A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Haihai

heerlijke Sinterklaas gehad, veel cadeaus met lange gedichten voor iedereen. Leuk leuk leuk. Milo voor de gelegenheid naar een dierenpension gebracht en ook dat ging goed. Wel verbaasd koppie dat we zonder hem weggingen (maar gelukkig geen zielig koppie) en enorm enthousiasme toen we 'm ophaalden.

En nu over 2 weken en 2 dagen 2 weken vrij Waar ik daarna zit, geen idee.. dat is dan weer jammer.
Later is nu
Jeetje Carlien, da's inderdaad niet het meest handige, geklus terwijl je thuis werkt. Hier is natuurlijk lang geklust en ik werkte niet eens.

Leuk, zulke Sinttradities als met opa en oma.

Snap de opluchting van de auto. Well jammer dat het en kostenpost is en jullie er niet met garage uit zijn gekomen.

Al vervangend vervoermiddel gevonden?

Dreamer, Sint klinkt goed (vind met gedichten altijd wel leuk, al had ik voor LL geen gedicht; wel 1 in de maak, maar niet gebruikt).

Die onzekerheid van waar dan werkplek is niet lekker idd (ben zelf meer van de zekerheid) maar het vakantie-vooruitzicht is wel lekker.

Al moet ik zeggen, jaaaren verplicht vrij geweest in die periode en oh wat zou ik nu graag werken want betekent baan hebben.

Zonet intake CWI gehad. Prettig gesprek en heb volgens haar de juiste instelling. Krijg spullen toegemaild en gestuurd.

Vanavond 2e prik van MG.

Tot later!
Avond!

Ik hoorde Huub Stapel over die show op de radio Thee, maar ik had niet meegekregen dat hij het was, en ik dacht de hele tijd,dat is HS toch niet. Op het eind bleek van wel. Het klonk erg leuk, die show.

Onze branche gaat goed idd, dat heb jij ergens tijdens het "winkelen" opgepikt?

Ik heb ook een Lampe Berger, echt een superding. Het ruikt hier regelmatig naar een soort grondlucht (woon aan het water... wat klinkt dat chique he ;-p) en door de LB aan te zetten is het zo weg. En ook fijn tegen sigarettenlucht... scheelt me nu wel in olie kopen ook sinds gestopt met roken.

Fijn dat je auto weg is Carlien, maar (*^#$^( van kostenpost.

Hoe was je avond schouwburg Freak, welke voorstelling?

Ach gossie, die Milo naar een pension. Wel fijn dat het kan. Ik heb mijn hond ook weleens naar pension gebracht als ouders gelijktijdig weg gingen en ben erg blij dat m'n hond dat prima vind. Nou ja, de 1e keer had ik m ergens gebracht waar ik tijdens brengen al niet zo'n goed gevoel bij had (en toen was het te laat om nog niets anders te vinden) en toen was ie broodmager toen ik m weer ophaalde, echt zielig. Bij pension waar 'ie nu al een paar keer is geweest gaat ie bij wijze van spreken kwispelend naar binnen.

Succes met CWI spullen Thee!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Nee Dee, niet tijdens het 'shoppen', stond uitgebreid in de krant vorige week. Recessie, andere oplossing dan nieuwkoop, zeg maar zonder branche te noemen

Om ff voor Freak te spreken, zij was naar 'de

gelukkige huisvrouw' van Heleen, met Isa (Hoes).

Hier verder ff balen, auto doet niks meer. Leek gister opgelost door met buum accu te herladen, maar blijkbaar is het toch dynamo (of iets anders) maar in dat opzicht dus even niet mobiel.

En CWI/UWV is géén eenvoudige materie. Bah. Hoop snel uit deze situatie te zijn.
Btw, hoop niet alleen snel, moet ook snel. Hoge vaste lasten en met uitkering schiet dat niet op
HAi ik kom weer eens aanwaaien, heb afwisselend veel pijn, dus ook weinig energie momenteel. Heb genoeg aan gezinnetje en werk op het moment. Ik slaap veel en diep dus ik heb het denk ik nodig. Ben ook niet ingelezen, dus ik slinger gewoon even wat knuffels naar binnen met mijn binnenwaaien, er vast iemand die er behoefte aan heeft, om welke reden dan ook. (en ook een gewone badhairday telt mee )

Sinterklaas was rustig en eigenlijk wel grappig; Lionel ging "oud papier weggooien" en meteen voor zwarte piet spelen. Lees: op deur bonken. Alleen had ik Kay om de tijd te doden achter de pc gezet om een spelletje te doen. Dus toen er op de deur gebonsd werd, reageerde hij niet . Pas na een aantal keer roepen ging ie op de slaapkamer kijken. Zegt ie: ja zwarte piet is geweest, draait zich om en gaat verder met zijn spelletje

Uiteindelijk hadden we hem bij het uitpakken en was het erg leuk, maar die eerste reactie, ik heb me bescheurd, precies zijn pa: ja leuk, mag ik nu weer achter de pc

Meiden ik ga slapen, ben kapot en al te lang op.

Oh, Thee, dat hadden wij ook laatst (met die dynamo), in onze heeeeel oude Volvo. Maar goed, die hebben we laten vervangen (voor 270 euro, maar ja, na een reparatie van 5000 euro aan een dure auto die niks oplevert lijkt dat weinig) en nou rijdt ie weer als een zonnetje. Gelukkig maar, voor ons geen peperdure vrijwel nieuwe auto meer hoor. We hebben nu nog een 17 jaar oude Volvo (en mijn man is vrij handig, dus kan klein onderhoud zelf wel).

Ik zag trouwens laatst een heeeeel leuke hond op straat, en toen zei ik tegen mijn man: ik wil misschien eigenlijk toch wel weer een leuke hond, ik mis onze Joe meer dan ik dacht....(verbaaste mezelf ook, want ik heb 5 katten, en ik ben eigenlijk een kattenmens). Maar goed, we speuren de asiels een beetje af op internet (heeft geen haast, en ik hoef ook niet per se een hond, nu. Maar ja, als er een leukerd in het asiel zit.....). Komt ook wel een beetje door jullie leuke hondenverhalen hoor, dan kriebelt het steeds weer bij me (goh, toch wel leuk, misschien weer een hond!)

Ben benieuwd, of we binnen een jaar weer een hond hebben! (bij asiels valt er al een hoop af door: kan niet bij katten...). Nou ja, aan de andere kant: 5 katten kunnen ook best wel een hond temmen, hoor!

Nou, de verfklus zit er half op: de voordeur moet nog 1 keer, en de nog niet geschilderde traptreden 2 keer. En dan moet ik eigenlijk de wc deur ook nog een keer doen, want dat is een andere wit dan het wit waar ik nu mee bezig ben....

Pfff, zo blijf je bezig!
Hee Caylinn! Ik wil wel een knuffel hoor, en je krijgt er ook een terug! Whahaha, wat een geweldig Sinterklaasverhaal! (doe je daar je best voor?!)
Ehm ik lig er nog niet in, doe een laatste peuk met Lionel op het balkon, horen we zware bonken. Ik kijk om me heen en zeg vrij droog: goh ze breken in bij het tankstation (erg dichtbij, maar niet dichtbij genoeg om signalement door te geven). Lionel net zo laconiek wil eerst zien wat ik zie en rent dan naar foon om inbraak door te geven. Hebben wel wat sirenes gehoord, maar verder niks. Maar goed ik neem nog pilsje om toch wel opgekomen adrenaline te laten zakken. (want inbrekers een deel zien vluchten en het komen en gaan van onopvallende wagens) Jawel rustige buurt waar ik in woon hoor Maandelijks minstens 1 inbraak in een winkel oid
Ehm ja Carlien daar deden wij ons best voor, oms Sinterklaas geheim te houden. Hadden we geweten hoe makkelijk het was ........
Haha Cay, mooi verhaal van Sinterklaas. Inbraak wat minder.

Oh ja, het heeft al een paar keer in de krant gestaan van branche, grappig.

Oh leuk Carlien, mss weer een hond! Vriendin heeft ook een hond uit asiel, en het viel me tijdens zoektocht op dat er zo weinig honden waren, terwijl ik altijd het idee had dat die asiels uitpuilen.

Succes met schilderen... ik moet ook weer in het voorjaar. Op voorkant van huis staat de zon bijna de hele dag, en kozijnen zijn blauw met beige, en dat blauw verschiet gewoon enorm snel. Aan de achterkant kleuren hetzelfde, maar daar is het veel minder snel nodig. Gelukkig... schilderen vind ik niet erg, maar vóórdat je bezig bent, schuren, schoonmaken etc., niks an!

Oh Thee, wat balen van je auto . Nog last van je MGprik gisteravond, of alleen een beurse arm? Waarom heb je die gehaald, als ik vragen mag? Ja, om het niet te krijgen, duh.... , maar ben jij vatbaar voor de griep oid?

Moeder van een vriendin heeft het gehad, die is echt heel erg ziek geweest, tot ijlen aan toe, akelig.

Iemand al naar Komt een vrouw bij de dokter geweest?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hee, Jasmine mis ik al even.... alles goed
Hee Dee, ja alles is goed. Ben alleen erg druk vanochtend (zie topic in pijler thuis ) en moet direkt na de middag naar de kapper. Misschien reageer ik straks nog even voor ik weg ga moet nu eerst wat dingen regelen en doen maar alles is goed.

Lief trouwens dat je naar me vraagt!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ach so! Gaat maar lekker druk doen dan .

Fijn dat alles goed is, en succes bij de kapper (ik vond het meestal een crime, totdat ik mijn huidige kapster had gevonden). Als je haar maar goed zit!

Zal straks even bij thuis spieken.
Gelezen Jas, lekker he, kinderen .

Mijn tip: laten ze dat kerstgala maar verschuiven, veel te vroeg nu nog
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 08-12-2009 11:57
Reden: Gala, het is een gala
% gewijzigd
Haai Jas!! Ohhh, wat een verhaal, over dat pak! Ligt het aan mij, maar is dat jongens eigen, om zoiets nog veel te kort van te voren te bedenken? (mijn mannen kennende, hier....).

Dochter is ziek thuis. Ik had ze allebei al gisteren ziek thuis, maar Zoon was wel weer redelijk beter (die kwakkelt al een week of 6 met verkoudheid/zere keel/opgezette klieren, is al 2 keer naar huisarts geweest. Echt erg is het niet, maar het is zo vermoeiend als het al 6 weken duurt). Dochter was aan het niesen, proesten, zweten en klappertanden, en beweerde vanochtend dat ze Echt Wel Naar School Kon. Nou, dat kan misschien dan wel, maar het mocht niet van mij. Punt uit. Keek net, lag ze nog in bed, dus blij toe dat ik haar thuis heb gehouden.

Pfff, even moed verzamelen voor de verfklus van vandaag....
Verfklussen.. daar heb ik al problemen mee, als het voor hobby op doek is

Ik zwaai ff

wil naar bed, ben niet ziek, dus mag (nog) niet.

Afgelopen dagen on-dreamer-lijk actief geweest. Dat wreekt zich natuurlijk En horen dat ik hier bij beide afdelingen geen toekomst heb, motiveert ook een actieve werkhouding niet erg, moet ik zeggen.

dus

kus

doei
Later is nu
Jeetje, Dreamer! Dat is balen (en ja ken het gevoel)......
Ja, over 3 weken weer terug bij af. Nog verder terug zelfs, wat mij betreft. Kreeg net wel een collega langs, die het erg jammer vindt dat ik wegga. Deed me wel goed. Maarja.. zit me nu te beraden op uurtje eerder weg of uren bewaren voor in vakantieweek (zodat ik dan nog een dagje vrij kan nemen)
Later is nu
He jakkes dat is niet leuk Dreamer.

Hoi Carlien... hilarisch verfverhaal weer... is de klus nu klaar

Hoi De

Hai Jas

allemaal gaat sneller!

Hier alles ok... zeer goed/fijnn gesprek met Therapeut gehad.. ben erg goed bezig.. en dat compliment steek ik uiteraard in mijn zak!

Ach ja LeukerT heeft een erg goeie invloed op me!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Altijd fijn complimenten Freak

Zo vind ik het (steeds weer) fijn te horen dat m'n (binnenkort ex-)collega's mij graag zouden behouden. Jammer dat alleen dat het niet doet, zeg maar.

Pff... al wekenlang verheug ik me erop. Vandaag doe ik 'niks' (behalve bed verschonen, nog een was en vanavond lasagne maken ) en ga tekenen. En nu zit ik met een leuk boek, die ik eigenlijk ook uit wil hebben. Maarja, ik heb al een artisjok gekocht (leek me leuk tekenen) en hoelang is zo'n ding houdbaar?

Dus...

ik zet mij met krijtjes op de grond

denk ik zo (op tafel is het gewoon te donker.. het is óverdag nota bene!)

Toedels
Later is nu
Hi Dreamer.... lekker niks en tekenen.. geniet ervan

Hier brak.. gisterenavond rollercoaster van emoties na foon met mams en LeukerT op de chat... en toen wijn gepakt... FOUT!!!!!!!

En ik moet echt boodschappen doen!
Sja.. zo blijkt bij mij dat chocoladeletters in huis niet handig zijn. Ben nu zover dat ik denk "ik eet ze maar op, dan heb ik morgen de verleiding niet meer"

Tekenen moet dus op de grond, want aan tafel te donker, maar dat betekent dat ik steeds de krijtjes/potloden op moet ruimen, wanneer ik even iets anders ga doen, want Milo is echt gék op potloden. Is zeker lekker soort hout ofzo. En blijven zitten gaat zeer doen aan m'n knieën. Maar goed.. het begint te lijken (had net geschetst, durfde ik niet in te kleuren, want schets leek wel goed, stel dat ik het verpest ) en het is lekker "Mindfull"

Later is nu
Oh dan ben ik benieuwd naar je schets Dreamer... klinkt goed.

En tja milo en potloden ...zie het helemaal voor me

Ik ben trouwens mijn bril kwijt... word er echt gek van... ding heeft echt pootjes gekregen...Grrrrrr
quote:vivafreak1 schreef op 09 december 2009 @ 16:21:

Oh dan ben ik benieuwd naar je schets Dreamer... klinkt goed.

En tja milo en potloden ...zie het helemaal voor me

Ik ben trouwens mijn bril kwijt... word er echt gek van... ding heeft echt pootjes gekregen...Grrrrrr

Net als Freak benieuwd naar schets.

Freak, je bril heeft geen pootjes gekregen. Die had ie al

(maar wel lastig dat je 'm kwijt bent)

Zo, ik ga koken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven