A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Goed gezegd Dee, ik wilde er ook eindelijk eens wat van gaan zeggen op het napraat topic, maar dat kan ik niet meer vinden:(

Kan ook aan mij liggen hoor, ik heb er nogal moeite mee iets te vinden, wist ook niet dat het bantopic onderaan stond ( is ook niet logisch vind ik)

Thee had trouwens een permaban, hoe gek wil je het hebben?

Ik vind het ook geen doen om alles te volgen Dreamer, ben inmiddels al een stuk minder forum-verslaafd en kom vooral hier, of blijf steken bij topics die hiernaast staan:)

Die andere wegen proberen ken ik, zo hadden we de forumgirls (ons alle wel bekend:) die uiteindelijk hard uit elkaar vielen, met een paar daarvan hebben we nu nog een groepje op Hyves.

Nooit problemen dus het kan wel:)

Maar ik word vooral triest van hoe het nu op het forum gaat:(
.
Waar ik dan weer heel triest van word is dat ik hier een lekkage heb. De loodgieter ( ) is net weg. Anyway, we hebben dus alles uit wasmachinehok gehaald (behalve wasm., die kon gelukkig blijven staan, want het komt van boven, toch wel Twin, ondanks dat buurman vol bleef houden dat dát niet kon... ).

Alles dus van de planken af, dat staat nu allemaal heel gezellig op m'n tafel en op de grond, planken eruit, en gipsplaten eraf, die konden we er bijna zo aftrekken, zeikendnat (binnen een paar weken tijd gebeurd). De balk waar die gipsplaten tegenaan zaten is ook half nat, dat moet eerst helemaal opdrogen voordat er weer nieuw gips tegenaan kan. En bovenbuur moet dus ook zijn lek opsporen. We kunnen het nu wel afdoende dichtmaken, dat lek, maar als hij het niet oplost gaat dat water zijn weg wel weer ergens anders vinden. Lullig detail dat de bovenbuur naar het buitenland is verhuisd, en nog maar zeer sporadisch hier is, en zijn huis dus nog niet verkocht is.

Nou ja, eigenlijk ben ik wel blij dat het nu gelokaliseerd is, en dat het dus niet een kwestie is van "vochtig huis" en dat het onverklaarbaar is waar het vandaan zou kunnen komen. Er staat nu een cocktailshaker onder, een doorzichtige, en in 2 uur tijd is 'ie al halfvol gelekt...

Een permaban ook nog ja, het moet niet gekker worden!!!

Die nieuwe namen die niet te herleiden zijn vind ik ook heel irritant Dream.
Jeee wat een toestand met Thee. Had er niks van meegekregen maar Thee een permaban???

Dee erg balen die lekkage, zeker als buurman zo weinig aanwezig is. Ik hoop voor je dat ie snel opduikt. Of misschien kun je iets via zijn makelaar regelen? Dat die hem bereiken kan?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ja, balen idd. Het lijkt wel een uitdragerij hier in de huiskamer. Alles eruit halen ging vrij snel, maar alles weer passend terug zetten gaat langer duren denk ik, dus waarschijnlijk staat al die zooi hier nog wel tot het weekend.

Ik heb mobiele nummmer van buurman, dus ik kan zelf contact opnemen en ga dat ook doen, maar hem kennende gaat hij niet heel actief aan de gang om het probleem op te lossen . Nou ja, we zullen zien, mss word ik nog verrast door zijn reactie...

Ja, nogmaals van Thee, het is echt belachelijk.
Ik moet nu ineens weer denken aan jouw keukenperikelen en dat je toen zo lang in de rotzooi hebt gezeten... ik kan me het gevoel nu een beetje voorstellen, hoewel dit natuurlijk van een andere orde is. Ik moet er niet aan denken dat m'n keuken het niet meer zou "doen".

Ben ook erg blij dat m'n wasmachine gewoon kon blijven staan en dat ik dus wel gewoon kan wassen.
Ja wat een puinzooi kan het dan ineens zijn hè.

Misschien kun je buurman overtuigen door te bedenken welk belang hij er bij kan hebben dat het snel opgelost wordt. Iets ivm de verkoop van zijn huis oid?

Thee kun je nog wel posten en wat is er gebeurd dat je een ban kreeg?
Oh bah, lekkage en dan ook nog van een afwezige buurman. Kun je z'n water niet ergens afsluiten? Iemand die z'n huis inkan?

Of komt het niet alleen van boven, maar dan óók nog van buiten?

Thee startte een topic, waar de Angels niet zo enthousiast over waren, Jas. Maar volgens mij had het geen permanente ban mogen zijn.

Ik ben trouwens komende zaterdag, als het goed is, in jouw stad. Wedstrijdje LD is vást fit, want naar grote nicht komt ook kijken.

Zo

heb net tegennatuurlijke bewegingen gemaakt; ik heb huishouden gedaan
Later is nu
Ah een topic waar de angels niet enthousiast over waren maar permanente ban gaat wel heul ver.

Thee, ik hoop dat het goed met je is en dat je in het topic weer aanwaait.

Aan het begin van de week heb ik tegennatuurlijke bewegingen gemaakt, zou er eigenlijk nog een paar moeten doen.
Tegennatuurlijke bewegingen, ik noem dat gratis fitness

Vanmiddag eindelijk Thee weer gezien, erg gezellig en ze heeft mooie stof gekocht!

Ik zag een super jas op de lapjesmarkt voor maar 14.95 dus ik denk die is voor mij, maar nee het was 14.95 de meter

Dee leuk dat je ook even aan kwam waaien/fietsen, en wat knap dat je wist waar je ons kon vinden
.
Haihai

was net naar jullie op zoek, fijn dat Twin het topic even omhoog haalde

Ik was vandaag in Jas-stad en wow, wat is dat een leuk stadje! We zijn éventjes het centrum in geweest voor de McDonalds Niet echt verheffend dus, maar zo zie je wel even wat meer dan de sportfaciliteit.

Gezellig een minimeet aan julliekant van het land.

Ik zou eigenlijk naar bed moeten, want door feestje van LD niet zo goed geslapen afgelopen nacht, maarja, we hebben óók een uurtje extra... wat is wijsheid he (nou, naar bed natuurlijk, want hond weet niets van uurtje extra en heeft morgen(te)vroeg dan ook gewoon hoge nood)

IK heb ook leuk idee voor de foto-opdracht van 5-15 foto's met één opdracht'/thema: morgen gaan LD en ik een appeltaart maken. Ik ga de ingredienten en de te nemen stappen op de foto zetten, is de bedoeling. Ben benieuwd
Later is nu
ha die Jas, eerst kon ik niet posten, wel lezen, daar (blijkbaar per ongeluk) IP-ban en kon ik ook niet lezen, tijdelijke ontband, daarna rest 'straf' uitgezeten en vanaf maandag kon ik weer online, maar was ook paar dagen bij LL en dan nauwelijks online.

Mijn minimeet met Tweeling was idd erg gezellig, grinn al bleven we zo lang plakken dat ik gewone boodschappen niet meer kon doen, alleen AH. Helaas Tweeling, geen lekker gebakje meer kunnen halen dus. Gelukkig deze keer niets in de trein laten staan.

Haha, en nav waar we het over hadden, nog een mevrouw aangesproken over haar mooie laarzen. Bleken van Scapino te zijn.

Beetje pech met busaansluiting, maar was 20.15 weer thuis. Beetje bij zitten lezen op Mod topic. Gut wat een gedoe weer.

Dee, leuk dat je toevallig nog even langs kwam fietsen. Nog gelukt in de bieb?

En dames, tweeling zag me er toch een partij flitsend uit!!!

Al met al leuke minimeet met dank aan de terrasheaters voor 'ons rokers'

Nu even Cold Case en Criminal Intent kijken.

Ciao

p.s. twins, geen opgeblazen gevoel meer en wel eetlust
THEE

Klinkt als een heerlijk dagje.
Later is nu
Dat was het ook Dreamer, de combi van leuke meet en de stof waar ik al 2 jaar naar op zoek was!
Wat heb je op een mooie tijd gepost Thee

Al dat gedoe op het forum laat ik maar weer langs me heengaan, ik heb er de energie niet voor, ben al bij dat jij niet een permaban hebt!

De boodschappen zijn er idd bij in geschoten, maar hey wij hebben wel een hele leuke middag gehad, verwarmd terras en alles;)

Fijn dat je weer hebt kunnen eten, en niet meer zo opgeblazen voelde!

Ha laarzen van Scapino, dat is te doen, beter dan onze jasjes op de markt

Leuk idee van die appeltaart Dreamer, ook als de foto's niet worden zoals je voor ogen hebt.

Zelfgemaakte appeltaart is sowieso lekker

Lol honden baasjes hebben idd geen plezier van dat uurtje:)
.
Ik wil ook al tijdje weer appeltaart maken, maar toen ik onverwacht met OV bij LL weg ging (en hij dus mijn auto gebruikt) ligt mijn mixer nog daar. Hij doet (kneed/kloppen) als met de hand als ex-chef.

Misschien ga ik morgen nog even op pad naar andere lapjesmarkt/koopzondag. Grinn!
Tweeling, ik zag mijn mooie postingtijd pas nadat jij het zei.

Nu nog even mail checken en dan beslissen of ik deze film (Net9) afkijk of ga slapen, maar ja, we hebben toch al een uurtje extra.
Ahhh ben heel benieuwd naar de flitsend uitziende Twin! Vertel, vertel!

Leuk dat jullie zo'n gezellige meet gehad hebben! En je had om 00:00 alweer zo'n mooie postingstijd!

Dreamer ja Jas-stad is best te doen als je gezellig wilt winkelen.

Ik voelde me wat schuldig afgelopen dagen dat ik niet een afspraak met je maakte om te meeten. Wou ook niet gelijk sores hier neerplempen maar onze hond is niet goed. Ik weet, hij is 13 en dat is al erg oud voor dit soort honden. Hij zakt heel erg zielig, telkens door z'n achterpoten. Sinds vorig weekend. Hadden gelezen over vestibulair syndroom, daarbij hebben ze ook een scheve kop en oogbewegingen. Dat heeft ie ook dus alles wijst daarop. We hadden gelezen dat ze er niks aan (kunnen) doen en dat het na een paar dagen beter gaat, wat afgelopen week eerst ook zo leek te zijn. Maar sinds donderdagavond lijkt het weer bergafwaarts te gaan. Maandag of dinsdag wanneer we maar terecht kunnen gaan we toch even met hem langs de dierenarts.

Hij wil zelf nog zo, zo'n sterke doorzetter, is nog zo fanatiek in dat ie gewoon wil doorzetten om de normale route te lopen maar gisteren lukte het echt niet. Vanochtend weer iets beter, vanmiddag weer minder. 't Gaat op en neer maar ik wil wel graag bij hem zijn, zeker ook omdat ie af en toe zomaar begint te trillen en lief gisteren hoorde dat hij moest werken vandaag en ik Bo echt niet alleen kon laten.

Ik hoop zo dat het snel overgaat of dat de dierenarts toch iets voor hem kan doen.

Jaa lekker hè dat we vannacht een uur extra kunnen slapen!
Ja Jas, nog zo'n mooi post-tijdstip

Sterkte met Bo, moet wel lastig zijn 'm zo te zien terwijl je machteloos bent om wat dan ook voor hem wat te kunnen verlichten.
De film was wel interessant en eigenlijk is het nu pas 01.48, dat scheelt weer.

Dee, was je etentje leuk/lekker?
Thanx Thee! Lief zei dat het met Bo vandaag iets beter ging dan vrijdag, gelukkig. Even afwachten hoe het vanavond en morgen gaat. Ik hoop zo dat het snel beter zal gaan.

Wat een rommeltje is het op het forum, geen idee wat er allemaal aan de hand is maar zie allemaal angeltopics en iets van 22 bans die uitgedeeld zijn vandaag?! Oh het zijn er inmiddels al meer.

Kan iemand me vertellen wat er nu precies aan de hand is? Ik weet gewoon niet meer waar ik moet gaan lezen om nog een beetje te kunnen achterhalen wat er aan de hand is. Laat maar, geloof dat ik het al een beetje weet inmiddels.
Jeetje Jas, heb je al die tijd zitten lezen... dat zou ik nou echt nooooit doen

Wat sneu van Bo zeg, heartbreaking. Gelukkig dat het vandaag weer iets beter ging. Ik hoop met je mee

Etentje was lekker en heel gezellig, lekker gelachen. Erg leuk om jou weer even te zien zaterdagmiddag, Thee! En haha, het was eigenlijk zo logisch dat jullie daar zo'n beetje zouden zitten, maar ik was toch blij verrast dat het ook echt zo bleek te zijn! En bedankt voor de vino dames! Ik heb Twin verder nog niet gesproken maar ik hoor morgen wel hoe laat jullie het nog gemaakt hebben. Oh ja, met de bieb is het nog gelukt, op de valreep.
Hee Dee! Heb je nog Penoza gekeken?

Toch ietwat Sopranoachtig.
Dee, volgens mij verlieten Twin en ik rond 18.02 het terras. Ik had wat OV pech qua planning terug dus later thuis/langer onderweg dan gepland, maar hee, het was gezellig, dus niet belangrijk. EN ik heb m'n stofje, ook belangrijk.

En ja, het was maar een kort maar wel leuk gezamenlijk wijntje! En ja, jullie zijn wel personen waar ik me ook uiterlijk ongemakkelijk gemakkelijk bij voel. Er komen weer betere uiterlijktijden.

Tweeling, ben vandaag al op MP aan het speuren geweest voor dat Knipnummer van de leuke jas, en dan bedoel ik qua patroon die paarse!

En ja, helaas, weer veel forumgedoe. Jammer. Erg jammer.
Ha Dee, nee heb echt niet al die uren op het forum zitten lezen!

Had in een ander topic gevraagd en vond het naar aanleiding van dat antwoord wel best. Leek me te veel om allemaal te gaan lezen/uit te pluizen.

Thee, geen idee wat je bedoelt met uiterlijkheden maar

En succes met de MP speurtocht.

*zwaait naar Jonari*
Jas, ik had toch geen tijd voor meet in jouw stad, maar dat vond ik inderdaad wel jammer. In het halve uurtje in het centrum wel naar jou uitgekeken

Vervelend dat het zo slecht gaat met de hond Ook al weet je dat ze niet oud worden, dan is het toch weer slikken als het zover is.

22 bans ik krijg er gelukkig niets van mee. Soms voel ik me dan als een 'dom blondje', maar ik heb er én geen tijd voor om alles bij te houden/lezen, én geen behoefte aan. Hoewel ik wel graag wil dat alles eerlijk en rechtmatig gaat, heb ik er zolangzamerhand toch geen kijk meer op wie waar de fout in ging, volgens wie en waarom. En op de topics waar ik zit heb ik gewoon nog plezier, behalve dan dat de één na de ander, die zich wel met eerlijkheid en rechtvaardigheid bezig houdt, geband wordt (en gelukkig ook weer terugkomt) Pff.

Duss...

Foto's van de appeltaart zijn trouwens gelukt. Ben vooral zeer tevreden over een half geschilde appel, met de schil er nog aan/overheen.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven