A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Zoonlief heeft het nog steeds leuk, pleegmam! Ik kreeg vanochtend een smsje met die tekst ("Het is nog steeds leuk!"). Ik herken dat verstoppen wel, haha. Onze ouwe hond Joe liep ook wel eens weg hier in de wijk, en dan kwam ie niet terug (nou is het hier behoorlijk autoluw). Dus dan ging ik naar huis en deed de deur dicht. Als ie dan weer thuis kwam uit zichzelf en voor de deur zat te janken, liet ik hem mooi even wachten . Wat ik ook wel eens deed (maar dan moet je 'm wel te pakken kunnen krijgen, en dat lukte me lang niet altijd): in zijn nekvel grijpen en op zijn rug op de grond leggen. Even laten zien wie er de baas is. Meestal hielp dat wel een tijdje. Maar helaas, Joe was uiteindelijk eigenwijzer dan ons...
Ja vakantie is daar heel laat begonnen.

Hahaha (sorry, vind 'm erg leuk gevonden).

Over lachen gesproken, kijken jullie weleens naar "Miranda" (vrijdag vlgs mij, maar niet elke vrijdag, heel irritant), ís zóóóó lachen!
Heeee, crosspost

Ik krijg echt de zenuwen van weglopende honden, hebben er nu 1-tje op kantoor hier en die laat ik dus niet meer los, pech voor hem.
Miranda, zegt me niks? Welke zender? En jaaaaah, natuurlijk overgewicht! Geniaal gevonden!
Vertel eens Dee, is dat een hond die jullie gevonden hebben of hoort ie op kantoor, maar is het een wegloper?

Mijn oom en tante hadden vroeger een hond, die was aan komen lopen bij mijn oom op kantoor, ze konden het baasje niet vinden, en uiteindelijk hebben mijn oom en tante 'm geadopteerd en dus mee naar huis genomen.
Ha gaaf dat hij het nog steeds leuk heeft! En lief dat hij je even smste!

Hahahaha dat je Joe even liet wachten als ie terug kwam.

(belde jij daarstraks trouwens? Mocht je wel bellen; ik loop zo langzaam dat wanneer ik me aan de andere kant van het pand bevind de telefoon niet op tijd haal. Grrr. Ben dan altijd zo nieuwsgierig wie het was.)

Vandaag lette T. echt heel erg op me en toen ik hem riep kwam ie ook direct. Mooi!! Zal ook nog wel eens anders gaan, ik zag zo straks een andere puberhond in z'n uppie het hele park verkennen terwijl ik elders iemand tevergeefs hoorde roepen. Uiteindelijk ging ie wel achter haar aan nadat ie zich eerst zelf uitstekend vermaakt had.

Dee, oh ja da's waar ook, de vakanties begonnen heel laat hier. Miranda kijk ik niet, je maakt me wel nieuwsgierig en even lekker lachen aan het begin van het weekend ben ik helemaal voor! (weet je ook welke zender want kan het zo vrijdag niet vinden op tvgids.nl, of levert googlen meer op?)

Hopen dat ik er aan denk!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Miranda

Als je het op uitzending gemist kunt kijken, doen! Maar vlgs mij wordt het ook regelmatig herhaalt (en er zijn geloof ik maar 6 afleveringen). Echt hilarisch, heb al een paar keer dezelfde afleveringen gezien maar blijft lachen. Denk maar zo dat jullie dit ook leuk vinden.

Is hond die collega uit asiel gehaald heeft. Echt een schat, maar nogal "zelfstandig" zeg maar . Loopt hele einden weg, en komt dan ook wel weer terug, kijkt even of je er nog bent en gaat dan weer zijn gang. Dus echt een wegloper is het niet, maar hij luistert (nog) niet als je hem roept, dus zolang hij dat niet doet laat ik 'm niet los.
Ja had het inmiddels gevonden dankzij google. Ik zag dat er ook wat op YT staat dus dat ga ik ook even kijken. Komende vrijdag komt het niet en kon het op uitzendinggemist ook zo snel niet vinden. Helaas.
(ik ben nl wel een keer er achteraan gelopen, terwijl ik ook wel weet dat dat het laatste is wat je moet doen, maar ja, niet mijn hond, hij ging richting de drukke weg... stom. Dus hij moet nu eerst echt beter luisteren wil hij bij mij weer los lopen).
Gezellig hier (kan me voor geen meter concentreren, ben aan het werk maar goed....)

Op Ned 3, maar je had het al gevonden.

Lekker dat T vandaag zo braaf is! Heb met mijn hond ook heel wat te stellen gehad als pup, pffff. En op hondencurses gewoon prima luisteren hè
Curses . Mss moet ik eens op een cursus Nederlands!
Oei ja drukke weg, nee dat kun je niet hebben. Dan zou ik er ook achteraan gegaan zijn denk ik.

Ja hondencursus (curses, ja soms zou je 't vervloeken ) , die zal straks ook wel weer beginnen, we moeten nog een hoop leren samen.
Ohh heb trouwens even op YT gespeurd naar Miranda, lijkt me een erg grappige serie!
Wel leuk, op cursUs!

Als Miranda weer op tv komt dan post ik het hier.

Ik ga nog even iets afmaken, doei!
Ah, Miranda lijkt me grappig! Ik las net even waar ze verder nog in gespeeld heeft, en van wat ik ervan ken, vind ik het allemaal erg leuk. Ben benieuwd, ga straks ook even op Youtube kijken (eerst even pakketten wegbrengen).

En Jas, nee, dat was ik niet, die belde, trouwens.

Ik ben Sibbe wel eens kwijtgeweest toen ik hem net had, in het donker, bij het kanaal. Hij kwam pas na 20 minuten, nadat ik het opgaf om hem te roepen. Toen begon ie 'm denk ik een beetje te knijpen, zolang ik riep wist ie dat ik in de buurt was....Toen ie niks meer hoorde kwam ie gauw aan. Honden....
Ja, honden. Meestal heel leuk, soms onwijs irritant

En wat vond je van Miranda, als je er al aan toegekomen bent om Youtube te kijken.

Fijn weekend allemaal!
Attentie......op BBC 1 zometeen om 22:30 een aflevering van Miranda.
Nou, beveel ik een keer iets aan, is het een mindere aflevering.

Trusten!
quote:Dee_ schreef op 02 september 2011 @ 22:00:

Attentie......op BBC 1 zometeen om 22:30 een aflevering van Miranda.Oeps, ik zie het te laat. Zal nu wel afgelopen zijn.
Only just, only just
En ik heb 'm ook gemist! Domdom, ik hoop het voortaan beter in de gaten te houden...Mijn zoon zit weer bij zijn 'pleegmams' na een lekker weekendje thuis. Ik hoop er snel aan te wennen, het is voor ons allemaal nog wat onwennig, maar ja. Er zitten meer vrienden van me met hetzelfde: kinderen die het huis uit gaan deze maand.

Gisteren kwamen er vrienden van me gezellig hier eten, met hun 8 jarige dochter. Die heeft zich urenlang uitgeleefd met onze hond. Borstelen, spelletjes spelen, koekjes voeren. Dat laatste liep behoorlijk uit de hand, ze vroeg of ze de hond een hondenkoekje mocht geven, waarop ik zei dat ie er wel 2 mocht, maar meer niet. Een half uur later vroeg ze of ie er nog eentje mocht. Nou ja, goed, pak dan nog maar 1 klein hondenkoekje. Maar nee, de pot was dus al schoon op, ze had hem (terwijl wij buiten lekker zaten na te tafelen) onderhand alles maar stiekem gevoerd . Dus of ik misschien ergens anders nog hondenkoekjes had?

De hond heeft vandaag de hele dag liggen ruften!

Morgen nog een vrij dagje voor mijn dochter, en daarna begint voor haar het schoolleven ook weer!
Carlien

Hahaha oehh al die hondenkoekjes.... En de hond maar lekker smikkelen natuurlijk.
Haihai

Lief Jas, dat je me miste

Wij zijn zondagavond teruggekomen. Een superzonnige vakantie in Zuid Spanje gehad en de hele terug, 2 dagen dus, regen. Toen we NL inreden bij Breda zelfs zulke hoosbuien, dat we niet harder dan 60 konden rijden. En dan wil je dus echt naar huis en ben je al in NL. Pff.. Gelukkig nog redelijk op tijd, in het Noorden scheen de zon en liepen de mensen nog in korte broek met hempje (ik niet, ik liep met 2 truien aan )

Grappig Carlien, bij jou je zoon ook naar een nieuwe school, maar dan gewoon elders... ik moet nog wennen aan 2 kinderen op voortgezet onderwijs. En hond terug van 6 weken bij m'n ouders. Die liep trouwens vlak voor die vakantie ook eens weg. Wil nooit ver wandelen, wilde ik een klein rondje, wil hij verder. En hij was los, keek me nog eens aan en liep gewoon door. Toen ben ik naar huis gelopen, maar dat vond ie ook al niet spannend. Later ging ik zoeken, kwam hij er net aanlopen. Keek echt op met zo'n blik van "Oh, daar ben je weer" alsof IK degene was die weggelopen was.

Ik heb nog vakantie, moet morgen weer werken. Hoorde al van collega dat het druk is... kan ik me voorstellen met dit weer. (meldingenlijn van gemeente.. veel overvolle putten, afgewaaide takken,enz)

En ik beloof weer vaker langs te komen

Toedels

Later is nu
Ha Dreamer, fijn dat je er weer bent! En wat een ontvangst in Nederland hadden jullie. ;-)Wel heerlijk dat jullie zo'n zonnige vakantie gehad hebben!

Veel sterkte morgen met werken!

Pffff probeer net de huisarts te bellen met een vraag. (hond heeft me gister gebeten of gekrabd, ging zo snel dat ik het niet meer weet. Diepe snee. Nu rood en dik en kan me niet heugen wanneer ik voor 't laatst een tetanus injectie gehad heb.)

Maar goed, dacht laat ik even voor de zekerheid de assistente bellen. Huisarts met vakantie. Ok, vervanger gebeld. Wederom een bandje. Praktijk is dicht op woensdagmiddag. Belt u de vervanger. Tja en daar kreeg ik dus óók weer een bandje dat ze bezig was met het diabetesspreekuur. Nu heb ik nog niemand gesproken...
Inmiddels wel. Advies biotex en bel morgen de gewone vervanger.

Je zult trouwens een spoedgeval hebben en zo van het ene bandje naar het andere gestuurd worden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven