A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
vrijdag 22 oktober 2010 om 09:03
vrijdag 22 oktober 2010 om 23:43
zaterdag 23 oktober 2010 om 11:15
We hebben doorverwijzing naar kinderarts Hij wist het niet (meer). Geen aanwijzingen in bloed en geen aanwijzingen bij onderzoek. En toch koorts, dus maar verder kijken. Nu huppelt ze trouwens weer druk rond
Geen televiziergala gezien. Heeft nooit zo m'n interesse, eigenlijk.
Theeeheee, wil je nog je pakketje?
Geen televiziergala gezien. Heeft nooit zo m'n interesse, eigenlijk.
Theeeheee, wil je nog je pakketje?
Later is nu
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:47
Thx voor de felicitaties, en geweldige dat plaatje Jas.
Hmmm 14 is nog niet zo oud voor een teckel hoor, ze kunnen wel 18 worden, maar ja dat zijn uitzonderingen natuurlijk, toch zie ik geen reden wrm teckel geen uitzondering zou kunnen zijn:P
Fijn die doorverwijzing naar een kinderarts Dream, nou ja fijn, ik bedoel dat er nu serieus verder naar gekeken wordt.
Lol Dee ik zeg net tegen je dat ik het ook op het forum heb gelezen over dat gezicht van Linda de Mol, heb ik gewoon hier gelezen
Ik roep ook even Theehee!!! Wat gaan we nou doen morgen, ik denk niet dat ik Thee eerder zie dan jij Dream, wil best het pakketje aanpakken, maar leuker is het om met een paar iets af te spreken.
Kloppen jullie mobiele nummers nog? Die van mij is veranderd, maar check nog wel mn smsjes op dat nummer ( mocht dat nodig zijn;)
Mn nieuwe nummer staat op Hyves.
Hmmm 14 is nog niet zo oud voor een teckel hoor, ze kunnen wel 18 worden, maar ja dat zijn uitzonderingen natuurlijk, toch zie ik geen reden wrm teckel geen uitzondering zou kunnen zijn:P
Fijn die doorverwijzing naar een kinderarts Dream, nou ja fijn, ik bedoel dat er nu serieus verder naar gekeken wordt.
Lol Dee ik zeg net tegen je dat ik het ook op het forum heb gelezen over dat gezicht van Linda de Mol, heb ik gewoon hier gelezen
Ik roep ook even Theehee!!! Wat gaan we nou doen morgen, ik denk niet dat ik Thee eerder zie dan jij Dream, wil best het pakketje aanpakken, maar leuker is het om met een paar iets af te spreken.
Kloppen jullie mobiele nummers nog? Die van mij is veranderd, maar check nog wel mn smsjes op dat nummer ( mocht dat nodig zijn;)
Mn nieuwe nummer staat op Hyves.
.
zondag 24 oktober 2010 om 14:22
Beterschap voor je dochter, Dreamer!
En wat leuk dat jullie honden allebei rond de 14 zijn, Dee en Twin (mijn eerste hond is 18 geworden, type vullisbak). Na zijn 15de werd het pas echt een bejaard hondje, daarvoor kon ie nog voor een puber doorgaan .
Hahaha, ik zie nu dat mijn hond achter me voor de tv zit, de Dog Whisperer te kijken!!
En wat leuk dat jullie honden allebei rond de 14 zijn, Dee en Twin (mijn eerste hond is 18 geworden, type vullisbak). Na zijn 15de werd het pas echt een bejaard hondje, daarvoor kon ie nog voor een puber doorgaan .
Hahaha, ik zie nu dat mijn hond achter me voor de tv zit, de Dog Whisperer te kijken!!
zondag 24 oktober 2010 om 20:06
Mooi, kan hij jullie gaan leren hoe het moet Mijn ouders kijken dat ook. Hebben bijna mijn hele leven honden gehad en die luisterden best goed, vonden we. Nu zien ze dat ze vanalles fout deden. Nouja, wél volgens de regels hier hoor.
Weekend er weer op
Kinderen (incl. hond) bij m'n ouders
paar daagjes redelijke rust
Weekend er weer op
Kinderen (incl. hond) bij m'n ouders
paar daagjes redelijke rust
Later is nu
zondag 24 oktober 2010 om 21:31
Ik vind het wel interessant om te zien, maar ik ben vooral ERG blij met onze hond, als ik daarnaar kijk ! Wat hebben we dan toch een goeie hond, zeg! Zoooo makkelijk met mensen en andere honden! Goed, ik sta niet helemaal zijn eetkeuze (vishaken bijvoorbeeld ), maar als ik zie wat voor een probleemhonden er zijn dan ben ik nóg blijer met onze hond
maandag 25 oktober 2010 om 12:22
maandag 25 oktober 2010 om 18:54
Tsk.. ik heb vriendin opgelopen bij zwangerschap(sgym) Zoyla dus. Maar via hond nog niemand.
had rotdag op werk Nu wijn gehad, chinees laten brengen en zo aan de thee.. wordt het vast beter van. heb het koud ook. Blegh.
En raar.. geen kinderen en hond.. zit ik steeds rond te kijken waar de hond is
had rotdag op werk Nu wijn gehad, chinees laten brengen en zo aan de thee.. wordt het vast beter van. heb het koud ook. Blegh.
En raar.. geen kinderen en hond.. zit ik steeds rond te kijken waar de hond is
Later is nu
dinsdag 26 oktober 2010 om 13:04
Middag!
Vriendinnen "oplopen" via kinderen en honden, het is een besmettelijke ziekte.
Ik hoorde gisteren van Twin dat Thee een ban had, en dat ' ie ook weer teruggedraaid was omdat Naomi zich er nog over moet buigen, heb het net ook gelezen in bantopic. Wat achterlijk toch, zo'n draconische maatregel zou toch echt alleen bij hele hoge uitzondering gegeven moeten worden (muv reclame). En wat er nu allemaal aan de hand is, daar zijn ze bij Sanoma toch echt zelf ook debet aan.
Jammer toch dat we zo'n achterlijk geleid platform nodig hebben om een beetje te kletsen.
Vriendinnen "oplopen" via kinderen en honden, het is een besmettelijke ziekte.
Ik hoorde gisteren van Twin dat Thee een ban had, en dat ' ie ook weer teruggedraaid was omdat Naomi zich er nog over moet buigen, heb het net ook gelezen in bantopic. Wat achterlijk toch, zo'n draconische maatregel zou toch echt alleen bij hele hoge uitzondering gegeven moeten worden (muv reclame). En wat er nu allemaal aan de hand is, daar zijn ze bij Sanoma toch echt zelf ook debet aan.
Jammer toch dat we zo'n achterlijk geleid platform nodig hebben om een beetje te kletsen.
dinsdag 26 oktober 2010 om 13:45
Ja en het jammere is.. met andere dames hebben we wel eens via andere wegen geprobeerd, maar we blijven toch hier terugkomen. Aan de andere kant merk IK weinig van alle commotie. Merk alleen dat veel namen veranderd zijn en soms hoor lees ik dat iemand niet meer terug mag komen. In veel gevallen kwam ik die toch al weinig tegen. In de meeste gevallen vind ik het wel jammer, omdat het vaak kritische forumsters zijn. Zeker als het forumster betreft die al jaaaren en jaaaren meegaan. Je zou haast niet meer durven posten op sommige plekken of met kritische noot, want wát moet ik dan gaan doen met m'n leven?
Nouja, gisteren dus voor mijn doen te lang zitten lezen in boek. Dat was wel lekker, eigenlijk. Is een kinderboekenserie ook nog. Vanmiddag deel 3 ophalen van bieb
Nouja, gisteren dus voor mijn doen te lang zitten lezen in boek. Dat was wel lekker, eigenlijk. Is een kinderboekenserie ook nog. Vanmiddag deel 3 ophalen van bieb
Later is nu
dinsdag 26 oktober 2010 om 14:07
En dat eerste weten ze denk ik bij Sanoma dondersgoed denk ik. Wat maakt hen het uit, een " paar" forummers minder. Maar ik denk dat er ook best wat meelezers afhaken, bij sommige verdwijnende forummers. Nu lees ik ook weer dat Wuiles weg is, zonde!!
Maar goed, als iemand nooit op de Overige pijler komt en nooit de moderatertopics leest dan kan ik me voorstellen dat je er niks van merkt, en zo zijn er vast hele volksstammen...
Maar goed, als iemand nooit op de Overige pijler komt en nooit de moderatertopics leest dan kan ik me voorstellen dat je er niks van merkt, en zo zijn er vast hele volksstammen...
dinsdag 26 oktober 2010 om 14:33
Nouja, ik zit best veel op de overige pijler, maar lees bijvoorbeeld bijna nooit het moderatortopic. Áls ik dat dan probeer bij te lezen, om te zien wat er NU WEER aan de hand is, dan kan ik het niet meer terugvinden, in de storm van reacties. Soms zijn reacties (die verduidelijken) ook weer weggehaald enz. erg lastig vind ik dat.
En dan komen een aantal "oude" forummers ineens terug onder andere namen, die niet te herleiden zijn. Dat vind ik echt vervelend, merk ik. Je ziet aan de reacties van een nieuwe naam, dat het een oude forumster betreft, maar je kunt niet plaatsen... Ik weet dan ook niet wat de context van sommige reacties dan is. Wat is de geschiedenis van zo'n forumster?
Maar eh.. is Thee weer terug nu?
ja toch JAJAJAJAJAAA???
Ik zit op werk en wil naar huihuis.. heb overal zin in, behalve werken
(nouja, ook niet in de was doen, maar dat is zo logisch, dat hoef ik niet te benoemen, toch? )
En dan komen een aantal "oude" forummers ineens terug onder andere namen, die niet te herleiden zijn. Dat vind ik echt vervelend, merk ik. Je ziet aan de reacties van een nieuwe naam, dat het een oude forumster betreft, maar je kunt niet plaatsen... Ik weet dan ook niet wat de context van sommige reacties dan is. Wat is de geschiedenis van zo'n forumster?
Maar eh.. is Thee weer terug nu?
ja toch JAJAJAJAJAAA???
Ik zit op werk en wil naar huihuis.. heb overal zin in, behalve werken
(nouja, ook niet in de was doen, maar dat is zo logisch, dat hoef ik niet te benoemen, toch? )
Later is nu