A perfect day again...
zondag 28 juni 2009 om 00:47
Wat een cute koppie Dream! Nou ja, zo komen ze over een week of wat ook wel weer voorbij.
Ja Carlien, heel eng, zo ging het bij mijn vader ook, ging voor "dood" tegen de vlakte. Mijn anders zo koelbloedige moeder was niet eens in staat om 112 te bellen en is in paniek naar de buren gehold. Thank god dat het in beide gevallen zo goed is afgelopen!
Willen jullie even duimen dat het morgen niet gaan onweren? Morgen een georganiseerde sloepentocht, en een kunststof sloep geleid niet zo lekker in geval van onweer..... zou toch jammer zijn
Ja Carlien, heel eng, zo ging het bij mijn vader ook, ging voor "dood" tegen de vlakte. Mijn anders zo koelbloedige moeder was niet eens in staat om 112 te bellen en is in paniek naar de buren gehold. Thank god dat het in beide gevallen zo goed is afgelopen!
Willen jullie even duimen dat het morgen niet gaan onweren? Morgen een georganiseerde sloepentocht, en een kunststof sloep geleid niet zo lekker in geval van onweer..... zou toch jammer zijn
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 28 juni 2009 om 19:36
En.. was er onweer?
Wij gisteren tot echt zeer laat bij zus in de tuin gezeten.. Slechts 1 bui gehad, die we hebben opgevangen door binnen te eten. Was heerlijk allemaal! Net nog bbq in de tuin.. voor mij mag het zo blijven, maar dat is algemeen bekend, dacht ik zo
Jaaa.. ik vind het ongelooflijk dat er gewoon dagelijks weer van die cuties bijstaan, qua hondjes.. maar heb zo goede moed voor na onze vakantie
Wij gisteren tot echt zeer laat bij zus in de tuin gezeten.. Slechts 1 bui gehad, die we hebben opgevangen door binnen te eten. Was heerlijk allemaal! Net nog bbq in de tuin.. voor mij mag het zo blijven, maar dat is algemeen bekend, dacht ik zo
Jaaa.. ik vind het ongelooflijk dat er gewoon dagelijks weer van die cuties bijstaan, qua hondjes.. maar heb zo goede moed voor na onze vakantie
Later is nu
maandag 29 juni 2009 om 13:47
Goedenmiddag!
Vanmiddag begonnen met onderzoek lifelines. (zie http://www.lifelines.nl/ ) Vond ik toch wel spannend. Voordeel van dat onderzoek vind ik dat ik nu jaarlijks gecontroleerd word op allerlei 'aanjagers' als hoge bloeddruk, cholesterol en suiker, zonder dat ik eerst afspraken met maken met de dokter en weer moet verantwoorden waarom ik die onderzoeken wil En ik heb er zelf niet meer aan te denken ook
Bovendien, ik moest voor het onderzoek naar dorp in de buurt, zo'n 8 km fietsen en daar was het heerlijk weer voor!
Nog leuk nieuws... Elvis zat gisteren te googlen op hondjes Op boomerhondjes.. waar de hondjes die ik steeds uitzoek toch wel op lijken. En Carlien, bij de dierenasiels was een hondje die érg op jullie hond leek! Vond ik dan. Wel een jongere uitgave, natuurlijk.
Vanmiddag begonnen met onderzoek lifelines. (zie http://www.lifelines.nl/ ) Vond ik toch wel spannend. Voordeel van dat onderzoek vind ik dat ik nu jaarlijks gecontroleerd word op allerlei 'aanjagers' als hoge bloeddruk, cholesterol en suiker, zonder dat ik eerst afspraken met maken met de dokter en weer moet verantwoorden waarom ik die onderzoeken wil En ik heb er zelf niet meer aan te denken ook
Bovendien, ik moest voor het onderzoek naar dorp in de buurt, zo'n 8 km fietsen en daar was het heerlijk weer voor!
Nog leuk nieuws... Elvis zat gisteren te googlen op hondjes Op boomerhondjes.. waar de hondjes die ik steeds uitzoek toch wel op lijken. En Carlien, bij de dierenasiels was een hondje die érg op jullie hond leek! Vond ik dan. Wel een jongere uitgave, natuurlijk.
Later is nu
woensdag 1 juli 2009 om 00:18
*zwaait naar iedereen*
Leuk voor de hondjes dat ze telkens zo snel weg zijn en wel jammer voor jullie, zeker wanneer er 1 tussen zit die je helemaal te gek vindt.
Lifelines, ja doen wij hier ook al een tijdje maar jaarlijks is het niet toch?
Dee was het varen leuk? Heb je genoten?
Hahahhaa Carlien, ik herken het gevoel wat je hebt dat dan langzamerhand afbrokkelt omdat een hond toch wel erg leuk was.
Ik zie dat het al even geleden is dat ik hier geschreven heb, heb wel meegelezen en meegeleefd.
Slaap lekker allemaal!
Leuk voor de hondjes dat ze telkens zo snel weg zijn en wel jammer voor jullie, zeker wanneer er 1 tussen zit die je helemaal te gek vindt.
Lifelines, ja doen wij hier ook al een tijdje maar jaarlijks is het niet toch?
Dee was het varen leuk? Heb je genoten?
Hahahhaa Carlien, ik herken het gevoel wat je hebt dat dan langzamerhand afbrokkelt omdat een hond toch wel erg leuk was.
Ik zie dat het al even geleden is dat ik hier geschreven heb, heb wel meegelezen en meegeleefd.
Slaap lekker allemaal!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 1 juli 2009 om 01:12
Zwaait terug!
Het varen was heerlijk, zo gelachen. Echt een superleuke dag gehad. En eigenlijk zouden we rond een uurtje of 8 stoppen, maar toen hadden we nog wel zin in een rondje. Dat werden uiteindelijk meerdere rondjes, en rond middernacht pas van het water af, toen was de temperatuur nog lekker! Hebben 1 bui(tje) gehad, wel ff heel hard, maar duurde maar kwartiertje, en hadden van die dunne regenjasjes mee, dus de schade viel mee. Ik hoorde dat het in Utrecht minimaal een uur duurde, die bui, dus wel hebben echt mazzel gehad.
Vanavond ook aan het water gezeten, maar was best fris, had op een zwoele avond gerekend. Helaas. En toen we weer gingen varen waren alle kussens helemaal klam. Hoewel, klam, gewoon nat eigenlijk. Hoezo vochtig weer hier.
Ik ga zondag met een vriendin naar kennel om (hopelijk) een nieuw hondje voor haar uit te zoeken. Ik ga er maar even vanuit dat ik mezelf kan inhouden.... haha.
Slaap lekker!
Het varen was heerlijk, zo gelachen. Echt een superleuke dag gehad. En eigenlijk zouden we rond een uurtje of 8 stoppen, maar toen hadden we nog wel zin in een rondje. Dat werden uiteindelijk meerdere rondjes, en rond middernacht pas van het water af, toen was de temperatuur nog lekker! Hebben 1 bui(tje) gehad, wel ff heel hard, maar duurde maar kwartiertje, en hadden van die dunne regenjasjes mee, dus de schade viel mee. Ik hoorde dat het in Utrecht minimaal een uur duurde, die bui, dus wel hebben echt mazzel gehad.
Vanavond ook aan het water gezeten, maar was best fris, had op een zwoele avond gerekend. Helaas. En toen we weer gingen varen waren alle kussens helemaal klam. Hoewel, klam, gewoon nat eigenlijk. Hoezo vochtig weer hier.
Ik ga zondag met een vriendin naar kennel om (hopelijk) een nieuw hondje voor haar uit te zoeken. Ik ga er maar even vanuit dat ik mezelf kan inhouden.... haha.
Slaap lekker!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 1 juli 2009 om 16:08
Even zelfde posting (vanuit kladblok als op andere topic)
Ahh, heb net (voor mij nieuwe) auto gekocht!!!
Andere auto vervalt binnenkort door werkgedoe en liep tegen leuk ding aan.
Nog een klein weekje, dan is ie van mij. Ben er zo ontzettend blij mee. Binnen budget, ziet er goed uit, is goed onderhouden.
Niet heel jong (eind 2002), maar voor diesel niet teveel op de teller en gekocht op zeer betrouwbaar adres. Al zo lang ik hier woon 'mijn' garage.
WOW!
Ahh, heb net (voor mij nieuwe) auto gekocht!!!
Andere auto vervalt binnenkort door werkgedoe en liep tegen leuk ding aan.
Nog een klein weekje, dan is ie van mij. Ben er zo ontzettend blij mee. Binnen budget, ziet er goed uit, is goed onderhouden.
Niet heel jong (eind 2002), maar voor diesel niet teveel op de teller en gekocht op zeer betrouwbaar adres. Al zo lang ik hier woon 'mijn' garage.
WOW!
woensdag 1 juli 2009 om 20:09
Gefeliciteerd Thee!
En wat klinkt dat varen allemaal lekker, Dee!
Ik heb net weer gemaild om een hondje... ander hondje, dat sinds gisteren aangeboden werd, niet eens zover weg, is nu al geplaatst! Kennelijk is wat wij zoeken iets wat iedereen zoekt.
Wel heel fijn voor dat éne hondje, natuurlijk. Geplaatst zijn is toch fijn
Hondje waar ik nu heengemaild heb is randstadhondje (bij Bambi in de buurt) Lijkt me wel heel leuk beestje en ik zou maar zo de neiging kunnen hebben volgende week te gaan kijken, als reserveren mogelijk is .. ik ga waarschijnlijk m'n werkdagen verzetten en ben dan donderdag al vrij!!!
LD is vanmiddag voor het eerst alleen met vriendinnen stad in geweest. Mijlpaal
En wat klinkt dat varen allemaal lekker, Dee!
Ik heb net weer gemaild om een hondje... ander hondje, dat sinds gisteren aangeboden werd, niet eens zover weg, is nu al geplaatst! Kennelijk is wat wij zoeken iets wat iedereen zoekt.
Wel heel fijn voor dat éne hondje, natuurlijk. Geplaatst zijn is toch fijn
Hondje waar ik nu heengemaild heb is randstadhondje (bij Bambi in de buurt) Lijkt me wel heel leuk beestje en ik zou maar zo de neiging kunnen hebben volgende week te gaan kijken, als reserveren mogelijk is .. ik ga waarschijnlijk m'n werkdagen verzetten en ben dan donderdag al vrij!!!
LD is vanmiddag voor het eerst alleen met vriendinnen stad in geweest. Mijlpaal
Later is nu
woensdag 1 juli 2009 om 23:47
Wat lekker Thee
Ongelooflijk dat die hondjes steeds weg zijn Dream, maar wel fijn voor die beestjes natuurlijk.
Ga je dan toch mss voor een hondje en mee op vakantie (maw, Elvis went snel aan het idee...? ). Ik ben zo benieuwd!
Ongelooflijk dat die hondjes steeds weg zijn Dream, maar wel fijn voor die beestjes natuurlijk.
Ga je dan toch mss voor een hondje en mee op vakantie (maw, Elvis went snel aan het idee...? ). Ik ben zo benieuwd!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 2 juli 2009 om 12:15
donderdag 2 juli 2009 om 19:26
Nee. dit hondje zit volgens mij in pleeggezin en dan halen we het op de terugweg gewoon op Volgens Elvis heeft hij daar geen zin in, na 2,5 dag rijden, maar om nou een dag daarna weer het hele land door te krossen.. neuh.
Heb trouwens geen reactie op email, heb inmiddels wel plaatjes gezocht van combi schnauzer x maltezer en ga toch maar bellen, morgen
Heb trouwens geen reactie op email, heb inmiddels wel plaatjes gezocht van combi schnauzer x maltezer en ga toch maar bellen, morgen
Later is nu
vrijdag 3 juli 2009 om 18:28
Nouja.. hondje was alweér weg en geen reactie op m'n email.. Eigenlijk mag ik van mezelf niet meer kijken, maar ik doe het toch Geeft wel een geruststellend gevoel dat er wéér een geschikt hondje is, waarbij ik me dus wel weer verbaas dat er zoveel één tot tweejarige hondjes in het asiel zitten, die zindelijk zijn, met kinderen kunnen en alleen thuis kunnen zijn. Wel sneu.. deze zijn dus ook snel weg, maar heel veel honden zitten er maar.. helaas kan ik daar écht niet tegen.
Heb heerlijk genoten van vrije dag vandaag Kinderen hebben nu vakantie. LD kwam tussen de middag enthousiast thuis "ik ben nu een groep 8-er" *slik*
Daar is mama nog éventjes niet aan toe, schatje.. ga maar terug naar groep 6 ofzo Zij is er wel aan toe.. zij is eigenlijk wel toe aan voortgezet onderwijs, denk ik, maar daar gaat ze gelukkig nog niet heen
En LE nu in groep 7... ~zucht~ 't gaat ineens hard, lijkt het wel.
Heb heerlijk genoten van vrije dag vandaag Kinderen hebben nu vakantie. LD kwam tussen de middag enthousiast thuis "ik ben nu een groep 8-er" *slik*
Daar is mama nog éventjes niet aan toe, schatje.. ga maar terug naar groep 6 ofzo Zij is er wel aan toe.. zij is eigenlijk wel toe aan voortgezet onderwijs, denk ik, maar daar gaat ze gelukkig nog niet heen
En LE nu in groep 7... ~zucht~ 't gaat ineens hard, lijkt het wel.
Later is nu
vrijdag 3 juli 2009 om 23:47
Oeh dat gaat inderdaad heel snel, zowel met de hondjes als met de kinderen.
Lekker dat je vrij had vandaag en genoten hebt.
Ik vond het ook een fijne dag, eerst nog megawarm maar daarna gelukkig wat koeler; blij mee! Mijn voeten waren gigantisch dik, nog steeds trouwens maar heb goede hoop dat ik morgen of zo een ochtend veel op de wc zal zitten en dat ik dan ook weer in mijn mooie schoenen kan. Heb dit alleen de allereerste keer dat het echt warm is in de zomer, daarna gaat het de hele zomer goed, apart fenomeen. Xaloy heeft het ook, geen idee of het met de reuma te maken heeft, wellicht.
Verder alles oke.
Lekker dat je vrij had vandaag en genoten hebt.
Ik vond het ook een fijne dag, eerst nog megawarm maar daarna gelukkig wat koeler; blij mee! Mijn voeten waren gigantisch dik, nog steeds trouwens maar heb goede hoop dat ik morgen of zo een ochtend veel op de wc zal zitten en dat ik dan ook weer in mijn mooie schoenen kan. Heb dit alleen de allereerste keer dat het echt warm is in de zomer, daarna gaat het de hele zomer goed, apart fenomeen. Xaloy heeft het ook, geen idee of het met de reuma te maken heeft, wellicht.
Verder alles oke.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 4 juli 2009 om 11:15
Ik had gisteren ook het gevoel dat m'n (onder)benen en voeten enorm dik waren. Ik zie het zelf ook wel, maar erg is het niet. Ik vóel het meer. Hopelijk trekt dat deze dagen weer weg.
Ik moet waarschijnlijk ongesteld worden, dus het zal wel.
Jouw lichaam moet dus kennelijk wennen aan zomer en warm, Jasmine?
Hier is het nu erg koel in elk geval, ik dacht dat de voorspellingen beter waren
Ik moet waarschijnlijk ongesteld worden, dus het zal wel.
Jouw lichaam moet dus kennelijk wennen aan zomer en warm, Jasmine?
Hier is het nu erg koel in elk geval, ik dacht dat de voorspellingen beter waren
Later is nu
zondag 5 juli 2009 om 21:35
maandag 6 juli 2009 om 00:25
Hier nog steeds droog, wel een buitje gehad vanmiddag (of bui eigenlijk, met onweer) vlakbij Breda.
Ben daar in de buurt vanmiddag een hondje voor vriendin wezen halen Dream, een schattige kruising Terrier met nog wat (een rustig "nog wat" ras denk ik, want voor een Terrier is het best een rustig hondje, wat perfect is voor vriendin. Een schatje echt, 2 jaar oud. Ik zal even vragen of vriendin het goed vind dat ik foto plaats, zo ja, dan doe ik dat binnenkort even.
Hier verder ook goed weekend, was met sloepentocht (dure) zonnebril verloren, wist nog wel waar. Gisteren terug geweest, bikini aan, water in, en gelukkig kon ik daar net staan, en heb dus een stuk zigzaggend afgetast, en ja hoor, bril teruggevonden. HA!
Mijn dag kon niet meer stuk ;-p
Ben daar in de buurt vanmiddag een hondje voor vriendin wezen halen Dream, een schattige kruising Terrier met nog wat (een rustig "nog wat" ras denk ik, want voor een Terrier is het best een rustig hondje, wat perfect is voor vriendin. Een schatje echt, 2 jaar oud. Ik zal even vragen of vriendin het goed vind dat ik foto plaats, zo ja, dan doe ik dat binnenkort even.
Hier verder ook goed weekend, was met sloepentocht (dure) zonnebril verloren, wist nog wel waar. Gisteren terug geweest, bikini aan, water in, en gelukkig kon ik daar net staan, en heb dus een stuk zigzaggend afgetast, en ja hoor, bril teruggevonden. HA!
Mijn dag kon niet meer stuk ;-p
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 6 juli 2009 om 07:09
goed dat je je bril teruggevonden had! Knap hoor.
Ooh.. en leuk he, zo'n hondje..
Het valt mij op dat we, steeds als we vertellen dat we een hondje krijgen, ons steeds moeten verdedigen.. "weet je wel wat een werk dat is" "wat doe je met vakantie" "dat beest moet er ook met regen uit" enzovoorts. Best wel raar. . Vaak zijn dat dan katteneigenaren.. Vaak heb ik ook het gevoel dat ze met hun eigen argumenten komen, waarom zij geen hond hebben.
Ooh.. en leuk he, zo'n hondje..
Het valt mij op dat we, steeds als we vertellen dat we een hondje krijgen, ons steeds moeten verdedigen.. "weet je wel wat een werk dat is" "wat doe je met vakantie" "dat beest moet er ook met regen uit" enzovoorts. Best wel raar. . Vaak zijn dat dan katteneigenaren.. Vaak heb ik ook het gevoel dat ze met hun eigen argumenten komen, waarom zij geen hond hebben.
Later is nu