ik dacht dat Elvis nog niet in bed lag en toen bewoog hij ineens

Toedels
Later is nu
Goeiemiddag!

Freak leuk dat je naar Thee geweest bent! Lekker hoor om met dit weer even de luxe van warmte te voelen!

Dreamer balen dat je pijn in je nek krijgt van je nieuwe werkplek. Is er kans dat je weer op een andere werkplek terecht komt?

Heb de secret inmiddels uit. Geeft veel om over na te denken.

En zit inmiddels vanwege een ontstoken voet weer met mijn been omhoog.

Ik wil ook zon! Dan knap ik vast weer op!

Carlien, hoe is het met de verbouwing? Kun je al bijna weer in je eigen huis douchen?

Fijn weekend allemaal!
IK zit tegenwoordig op 2 werkplekken Jasmine. 2 dagen op oude werkplek, 1,5 dag op andere werkplek (wel binnen zelfde organisatie) En als het goed is, is dit blijvend, maar ik ben aan 't uitkijken naar ander werk. Al een hele lange tijd, zoals je weet. Ben daarvoor inmiddels ook aan de studie, en die bevalt al heel goed. Heb echt het gevoel een goede keuze gemaakt te hebben

(zat vandaag al te balen dat ik m'n boek niet bij me had, zodat ik niet gewoon even vooruit zou kunnen werken )

Ik heb net de printer lief en blij toegesproken. Hij pakte steeds het papier niet en gaf aan dat er geen papier in de lade zat. Ik eerst vloeken en tieren, zo gaat dat dan, toen vrolijk en blij toegesproken en hij doet het weer Mijn collega's zaten me al raar aan te kijken, maar de verwondering is nog groter, nu het werkte ook

(bij mij ook trouwens )

wanneer gaan we eens meeten?

ik wil jullie wel (weer) eens irl zien!

Mét thee en freak, in elk geval, vind ik

(Dreamer is onrustig, heeft 2 weekenden geen afspraken )
Later is nu
Dreamer is niet alleen onrustig, ze gaat zichzelf nog quoten ook!

Later is nu
*komt even zonnig groetje brengen en gaat nog even verder genieten hier*
En je hebt zelfs wat zon gebracht Thee, geniet ze!!

Ik ben ook voor een meeting met zoveel mogelijk meiden van hier, als het wat warmer wordt moeten we maar eens gaan mailen.

Wat fijn dat de studie zo goed bevalt. Lachen van die printer zeg:-)

Kus voor de ontstoken voet van Jasmine, heb jij daar ook zon gehad?

Ik vind het trouwens wel erg koud met die harde wind, nou dat weer;-) Zon is fijn maar het mag nog wel veel warmer worden, ik wil voorjaar!!

Kan me voorstellen dat het heerlijk is zo'n minivakantie Freak, dat heb je mooi binnen.

Was jij ook jarig, of had je het over de verjaardag van Thee?

Ik ben gisteravond met een vriendin en haar zoon uit eten geweest, en daarna nog gezellig naar een jazzcafe, was een live optreden, niet helemaal mijn muziek, maar live muziek heeft altijd wel wat.

En toen werd het opeens toch aardig laat, heel gezellig, maar vandaag iets minder;-)
.
Hmmmff raar thuiskomen dit. Manmik en Zoonmik zijn er niet, Manmik moest naar de tandarts en die zit nog in Winterswijk (lang verhaal, maar kort gezegd wil Manmik gewoon deze niet kwijt). Dus ik kwam in een leeg huis (nou ja hond en kat waren er wel) thuis. Zit nu met bordje lasagne voor de pc

Als we gaan mieteren doen we dan lang tevoren afspreken zodat ik het hopelijk kan plannen in de zin van tevoren rustig aan doen? Dan kom ik ook als ik mag
Ja meeten.... en iedereen weer eens zien...

Minifreak was nog een kleine baby Dreamer toen wij bij Carlien elkaar voor het laatst hebben gezien... men dat is dus minimaal 3,5 jaar geleden!!!!!

Oh waar blijft de tijd....

Studie.. dreamer wat heb ik gemist?

Tijdens mijn eindejaars/functionerings gesprek werd mij ook gevraagd wat ik wilde gaan doen qua studie... nou ik kon niets bedenken behalve de verplichte pe punten om erkend te blijven... men ik vind 34 uur werken en huis en gezin meer dan zat... daar wil ik momenteel echt niets bijhebben!

Het was niet mijn verjaardag hoor meiden maar die van thee.. soort als van kadootje zeg maar dat ik erbij was ( hoezo decadent!)

ik was eind november al jarig

Nou ik zit hier al lekker van de wijn te slempen terwijl ik morgen moet werken ( sinds begin dit jaar moet ik iedere even week op zaterdag werken...gruwel.. maar het was slikken of stikken)

Maar he... salaris was binnen...daar wordt een mens blij van!

zo nog maar even boeken shoppen op bol.com

Oh als er geeninternet zou bestaan... zou ik geen boek te lezenhebben en zouden wij hier geen kleding aan ons lijf hebben... hoe heerlijk om te shoppen op internet.. en op zaterdag te kunnen denken... he boodschappen in huis en voor de rest hoef ik de stad ook niet meer in.... heerlijk!!!!!!!!

Nou fijn weekend allemaal

( ik ga nog even shoppen bij Carlien.. de nijntje schoolrugzak van minifreak blijkt achterhaalt... * mam ...nijntje is voor baby's...ik wil puccatjoe ( ik weet niet eens hoe je het schrijft
He leuk!

Maar.. zon vandaag? Was da?? Nee geen zon gezien hier helaas.

Misschien morgen! Mooi dat jullie meer geluk hadden!

Mik, ik hoop dat de lasagne je toch gesmaakt heeft.

Dreamer, wat mooi dat de printer het dankzij jouw lieve woorden weer doet!

Twins, leuk dat je het gisteravond zo gezellig gehad hebt. En jazz kan heel leuk zijn; gisteravond zag ik Michiel Borstlap op tv piano spelen, jazz en dat was hartstikke leuk om te horen en ook leuk om naar te kijken trouwens.

Freak, wel een beetje balen van de zaterdag maar idd als je dan lekker kunt shoppen bij bol maakt dat wel weer een hoop goed.

Ik wil ook wel meeten maar ik kan pas op het laatste moment beslissen of ik kan komen. Zoals nu zou ik echt niet kunnen maar er zijn ook wel dagen dat ik goed ben en dan zou ik heel graag

jullie willen zien! Lijkt me erg leuk en gezellig!

*zwaait naar Thee* Lekker genieten hè!

He jas...misschien een optie dat als we meeten... jouw kant opkomen???

Ja die borstlap was goed gister...

ik ga nu ook maar eens kijken wat er voor nieuws is in de wereld.. en dan pitten!

DOEI
quote:vivafreak2 schreef op 25 januari 2008 @ 22:06:

He jas...misschien een optie dat als we meeten... jouw kant opkomen???

Da's lief gedacht, maar zou ik niet doen. Straks maken jullie allemaal een lange reis om naar mijn stad te komen en lig ik plat.

Nee, als ik goed ben brengt lief me naar het station en dan kan ik vandaar mooi verder met de trein. Geen probleem.

Ik denk eerder aan een plek waar het voor Carlien ook mogelijk is om te komen! Tenminste, als ze zin en tijd heeft en de verbouwing weer te boven is.

Slaap lekker allemaal!
Goed idee van je Freak, al hebben we het daar al eens over gehad, en toen vond Jasmine dat wel een soort van druk geven als ik het me goed herinner.

Kan ik me ook goed voorstellen, maar het is natuurlijk wel een goed idee om in de buurt van Jasmine af te spreken, dan gaan we sowieso meeteren, en als Jas en Mik zich dan goed voelen kunnen ze zo aanschuiven:-)

En alle andere meiden hier, vaste kletsers of gezellige binnenvallers!

Ha Thee was dus wel jarig, stond het toch goed op mijn kalender, zeker een leuk cadeautje, voor jullie allemaal lijkt me zo;-)

Balen op zaterdag werken, maar geld uitgeven is dan wel weer erg leuk, al doe ik het liever irl.

Jammer dat jij geen zon gezien hebt Jasmine, dat maakt de dag toch een stuk vrolijker, ook als je weinig geslapen hebt:-)

Maar ik vond het wel onaangenaam koud met die wind, altijd wat te zeuren he:-)

Hihi ik vind Borstlap nou niet echt een naam die tot de verbeelding spreekt, of misschien wel, maar niet ivm mooie muziek, maar ik ga eens luisteren!!

Ik kan me helemaal voorstellen dat ManMik z'n wel een stuk wil reizen voor z'n fijne tandarts!!!

Lekker toch met een bordje voor de pc, of tv, ik vind een vol huis heel erg genieten, maar zo alleen wat aanrommelen vind ik ook heerlijk!! En met dieren in huis is het iig nooit ongezellig stil:-)
.
Oke dat probleem is met mijn idee iig opgelost:-) Richting Amsterdam vind ik ook oke!

Waar zal nog niet zo lastig zijn, maar dat we allemaal kunnen, dat wordt puzzelen.
.
Borstlap was gisteren te gast bij Pauw en Witteman om zijn nieuwe cd te promoten. Hij zong ook.

Misschien moet je voor het juiste visuele effect even naar de uitzending gaan kijken.

Is nog te zien via www.uitzendinggemist.nl en dan intypen Pauw en Witteman en dan datum 24-1.
Oh ja, je kunt helemaal 'doorzappen' naar 45.50 minuten. Dan hoef je de rest niet verplicht te kijken. Scheelt 3 kwartier.
Ik word wel nieuwsgierig naar dat juiste visuele effect:-)

Ga eerst Youtube proberen, en anders jouw tip!

Slaap lekker
.
Haaii

goedenmorgen

Freak, als er geen internet was, zou ik juist eens meer boeken lézen, ben ik bang Kom er nu niet toe, goh, hoe zou het komen. Heb vanmorgen al wel de krant uit En gisteren (bij Guido Weijers) lekker zitten schetsen op de bank. Vriendje uit Suriname geprobeerd, maar LD herkende 'm niet. Pas met de foto ernaast vond ze toch dat hij er wel op leek

Jasmine, jij kan, als we zuidwaarts moeten voor meeten, natuurlijk altijd met me meerijden! No Problemo. Lijkt me prettiger voor je, tenminste. En dan tussen Twintown en Jastown is vast wel een leuk plekje te vinden (ik heb hier totaal geen verstand van, trouwens, maar er ligt een volledige Veluwe tussen, ongeveer, als je dáár geen leuk plekje kunt vinden, waar dan?) Bij Jasmine in de buurt zijn vast ook wel leuke tentjes, om op een terrasje neer te strijken.

Ik zit nu ook even lekker alleen thuis. De 'mannen' naar voetbal, LD naar vriendinnetje. Ik met kopje thee voor pc. Zaterdagochtendrust.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven