A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Ik zie net dat ik bijna 2 jaar niet gepost had op het forum !!
Zoo.. goede actie van Jas, om je op te trommelen dan

Ik zag je konijnen al rondhuppelen op de foto's én film. Leuk hoor! Ik wil nog altijd wel een 'berg' in de tuin (hek erlangs en eronder) waar konijnen in zouden kunnen, maar geen idee hoeveel werk dat zou zijn en Elvis (ha, zo heb ik 'm al lang niet meer genoemd hier) kijkt me altijd aan of ik gek ben, wanneer ik erover begin

Voor mij is afvallen ook vooral een gezondheidskwestie. Maar ik vind slank zijn ook prettiger. Makkelijker teennagels knippen, om een voorbeeld te noemen
Later is nu
Wat een gaaf idee Dreamer zo'n berg met konijnen in je tuin. Dat Elvis dat niet snapt.

Carlien ik ben heel erg benieuwd hoe groot je nijnen uiteindelijk gaan worden.

Ja voordeel van wat afvallen is inderdaad dat teennagels knippen, veters strikken etc wat makkelijker gaat. Daarvoor zei ik wel eens voor de grap: goh wat kan ik nog meer allemaal doen nu ik toch eenmaal beneden ben.

Dat ik nu gelukkiger ben herken ik ook, het is voor mij dan inderdaad ook geen kwestie van: als ik slank ben ben ik gelukkig maar meer een gezondheidskwestie.

Ik mis trouwens oa Dee en Purple nog hier.

Thuis probeer ik op te ruimen. Het gaat niet snel maar alles wat weg gaat geeft wel een heerlijk gevoel.

Mooie dag allemaal!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ja, teennagels knippen is een stuk makkelijker, daar hebben jullie gelijk in!

Een vriendin van me (diegene op wiens konijn ik heb gepast afgelopen zomer) heeft een deel van haar tuin afgebakend met hekken en daar o.a. een grote zandheuvel ingemaakt voor haar konijnen. Die kunnen dus naar hartelust graven. Zou voor mijn konijnen ook wel hemels zijn. Helaas had het logeerkonijn niet door dat ik géén zandheuvel heb, en begon alsnog met graven in mijn tuin

En Jas, ik ben ook héél benieuwd hoe groot ze uiteindelijk worden. Hun moeder was behoorlijk gigantisch.

Hier is net een fikse regenbui naar beneden gekomen. Mijn konijnen houden niet van schuilen, en zitten nu als uitgewrongen natte vaatdoekjes in de tuin, worteltjes te eten.
Trouwens, ik verbaas me er soms wel over hoe relaxed al mijn dieren met elkaar omgaan. Als ik in de tuin kijk en ik zie mijn katten, hond en konijnen gewoon door elkaar scharrelen dan word ik daar echt blij van
Dat klinkt inderdaad leuk, Carlien, zo'n dierenmenigte, die als een soort Valko Vos-bos bij elkaar leven Zou mijn hond ook heel geschikt voor zijn, als hij maar naar hartenlust mag snuffelen bij alle levende have.

Dus het werkt wel, zo'n zandbult. Hmmmm.
Later is nu
Dreamer, ik zie de eigenares van de "konijnenzandbult" morgen, ik zal eens vragen of ze er een foto van heeft (dat maakt het wel wat duidelijker).
Carlien 2 jaar niet gepost ik 1 jaar niet en dat was snel een reactie op mn verjaardag felicitaties, daarvoor ook al niet veel.

Zo leuk, die verhalen weer te lezen, jullie schrijven zo beeldend !

Had vooral herkenning met die weegschaal, ok gaat nergens over, maar ik doe dat ook net zolang schuiven tot ik het beste gewicht gevonden heb, en anders kan ik ook nog verstellen :P ( heb zn hele ouderwetse;)

Veel respect trouwens dat jullie zo afgevallen zijn, lijnen is echt moeilijk, ik ben me er van bewust dat ik veel geluk heb dat ik vanzelf op gewicht blijf.

Hebben jullie focus gezien die aflevering over afvallen, heel verhelderend !
.
Zn konijnenzandbult zie ik zo voor me :P
.
quote:jas schreef op 14 augustus 2013 @ 22:53:

Een nadevakantie-diep, is het zo'n diepe dip?

Haha, ik zie 'm nu pas.. Selectief gelezen dus. Jaa.. hele diepe dip.

Vanavond komen de kinderen weer terug van m'n ouders. M'n ouders komen eten.. wat te maken wat te doen? 't Wordt waarschijnlijk spaghetti. En ik moet het huis, vooral de woonkamer, toch maar eens wat op gaan ruimen. Een lege eettafel is vaak wel praktisch, als er eters komen
Later is nu
Ah, dus je was even kinderloos? Bij mij is het huis dan al een stuk opgeruimder. Mijn 17 jarige dochter is de grootste sloddervos. Die zit momenteel op de Parade in Amsterdam (en hiervoor zat ze in Utrecht), dus het huis blijft redelijk begaanbaar

Over 1,5 week komt ze thuis, mét een enorme berg vuile was. En een heleboel leuke ervaringen.

Zo, en nu gauw even boodschappen doen, over 1,5 uur komt er een vriendin en ik heb niks in huis. Erger nog, ik heb nog niet eens ontbeten omdat ik dat niet eens in huis heb.
Jee Carlien, om 13.00 uur nog niet ontbeten, ik zou me dan erg slapjes gaan voelen. En op zoek gaan naar desnoods een beschuit of wat dan ook.

Leuk dat een vriendin aan komt waaien!

Oh en ik verbaas me ook altijd bij jou over hoe goed jullie hele levende have met elkaar omgaat. Het enige rumoer in de have werd dan meestal veroorzaakt door een hond van ons.

Dreamer, herkenbaar dat de eettafel vol ligt.

En proef ik enige hoop in je tekst op toch een zandbult in de tuin?

Twin, net als jij heb ik ook zo'n ouderwetse weegschaal. Die digitale heb ik de moed mee opgegeven, die geven toch altijd wat anders aan. Dan maar een ouderwetse met inderdaad zo'n schuifding.

Je bent inderdaad een bofkont dat je zomaar op gewicht blijft! Heerlijk lijkt me dat!

Heb hier op tafel een orchidee staan, in januari gekregen heeft toen mooi gebloeid en nu zitten er weer knoppen in! Je moet zo'n plant gewoon niet al te veel verwennen, af en toe wat verwaarlozen dan gaat ie vanzelf weer bloeien.
Hahahaha, die ervaring heb ik ook met orchideeen: gewoon verwaarlozen, vinden ze lekker

Ik was lekker laat opgestaan, dus tegen de tijd dat ik echt honger kreeg had ik wel wat in huis. En gelukkig kwam de visite met een zelfgebakken chocoladetaart

Gisteren was ik trouwens even naar Ikea, maar ik was niet de enige, het was duidelijk dat de nieuwe gids veel mensen op een idee gebracht had. Op de Ikea site staat al hun nieuwe papershop, ik kan niet wachten tot die artikelen ook in Haarlem of Amsterdam te krijgen zijn. Volgens hun Facebooksite zou dat nog voor het eind van het jaar zijn. Dan ga ik gelijk weer even!

Van dittum, dus!
O ja, ik wacht met smart trouwens op de opening van een supermarkt in de buurt! Hier om de hoek wordt een Dekamarkt gebouwd. Kan ik voor het eerst in mijn leven (sinds ik het ouderlijk huis uit ben) gewoon eens lopend mijn boodschappen doen! Ik heb altijd al kilometers vanaf de dichtsbijzijnde supermarkt gewoond (dus deed ik boodschappen per bus/fiets/brommer/auto).

Klinkt waarschijnlijk stom, maar het lijkt me dus echt een genot om als je wat vergeten bent het gewoon even te kunnen gaan halen. Ik sta de bouwvakkers nog net niet toe te juichen (maar ik heb soms de neiging ).
Ha! Gelukt! Denk ik, Ff testen.
Oh ja zeg, gelukt! Ik ben een uur bezig geweest om in te loggen, lukte niet. Gegoogled op topic en toen zag ik ineens wat mijn naam is hier... (had de langere en andere afgekorte versies al geprobeerd, geen succes, gelukkig zag ik ineens in een oude reactie die korte naam met _ staan... had ik zelf niet meer kunnen bedenken, tsss, echt lang geleden... Hier dan, gelukkig nog wel op FB, dank voor de melding Jas!

Ik ga later ff teruglezen en dan reageren want had al op bed moeten liggen. Gezellig weer
Hoera, Dee is er ook weer!!
Yeah Dee!

En Carlien weer diep in de nacht aan 't posten

Ik ben wel benieuwd naar de foto's van de zandbult, maar ik denk niet dat deze er bij mij ooit komt. Realistisch gezien: ik ben allergisch.. wat moet ik dan met konijnen? Maar ik vind ze zo leuheuk.. *pruillipje*

Jaaa.. de kinderen maken óók troep, maar niet zoveel als waar ik ze altijd de schuld van geef, kennelijk

Maar wat heerlijk, zo'n supermarkt in de buurt! Ik kan me je enthousiasme helemaal voorstellen

Vanmorgen was het vroeg op voor mij. Hond is in de vakantie gewend geraakt aan vroege wandelingen. Dus toen hij mij boven naar de wc hoorde gaan, begon ie gelijk te piepen. En dat ie dat maar snel weer afleert, zullen we maar zeggen
Later is nu
Joehoe Dee het is je gelukt!

Oehh Carlien, zelfgebakken chocoladetaart, heerlijk!

En die papershop van Ikea, daar word ik heel hebberig van wat een prachtige dingen staan daar tussen!

Haha ik zie je al helemaal staan om de bouwvakkers aan te moedigen. Echt lekker dat je straks zo even naar de supermarkt kunt wandelen. Hoe lang moet je nog wachten?

Dreamer, ja da's minder op zaterdagochtend vroeg een piepende hond. Hopelijk raakt hij ook snel weer gewend aan het thuisritme.

Had hier vanochtend vroeg al iemand aan de deur om een pakketje op te halen wat de postbode achter gelaten had. Lag er al een paar dagen. Ik lag nog in bed en deed met slaperige kop in nachtkleding de deur open wat verlegen blikken opleverde. Kom dan ook niet zo vroeg! Onze buurman laatst ook die had pakketjes bij de halve buurt gaat ie het op zondagochtend om 9 uur collecteren. 'oh bel ik jullie ook al wakker?'

Vooralsnog resulteert mijn opruimproject in alleen maar meer chaos. Ik vrees dat ik een hopeloos geval ben.

Allemaal een hele mooie dag!
Naar aanleiding van filmpjes op tv van een kat die 2 alligators verjoeg (ja, écht.. ) ben ik wat gaan zoeken op youtube. Er zijn heel veel geweldige kattenfilmpjes, maar deze is zo heerlijk zen, die wil ik jullie niet onthouden

Kitten rufuses te leave warm bath

Lekker zo'n flatgenoot zeg Hoewel ik ook wel eens zo onnadenkend ben geweest op het werk. Ik begin om half 8 en moest iemand bellen. Belde ik om 5 over 8 ofzo.. Die belde ik dus wakker.. Sja.. ik heb er dan al een halve morgen opzitten, had toen nog kleine kinderen, dus had al heel wat werk verstouwd
Later is nu
Ahhh, wat schattig, die poes in bad!

Ja, het voelde ook héél vertrouwd, dat midden in de nacht hier posten

Jas, ik herken dat, wil je opruimen, krijg je alleen nog maar meer chaos

Mijn dochter is even thuis, ze moest op de Parade werken tot 20.00 uur en heeft daarna de trein naar huis genomen. Kan ze even heerlijk onder onze eigen douche staan, in haar eigen bed liggen en kan ik even de was voor haar doen. Ze gaat morgen weer terug naar de Parade, ze moet 's avonds weer aan de slag.
Aaahhh wat een lief filmpje van dat kitten!

Ja als je kleine kinderen hebt dan is je ritme totaal anders, dan heb je om 8 uur 's ochtends het gevoel dat je er al een halve dag op hebt zitten.

Ik post ook maar even als nachtbraker. Zou al naar bed en vind dit tijdstip soms zo zalig. Nog even niet naar bed... morgen ongetwijfeld spijt maar nu voelt het alsof er alle tijd van de wereld is.

Carlien heerlijk voor je dochter dat ze even onder jullie eigen douche kan en straks met schone kleren weer richting de parade gaat.

Apart is dat hè die chaos. Ik begin op te ruimen, loop dan met iets naar ander vertrek om in een la te leggen, ben dan afgeleid door iets of de rommel die in die la ligt, loop daar dan mee naar de vuilnisbak of ga met een la op de bank zitten om uit te zoeken en zo ga ik van het ene naar het andere om vervolgens te denken, o ja maar ik was in het andere hok bezig.

2 uren geleden.

En ondertussen ligt op verschillende plekken de boel overhoop.
Mijn zoon heeft vannacht op zijn stageplek geslapen (vanwege herkenbaarheid kan ik dat even niet vermelden), maar volgens mij weten jullie allemaal wel waar dat is. Was érg leuk, tussen de dieren
Daarom doe ik gewoon niet meer aan opruimen

Elvis maakt ook eerst 'chaos' maar ruimt vervolgens gewoon op! Echt heel bijzonder
Later is nu
Ahhh, Dreamer, wat een geluk! Leen je hem ook uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven