A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
8:-)8

Studieontwijkend gedrag :-$

nog 1,5 week.. zucht.
Later is nu
Ah nog een week toch? Dan kun je daarna lekker aan je boeken beginnen. Veel succes met de laatste dagen studeren!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Dankje Jas, inderdaad.. nog een week en zoveel plannen daarna!
Later is nu
Even een totaal ander boeketje voor onze Jarige Jas

GEFELICITEEEEERD
Later is nu
Aahh wat lief Dreamer! Zie het nu pas. Dankjewel, geweldige bloemen!

Ben een beetje te laat, maar zie nu dat Jas gister jarig was.

Alsnog van harte gefeliciteerd!
Dankjewel Jonari!
Vandaag is Tweeling jarig dus Hiep Hiep Hoera voor Tweeling!!

Voor Twins!

Ik heb haar al heel lang niet meer hier gezien helaas.

Leuke verjaardag gehad, Jas?
Oei lang niet gepost hier!

Ja Jonari heb een hele leuke dag gehad! Was gezellig. Lief dat je er naar vraagt!

Tweeling heb jij ook een leuke verjaardag gehad?

Dreamer wanneer krijg je de uitslag van je examen? En hoe is het bij de huisarts gegaan?

Dee inmiddels wel al gevaren hoop ik? En hoe gaat het met je hondje?
Och, Tweeling helemaal gemist! Wat jammer, sorry!!!

Hoop dat je een fijne verjaardag gehad hebt!

De uitslag komt over 2 maanden!!! Echt belachelijk, maar goed, het was altijd 2,5 maand, maar tegenwoordig zijn ze sneller

Enneh.. waarvoor ging ik naar de huisarts? OHja.. er is bloed geprikt. Donderdag uitslag, als het goed is. Maar ik ben er ook achter dat ik thuis minder last had van de maag dan wanneer ik naar het werk ben. Dus.. Hmmm.. misschien teveel koffie?
Later is nu
Ha Dreamer, wist niet dat je bloed ging prikken je zei alleen dat je een afspraak bij de huisarts had. En hoe is het met je vlekjes/plekjes gegaan?

Dat plekje van mij was goed gelukkig! Was zo enorm opgelucht!

Wat erg dat je 2 maanden moet wachten op de uitslag van het examen! Ja is al beter dan 2,5 maand maar is nog steeds heul lang!
Ooh, ik heb niet naar de plekjes en vlekjes gevraagd Ik kon namelijk even tussendoor, maar eigenlijk niet, dus heb ik maar 2 dingen gevraagd.

Maar wat fijn dat jouw plekjes goed zijn!
Later is nu
Shame on me dat Dee me moest vertellen dat ik hier gefeliciteerd ben met mn verjaardag, ontzettend lief, en de plaatjes zijn superleuk, thx !!
.

Haaaaaii Tweeling!
Later is nu
Haaaai Dreamer haaai alle perfect dames:)
.
Hallo!

Teruggelezen een stukje maar vast niet alles onthouden...

Jas, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag (ga je echt mailen hoor, maar nog niet van gekomen, wordt meteen weer zo'n lap, dus moet ik ff de tijd voor nemen :-)). Fijn dat plekje niks ernstigs was!

Hier nog niet gevaren ( ), dwz, niet met eigen bootje. Wel 2 weken geleden met ander bootje naar Amsterdam gevaren en daar door de grachten, was heerlijk, hadden het erg getroffen met het weer, nét die ene dag.

Met hond alles nog steeds goed, alweer 15 en 2 maanden, en vanavond nog over een hekje heen springen (ik heb getuigen, Twin was erbij) . Hij wordt wel erg oud hoor, loopt bij voorkeur eeeerg langzaam (ik val soms bijna om, zo langzaam), maar rent ook weer in het bos ineens een paar honderd meter alsof 'ie nog een pup is

Hi Jonari!

Doei allemaal, sweet dreams
Hee Dee!

Mijn collega Sopranofan Fijn dat het goed gaat. Hondje hier is ondertussen 14. Springt niet zo erg hoog meer.
Zo hee, we hebben bijna een maand niet gepost vanwege alle vakanties etc. Maar even snel up voordat ons topic in het grote forumgat verdwijnt.

Alles goed met iedereen?
Ok, ik gooi hem nog een keer up omdat ik ondertussen wel heel erg benieuwd ben hoe het met jullie allemaal gaat!
Haihai

Nou Jas, met mij (redelijk) goed. Leuk dat je ons even omhoog haalt!

Volgens mij kijken jij en Twin nogal eens op mijn fb, dus je weet veel (niet alles.. negatieve dingen als pijn en ziek zet ik er niet op.. houd er altijd rekening mee wie mee kan lezen en veel pijn is niet handig, als je werk zoekt .. bovendien ook niet nodig.. tmi )

Hoe gaat het bij jou?
Later is nu
Heee er is leven hier; leuk!!

(en blij dat je reageert anders wordt het zo'n trieste vertoning. )

Hm ja kan me indenken dat je niks op FB zet over pijn enzo. Ken iemand die dat wel doet maar dan moet je ook oppassen dat het niet 1 ellenlange klaagzang wordt.

Kan me goed indenken dat je met het oog op sollicitaties etc er sowieso niks over wilt schrijven.

En ja sommige dingen heb ik gelezen op je FB maar vertel, hoe gaat het reumatechnisch nu echt met je? En lukt dat een beetje met je werk en ben je nog actief aan het solliciteren?

Met mij is het goed. En ik durf dat nauwelijks te schrijven want het lijkt alsof iedere keer dat ik het schrijf ik de volgende dag in de kreukels lig. En die mist van vandaag doet er nooit goed aan dus zal mij benieuwen hoe het morgen gaat.

Maar al met al positief: net een weekje vakantie gehad, mooi zo in de herfst met die prachtige kleuren. Nog steeds geen nieuwe hond, kijken wel rond. Kleine hond zou verstandig zijn, grote hond val ik steeds voor. Slim en handig? Nee. Maar kan mijn gevoel ook zo maar niet uitschakelen vandaar nog steeds geen andere hond.

Moet gewoon een klik zijn denk ik dan en komt hopelijk vanzelf. Ik hou de bekende sites wat in de gaten zoals jij dat destijds voor jouw hond ook een tijd gedaan hebt.

Verder kabbelt alles hier rustig voort. Klinkt bijna saai hè? Maar vind het ook wel lekker geen toestanden enzo.

Dee en Twin als jullie nog meelezen, ben ook benieuwd hoe het met jullie honden gaat!

Alvast een heel mooi weekend!
Oké.. werk:

Ik zit momenteel dus nog steeds 'tijdelijk' (al 2 jaar) bij een telefooncentrale. Dit omdat ik dan snel weg zou kunnen naar een andere baan. Helaas is die andere baan er nog steeds niet. Vanaf januari ga ik terug naar de plek waar ik jaren terug werkte. Het bedrijf bezuinigt, afdelingen gaan samen (betere en efficientere organisatie, daar geloof ik ook wel in) en alle telefooncentrales gaan naar één centraal punt. Omdat ik organisatorisch officieel niet onder de centrale val, ik dus niet. (ben ik ook wel blij om)

Ik kom weer dichter bij huis, dat is wel fijn

Lichaamstechnisch weet ik het niet (meer) Vaker niet dan wel goed. Momenteel doe ik nog op maandag yoga, maar daar stop ik mee omdat het te zwaar is. Gelukkig houd ik fysiofitness wel vol. De werkplek waar ik nu zit is voor mij 40 minuten fietsen (enkele reis) eigenlijk te ver maar alternatief is geen beweging. Andere werkplek zal weer 10 minuten zijn. Lekker, maar ineens stuk minder beweging. Lastig hoor!

Daarnaast heb ik dus laatst een recensie geschreven van een kookboek. Ik wil graag meer recensies schrijven en zit te wachten op een boek. Ik schreef een tijdje columns voor een website, maar deze bloed helaas een beetje dood, waardoor ik ook m'n inspiratie en motivatie kwijt ben geraakt. Wel jammer, want natuurlijk ook leuke reclame voor mezelf

De kinderen doen het goed op school. LE zit boos boven, omdat hij z'n eten niet lust maar zonder proeven al zei "ik bak wel een eitje" wat mij in het verkeerde keelgat schoot (als hij eerst geproefd had, had het van mij gemogen) LD vond m'n eten gelukkig heerlijk en is nu naar sport. Elvis komt zometeen alleen thuis om z'n sporttas te pakken en gaat een wedstrijd spelen. Hij wordt binnenkort geopereerd aan z'n galblaas. De hond durft er af en toe al niet meer uit vanwege vuurwerk.

Dus.. dat was het wel zo'n beetje
Later is nu
Nav het 'wie mis je op het forum' topic waar Dreamer en ik elkaar tegenkwamen even ons topic weer naar boven halen!

Hoe is het met jullie allemaal?

Dreamer, als het goed is werk je dus nu weer op je oude plek dichterbij huis?

Hoe gaat het met je kinderen, zijn ze een klas hoger gegaan?

En hoe gaat het met het sporten, lukt dat nog?

Oh en heel veel excuses dat ik nooit meer op je vorige berichtje gereageerd heb!
Hahaaai

Nou, ik kan zo invoegen, geloof ik

Werkplek dichterbij bevalt goed (werk niet, plek wel) Inderdaad 10 minuten fietsen, maar ik loop het 1-2x per week en dat is dan heen en terug een uur wandelen. Lekker Fysiofitness doe ik ook nog steeds. Net heerlijke vakantie gehad waarin ik niets deed, zodat ik nu spierpijn heb van 't trappenlopen in huis (hoe erg kun je het krijgen)

Met de kinderen gaat het goed. Allebei over, zoon (weer) met een taak. Daar hikt ie nu elke dag tegenaan. Ze zijn op de campning bij opa en oma.

En jij Jas?

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven