A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Geweldig Dee dat je je zonnebril teruggevonden hebt! Is het mogelijk dat je hier langswaait om de portemonee van zoon ergens uit een meer te vissen?

Carlien gelukkig is het hier nu ook wat koeler, erg blij mee! Dank je wel voor het deze kant opsturen!

Dreamer ik geloof dat ik eerst ook met bezwaren kwam. Dat komt meer omdat sommige mensen denken aaahhh leuk schattig hondje erbij en niet beseffen dat je er echt een gezinslid bij krijgt compleet met al z'n eigenaardigheden en nukken etc die ook de nodige verzorging nodig heeft. Zoals onze hond nu, die altijd mee moet en we dus met dat warme weer niet weg kunnen omdat hij niet in de auto kan blijven zitten, we kunnen alleen iets doen waar hij mee naar toe kan. Niet even de stad in, niet naar het theater of wat dan ook. Gewoon omdat hij anders zo in de stress schiet als we hem alleen laten dat hij daarna dan weer veel slechter er aan toe is en dat kunnen we hem gewoon niet aandoen.

Kan best zijn dat hij nog 3 of 4 jaar leeft en dat we dus allerlei dingen in die tijd niet kunnen of moeten aanpassen zodat 1 van ons gaat. Er moet continu 1 van ons bij hem zijn.

Nou ja dat dus...
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Misschien is het ook wel goed dat mensen je hier nog een keertje op wijzen, op de nadelen, maar als ik over één nacht ijs zou gaan, was er 12 jaar terug al een hond geweest.. toen was ik toch thuis met zwangerschapsverlof.... (goh.. waarom heb ik dat eigenlijk niet gedaan? )

Als ik van iemand anders hoor dat ze een hondje nemen, dan is mijn reactie altijd "LEUK", waarschijnlijk omdat ik zelf een hond wil.

Ik schrik er ook wel van hoe veel mensen hun hond/huisdier (weer) inleveren hoor. Ik heb wat dat betreft echt geleerd dat je doorzette.. je kiest inderdaad voor een huisgenoot.

Wel een lastige situatie, die je schetst, trouwens, met de hond. Is af en toe een oppas (zoon weer thuis) ook handig?
Later is nu
Hallo kanjers!

Dreamer wat ben je lekker bezig met je hondenjacht!

Dee... klinkt goed de boottochtjes

En wat knap dat je je zonnebril gewoon weer heb gevonden.

En jeetje groep 8 wat gaat dat snel he dreamer.

Minifreak gaat naar groep 2 en ze vind het helemaal stoer!

Vorige week was had ze de waterpokken en had mama lekker vrij van school ( toch geen leerlingen meer)

Deze week nog wat afronddingetjes.. vandaag al het afscheidsfeestje plus etentje ( raar hoor... afscheid... ik wil daar helemaal niet weg)

Jas fijn he even wat verkoeling!

Thee gefeliciteerd met je autootje.... ( maar he we hebben elkaar al gezien en gesproken deze week! GRIN)

Nou eh verder eigenlijk bar weinig nieuws te melden... dan eh bijna vakantie YEAH!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
He wat is het hier rustig!

Gisteren afscheid was leuk en gezellig en lekker gegeten.

De boekenbonnen gelijk al uitgegeven vandaag( heerlijk)

En bij het afscheidverhaaltje werd er heel duidelijk bij gezegd en hopelijk heel snel totziens!!! ( echt leuk om te horen!)

Verder geen nieuws.. zit een beetje tijd te verdoen hier op het forum ( lees topic woonplaats) en moet eigenlijk nog een paar vervelende klusjes doen... maar met 4 gillende meiden boven doe je ook zo weinig!
Dreamer, heb je dit gelezen?

http://www.telegraaf.nl/b ... akte_vrouwen__.html?p=4,2

(heb even geen icoontjes boven reageerscherm dus meer kan ik hier niet neerzetten.

En: http://wadnaakt.nl/?page_id=11

http://wadnaakt.nl/

Lijkt me trouwens erg leuk om bij de foto's te gaan kijken.

Freak, vast wel dubbel zo'n leuk afscheid en daar toch helemaal niet weg willen. Boekenbonnen uitgeven is altijd leuk! Wat voor boeken heb je gekocht?
Wow, dat heb ik helemaal gemist Jasmine, die foto's. Maar wat een mooie foto, die éne dan die je kunt zien. En wat een geneuzel weer van de CU.. sorry hoor.. nee. stél je voor dat mensen naakte mensen zien.

Dus nu ben je even zonder werk, Freak? En misschien na de vakantie toch weer werk. Raar gegeven, maaar hee.. je hebt er weer boeken aan overgehouden.

Pff.. wat een weer niet? Ongelooflijk, echt niet leuk. Zo verlang ik wel extra naar weggaan met vakantie!
Later is nu
Wat jammer van je baan Freak, ik wist niet dat het tijdelijk was. Nu hard op zoek naar andere baan, of voltijds aan de studie?

.... niet dat Tweeling hier nog veel komt, maar ze mailt geloof ik wel met mensen van hier... nu ff niet, want haar laptop is kapot, en ze hebben een nieuwe besteld, maar die komt pas over 2/3 weken. Dan weten jullie het even!

Verder hier ook niet veel te melden, druk met kwartaalafsluiting op werk, dus ga snel weer weg hier.

Oh ja, toch wel.... ik ga zaterdag naar Dance Valley. Daar moet je dan 40 voor worden, haha. Gaan met een hele groep, ben heel benieuwd of er voor mij iets tussen zit. Tussen al die verschillende dancegenres bedoel ik natuurlijk . Maar hopen dat het droog blijft iig.....
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hi Dreamer *zwaait*
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik ga duimen voor je demoiselle.. dat het weer mooi blijft/word.. dat doe ik ook al voor Luni die gaat ook en daar duim ik ook al voor dus dat gaat in 1 moeite door!

vandaag alle kleine dingen afgerond en ingeleverd op school en laatste gesprek gehad met mijn locatieleider en zoals het er nu naar uitziet heb ik gewoon weer werk in september... de formatie is bijna rond maar er vallen een paar gaten ( en he wie mag die in gaan vullen ) en harstikke leuk het word mijn eigen vak Nederlands.... dat komt dan mooi uit want ik ben met het volgende onderdeel begonnen en daar moet ik overleggen met collega's enof medestudenten!!! ( en dat word moeilijk in je eentje niet waar )

Dus zoals het er nu naar uitziet ben ik niet koos werkeloos maar ga ik gewoon intens genieten van 7 weken vrij en dan weer aan de bak (en verder met studie natuurlijk) ik heb trouwens het eerste gedeelte met een 6,3 afgesloten en daarwas ik al heel blij mee!

Morgen nog een personeelsuitje ( jeu de boules met een lunch) en dan is het echt echt vakantie!!!)

Demoissele doe je tweeling even de hartelijke groeten van me!

En voor de rest hoop ik heel snel de zon weer te zien... we hebben een relaxt weekendje voor de deur zonder afspraken en die breng ik dan wel het liefst in mijn tuin door.

Oh en voor de boekenbonnen heb ik de nieuwste Karen Slaughter gescoord en een van Rene Appel...helemaal goed dus.

En Thee... waar ben je??????????

Groeten allemaal
Ik zal de groeten doen aan Twin, Freak.

En dank voor het duimen . Je duimen heeft al geholpen, want zoals het er nu uitziet wordt het prima weer, een graadje of 20-22 en zon, en vooral... droog!!). Hoe herken ik Luni? Zullen we allebei een Viva in ons knoopschat doen

Fijn dat je alweer zicht heb op een nieuwe aanstelling (zo, dat klinkt lekker ouderwets...) in september!

Verder moet ik natuurlijk eigenlijk naar bed, m'n krachten sparen voor zaterdag...

Sweet dreams!
Ik ben hier freak, maar te moe voor update, dus zwaai alleen ff naar allen en hoop stiekem dat het niet nog een wakker-liggen-nacht wordt.

Truste en/of fijne vrijdag en als ik hier voor die date niet meer kom, dan veel plezier Dee. En Freak, ik mail je nog wel een update/lijst van gedane zaken/klussen en aanverwante dingen.
hoi thee!!!!

Veel plezier Demoiselle

En voor alle andere ook HEEL FIJN WEEKEND.. met ZON!!!!!!!

KUS
Bedankt voor de goede wensen dames

Ik ga nog ff m'n haar verven... we zullen sowieso met ons groepje de gemiddelde leeftijd behoorlijk opkrikken, maar om daar nou rond te lopen met hier en daar doorkomende grijze haren

Goed weekend allemaal!
Nou, haren geverfd, ik ben er klaar voor....
Ben jij nou al op vakantie Dreamer?
Neee.. inpakken, nu wel toe aan vakantie... pff.. Het leek zo simpel, vanmorgen.. De tassen waren gepakt, het hoefde 'alleen nog maar' in de auto. Nou, het zit erin en wij kunnen er, met een beetje geluk, nog bij..

maar doeiiii

Later is nu
Ohoh Dreamer . Ik hoop dat jullie meer geluk hebben dan vrienden die vannacht om 4 uur vertrokken zijn. Tot Parijs ging het goed, daarna eeeeeeenorm in de file gestaan, en pas om 20:30 op overnachtplaats (1100 km). Morgen moeten ze nog zo'n 500 km.

Wij net terug van Dance Valley (Twin was ook mee). Het was super gaaf, had niet verwacht dat het zo gaaf zou zijn. En het weer werkte ook helemaal mee . Heerlijk gedanst, en ook heeeel veel gelopen, pffff.

Goeie reis morgen Dream, en hele fijne vakantie!
Dee, wat hartstikke leuk dat het zo gaaf was en dat Luni & Twin ook mee waren, gezellig!

Oh zielig trouwens voor Twin dat haar laptop het niet doet en ze niet kan forummen. Doe haar de groeten van me als je haar ziet.

Dreamer, hele fijne en zonnige vakantie!

*zwaait terug naar Thee*

Freak, super dat je in september weer je eigen vak mag geven!

Afgelopen week heb ik heel veel lichamelijke pijn gehad en ik wil dat het nu eens stopt, gewoon kappen nu met die pijn, basta. Grrr.

Heb gisteren als tegenhanger flink zitten internetshoppen. Tegen de tijd dat het hier aankomt ben ik vast wel weer 'nuchter'. Of niet natuurlijk, hahaha . Goed, het gaf wel even een fijn gevoel en wat afleiding. Hoop natuurlijk wel dat er wat leuks bij zit!
quote:Demoiselle schreef op 09 juli 2009 @ 23:40:

En dank voor het duimen . Je duimen heeft al geholpen, want zoals het er nu uitziet wordt het prima weer, een graadje of 20-22 en zon, en vooral... droog!!). Hoe herken ik Luni? Zullen we allebei een Viva in ons knoopschat doen

Goeiemiddag,sorry dat ik zomaar binnenval maar ik zag mn naam staan Wat jammer dat ik het nu pas zie Demoiselle! Anders hadden we een mini-meet kunnen doen

Hebben jullie een leuke dag gehad? Ik vond het een goeie,perfect festivalweer en goed gezelschap.Ben voornamelijk achteraan het terrein geweest,de wat hardere stylen...

Groetjes!
Oh sorry, ik dacht dat jullie met elkaar er naar toe gegaan waren.

Leuk trouwens dat je even binnenvalt, mag hier altijd!
Ik ken ze allebei niet Wel veel mensen gesproken gisteren dus je weet maar nooit

Gezellig,dank je!
Hoi Luni!

Haha Jas, nee we waren niet met Luni. Ja, het was gaaf zeg, idd perfect festivalweer en goed gezelschap ook, hoewel we de helft onderweg zijn kwijtgeraakt en elkaar steeds net misliepen.

Wij hebben bijna alles van Markus Schulz gezien, die kende ik niet (ken sowieso bijna geen dj', we liepen daar echt als leken rond, haha), vond ik erg lekkere muziek, en verder veel bij electronation en ook bij madhouse. Oh ja, en David en Tony Moreno was ook erg gaaf.

Ben jij al vaker geweest Luni? Ik dus nog nooit, en vond het allemaal supergoed geregeld, erg professioneel allemaal. En prachtige locatie ook!
Lekker van je aankopen Jas, klote van de pijn (f)
Demoiselle,ja ik ben vaker geweest,5e keer denk ik nu...

Jullie zijn bij de Mainstage gebleven zie ik.Markus Schultz vind ik ook goed maar ja,je kan niet alles he Op een gegeven moment moet je keuzes maken,ik ken best 60% van de sjá maar die HQ blijft toch mn voorkeur houden.Gevolg is dat ik maar 1 blaar heb,dat is ook weleens anders geweest Al doende leert men

Wij waren met zn 3en,beter te overzien dan met een hele groep.Ik ken teveel mensen om iedereen te zien...

Er loopt ook van alles,ik kwam zelfs een oude buurman tegen,had ik al zeker 25 jaar niet gezien maar we herkenden elkaar direct,echt erg leuk!!

Ik zei gisteren dat het mn laatste keer zou zijn maar als het volgend jaar weer zulk weer is weet ik het nog zo net niet
HAHAHAHHAHHAHAAHHA duim ik voor Luni en Demoisselle ontmoeten ze elkaar hier HIHIHIHIH ik lig in een deuk!!!!!

Hier is het eindelijk droog!!!

Maar goed ik heb vakantie dus wat maak ik me druk!

Veel opruimklussen gedaan dit weekend en dat voelt erg goed... minifreak haar kamer is een METAMORFOSE ( nu allen nog rose verven en nieuwe kast..jaja die miep weet het leuk te brengen)

Ik ga nu nog even het weekend afsluiten met lekker boek en lekker wijntje

DREAMER FIJNE VAKANTIE ( of is dit mosterd :P)

Kus aan allen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven