A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Carlien van harte gefeliciteerd met je vader!

Jee je moet je echt niet schamen over dat je klaagt over de verbouwing.

Het is gewoon ook niet leuk. 3 weken lang in de troep en bouwlui over de vloer is niet leuk.

Heel veel sterkte!

Ja wat een bijzondere verhalen!

Dat veranderen van gezicht dat lijkt me heel erg raar en ook eng om mee te maken.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ha Jasmine, ook nog wakker.

Ik zie je iig niet bij Wiehier, en mezelf nu ook niet meer (gelukkig;-) Maar net zag ik mezelf wel, en dat had ik toch niet ingevuld bij mijn profiel
.
Ja ik zag je ook net en daarvoor zag ik mezelf bij wiehier.

Leuk je nog even te zien!
Ik ga nu eindelijk wel verstandig naar bed, dus ik zeg nog een keer welterusten, en nu vooral tegen Jasmine denk ik:-)
.
Ja jij ook slaap lekker voor straks, ik ben ook maar verstandig.

Mijn zoon heeft wat nieuws, hij is een leeuw, ook opgevoed door leeuwen en hij vertelt me vanalles, met wie hij speelde, wat er gebeurde...

En ik me maar verbeelden dat IK het was, die 'm uitpoepte en aan de borst had.

Later is nu
Hmm, enige secrettopic dat ik zie is van maart vorig jaar?
Later is nu
Hoihoi! Bedankt voor de felicitaties! Was een erg gezellig feest, we moesten er weer uitgebezemd worden (om half 3 of zo, haha).

Boeiende verhalen, hier! (ben even aan het teruglezen/bijlezen geweest).
Zo Dreamer, jij voedt dus een leeuwenjong op?
Jajoh, zou ik hiermee niet in de krant kunnen? Geld vangen?
Later is nu
Tjee, Dreamer, LE houdt je wel bezig he

Was vanmiddag lunchen met een paar vriendinnen, allemaal moeders, en kinderen waren ook mee (in heel leuk restaurantje, waar ze ook helemaal op kinderen ingesteld zijn, dus moeders konden net doen of ze niets zagen en ondertussen aan de champie nippen ). Anyway, bij weggaan was zoontje van beste vriendin zijn eigen meegenomen speeltje kwijt (niks bijzonders,maar huilen). Dus ik mee zoeken etc. Zegt mijn vriendin, hahaha, je bent lekker druk, ik heb daar het geduld niet meer voor hoor" . Haha. Tja, ik vind dat idd nog leuk, zij heeft er natuurlijk meer ervaring mee, en denkt, daahag, over 5 minuten is hij het vergeten. Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen..... lang verhaal.... dat ik wel bewondering heb hoe jij met je kinderen omgaat, behoorlijk geduldig zo te lezen en je neemt ze ook serieus. Goed man!

Carlien, gefeliciteerd met je vader, 70 al! . Hoe ouder ze worden, hoe meer je het gaat waarderen, denk ik. Mijn vader is vorige week 64 geworden, ik dacht echt, jeeee, bijna 65, terwijl mijn vader echt nog een lekker jong ding is \\:-)//

Anyway, leuk feest geweest dus. Weet je zeker dat Twin er niet bij was, die moet er ook altijd uitgeveegd worden

Sterkte met je verbouwing!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:dreamer schreef op 13 januari 2008 @ 12:22:

Hmm, enige secrettopic dat ik zie is van maart vorig jaar?

Dat zou best kunnen, dat het nu nog steeds doorloopt. Is best interessant om te lezen, maar denk dat je toch beter het boek kunt lezen, hoewel het topic leerzaam is, bepaalde posters weten goed te verwoorden hoe zij dingen visualiseren etc.

En ik ben behoorlijk nuchter ingesteld, maar ik merk (ook bij dingen die ik onbewust doe, positief of negatief) dat het wel werkt.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Vergeet ik nog helemaal te zeggen, maar... een ongeluk zit in een klein hoekje, en de meeste ongelukken gebeuren thuis, enzo...

Ben ik vanochtend in een opruimbui met boekenkast bezig, die tot het plafond reikt, en waarbij ik dus een trap nodig had. Sta ik op de 4e tree, even een beetje in een boek te bladeren en vervolgens vergeet ik dat ik op een trap sta... flikker ik toch zo achterover. Ik landde op mn ene been, en vervolgens kwam ik half op de leuning van de bank neer, net aan de goeie kant \\:-)// . Zo hee, dat had ff lullig af kunnen lopen. Had even last van enkel maar dat was gelukkig weer snel over. Had zomaar iets kunnen breken ofzo, ik was er echt een half uurtje een beetje rillerig van.
Pfoe Dee schrikken zeg!!! Gelukkig is het goed afgelopen!

Nah dat was een kort maar heftige verkoudheid. Gister ben ik ziek uit bed gekomen, hele dag geslapen zo ongeveer. Toen bed in gestuiterd, vanmorgen nog wat geslapen, vanmiddag deels wakker en deels slapen en nu ben ik er weer. Nog wel snipverkouden, maar ik voel me weer goed.
Ja, wel schrikken ja. Daarom stofzuig ik dus ook nooit de trappen op werk, als ik alleen ben (ja, ik ben multifuncioneel inzetbaar daar... zo stom, 3 mannen, 1 vrouw, en wie moet er stofzuigen...). Maar goed, gelukkig goed afgelopen.

Balen van je verkoudheid, ik ken het wel, ineens kan het toeslaan, en "zomaar" ineens ook weer snel weg zijn. Ik heb het best vaak, en vlgs mij heb ik sinds een jaar of 2 een stofallergie. Als ik niet vaak genoeg gestofzuigd en gestoft heb op werk, en ik gá dan een keer stoffen op werk, dan zit ineens m'n hele hoofd verstopt, heel irritant. Dat duurt een paar uur, ben ik echt ineens een soort "verkouden" en zwaar hoofd, en na een paar uur is het weer weg.
Dee, wat mazzel zeg dat je precies goed terecht kwam! Dat had inderdaad heel anders af kunnen lopen.

Mik, veel sterkte met je verkoudheid!

Dreamer, interessant dat je een leeuwenjong aan het grootbrengen bent!
Goedenmorgen!

Sjeumig Dee, wat schrikken, zo'n val! Ik was daar tijdens en na zwangerschap vaak bang voor (je zult maar onderaan zo'n trap liggen en boven de baby horen huilen ) uds nam ik altijd de telefoon mee in m'n zak of bij de trap ofzo. Ik ken mezelf dus, zeg maar

EN zo heel geduldig ben ik niet met de kinderen hoor. Ik raak snel geirriteerd van 'herhaalgeluidjes' zoals spelen met bestek, stuiteren met iets, voetballen met een ballon in de kamer (jamaar mama, daar zíjn ze toch voor, aldus LE) Maar als er één zit met een probleem, zoals LE vorige week, of met zo'n geweldige fantasie, zoals LE gisteren, dan wil ik daar wel wat mee doen

In 'mijn andere topic' is men juist weer niet zo enthousiast over The Secret. Vooral vanwege het feit dat je negatieve dingen aan jezelf te danken zou hebben. Nouja, dat is dus waarom ik het boek nou zelf eens wil lezen.

Toedels
Later is nu
Gooooeeeehdemorgen

Later is nu
Thee

fijne vakantie!!!!
Later is nu
Thee, hele fijne vakantie! Lekker genieten!

Dreamer, het boek van the secret wil ik ook nog een keer gaan lezen, ook om te kijken wat het nou echt is.

Het is hier slecht weer, het waait, regent, ziet er erg guur en vies uit.

Ik verlang naar de zon!
Heb ik iets gemist... Fijne vakantie Thee, ik neem aan naar de zon!!! Heerlijk. Het is hier idd ook beestenweer.

Haha, Dreamer, kan ik me voorstellen dat je overal je tel. meesleepte, zou ik ook doen. Vreselijk eigenlijk, maar ja, safety first

Blijf het toch goed vinden hoor, dat je zoveel aandacht besteedt aan de kinderfantasieen en moeilijke vragen. En wie wordt er nou niet gek van herhaalgeluiden
Op de (stress)valreep.... Had nog uitgebreid willen posten. Haha, incl. beterschaps-beloving voor meer postings na vakantie.

Ga idd naar de zon, taxi komt over 2 uur en moet nog veel pakken/doen. Had (door eigen schuld) wat tegenvallers... maar die mail ik nog wel x, te herkenbaar.

Ik ga 12 dagen (terug in nacht van zo/ma 27 op 28-01) en wat heeeel leuk is! Vivafreak komt paar dagen over (vr-ma a.s.) en ik vlieg straks met een van de (ex)kasteeldames, te weten Anemoon, die ik al ken (niet irl) vanaf mijn eerste schreden op dit forum (het heeel vroegere ONS-topic)

Haha Jasmine, leuk vind ik dat iemand nieuwsgierig maken!!! *grin-grin*

Tot snel ladies. Probeer vanaf (hopelijk) zonnige bestemming nog wel x in te loggen!

liefs, thee
Veel plezier!!! Geniet van de zon en de wijn en alles en doe Anenoom de groeten
Veel plezier Thee! Geniet, geniet en geniet!
Veel plezier Thee, Freak en Anemoon!! Ik ben jaloers:-)

Ik heb The Secret zelf nog niet helemaal goed gelezen, maar ik haal toch overal de positieve dingen uit;-)

Voor antwoorden op zulke vragen kun je waarschijnlijk ook beter dat andere boek dat ik noemde lezen Dreamer.

Slaap lekker en mooie dromen meiden xxx
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven