A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Hihi Thee.. ik dacht al waar blijft die opmerking van de pootjes.... maar gevonden hoor.. althans Mini ..onder het bed..duh had ik zelf al tien keer gekeken

En oh smsje ontvangen Thee..ben je belbaar?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Geen schets meer

Mijn leesbril is "opgegeten" door de hond

Handig, zo'n mini die dingen weer terugvindt!

Thee, waar IK nou heel benieuwd naar ben is jouw mogelijke avatar(s)
Later is nu
Mooi Dreamer..........

Hier leukerT onderweg...spannend
Ja hallo allemaal.. dankzij minimeet met twee 3000 vriendinnetjes kan ik nu eindelijk plaatjes plakken...

Freak
Later is nu
En dan hier ook nog even spuien. Voor het betere spuiwerk zou ik het eigenlijk allemaal nogmaals uit moeten typen, maar ik kies voor het betere knip en plakwerk

Heb net een interessante bijeenkomst gehad met veel collega's van allerlei afdelingen. Van alle kanten verontwaardiging en veel "watzondes" dat ik niet kan blijven waar ik ben.. en toch kan ik niet blijven. Er wordt wel op niveau over mij gesproken, dat het zo zonde is (en dat ik loslopend ben), maar werk, voor die paar luttele uurtjes, ho maar. Ja, achter de telefoon

(en dat dát dan weer zo zonde is )

Heb vandaag ook kennis gemaakt met mevrouw waar ik ruim een half jaar terug een open sollicitatie aan schreef en waar ik nooit wat op gehoord heb. Ik wilde haar daarop aanspreken (heb voor de gelegenheid wat wijn in m'n mik gegooid, dat netwerkt wat losser) maar er kwam steeds vanalles en vooral vaniedereen tussen. (de burgemeester bijvoorbeedl, die mij inmiddels ook bij naam kent, jawel!) Hoor ik haar zeggen dat ze eigenlijk wel ondersteuning behoeft voor websitebeheren!! Ik heb nog net geen zwaailicht op m'n hoofd gezet, maar ga er morgen maar weer eens een email tegenaan gooien. Ze heeft me nu gezien, als leuke, enthousiaste en keurige dame die ik ben

En ik blijf mijzelf maar vertellen, hoe blij ik mag zijn dat ik werk héb, ook al is het bij de telefoon. En dat ik zoveel fijne ervaring heb opgedaan, het afgelopen jaar. (2x een half jaar werd toch mooi 14 maanden, en wie durft er nog te zeggen dat ze bij de gemeente niet kunnen rekenen?)

Zo

morgen sollicitatiegesprek voor oproepbaan. Ben heel benieuwd over hoeveel oproep dat gaat. Qua uren per week/maand.
Later is nu
Haha, Freak de plaatjesplakkerT
Ahhhh meiden, mag ik even inbreken om naar Thee te zwaaien?

*sluipt door de achterdeur weer naar buiten*
Dreamer, nu niet meer tijd, want eten bij/met vrienden, maar knap hoe je met e.e.a. omgaat. En ja, dat is misschien makkelijker 'zolang je nog een baan hebt', maar toch.

Voor jou:

Groetjes aan een ieder en tot later!

Btw, hier ook leuke adv gezien waar ik morgen/dit weekend op ga reageren!
He Dreamer.. jij goed bezig meid!

@thee... Ik heb bij bi koffie gedronken vanmorgen.. en je word echt gemist bij 3000

Ik heb niets van meneer van sollie gehoord die zou bellen vandaag.. indien morgen nog niets maandag aktie van mijn kant
Weingi online Freak, maar doe haar/ze de groeten op 3000.

Goh, wat veel gebeurd eigenlijk vandaag, maar wel dingen waar ik blij van kan worden. Da's fijn!

Hoop straks solli tips te krijgen van vriend want veel ervaring als PZ-er/recruiter etc. en de site van het bedrijf spreekt me zo enorm aan.
Eh, ben blij met alle anti-reacties (ok, niet hier op forum maar net wel bij Boulevard) richting Theo Maassen (richting La Paay gisteravond bij DWDD). Wat een eikel in het kwadraat, die lelijke loserT
Nou Thee, ik heb het toevallig gezien, wat een sneue actie van Theo Maassen.

Wat goed dat je die websitemevrouw weer bent tegengekomen Dreamer! Dat kan haast geen toeval zijn... ik hoop dat ze positief reagereert op je mail.

Freak al iets gehoord van sollicitatie? En Thee ook al uitzicht op iets leuks. Succes allemaal!

Oh ja, en mooie schets van artisjok. Heb je m daarna opgegeten? Ik ben gek op van die artisjokharten uit een potje, maar heb ook een keer gekookte artisjok gegeten, dat je dan die blaadjes eraf trekt en in een dipje doopt.... mwah, was er niet kapot van.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Nee, ik ben bang dat artisjok weggegooid dient te worden, inmiddels. Ik eet ook vaak artisjokkenharten uit potje, heb ooit gekookte artisjok gehad (op school, láng geleden dus) en vond het wél lekker.

Ik heb de mevrouw niet gemaild, want moest van Elvis bellen en daar ben ik gewoon niet aan toegekomen vandaag. Vanmorgen wel goed sollicitatiegesprek gehad, vond ik. Is een baan voor gemiddeld 2 uur per week, ik hoop het te worden. Lijkt me enorm leuk voor erbij
Later is nu
Carlien, op Werk en Studie is iemand die tips zoekt over een webshop, ik ben even zo brutaal geweest om jouw naam te noemen... zie hier.

Mss kun jij TO adviseren?

Jammer van de artisjok Dream.

Ga je maandag mevrouw bellen? En een baan voor 2 uur? Dan heb ik me net geinstalleerd, met koffie en een boterham . Maar zonder dollen, wat houdt dat dan in (als je dat kunt vertellen zonder al te herkenbaar te worden)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Baan van ongeveer 2 uur is voorlichting geven op scholen. Ze gaan wel scholen aanschrijven nu (terwijl ze tot nu toe wachten tot scholen bij hun kwamen voor hulp) en hopen dan dus op meer werk.

zo, ga rustig dagje doen vandaag.
Later is nu
Goedemorgen allemaal

duh kun je uitslapen....ben je klaarwakker... nou dan ga ik maar even sporten.

He Dreamer dat baantje is inderdaad leuk voor erbij!

Ik heb nog niets van sollies gehoord
Goedemorgen dames!

Dat klinkt idd leuk Dreamer.

Wat is dat toch altijd met sollicitaties,snappen die mensen niet dat je vol spanning zit te wachten als ze zeggen te bellen. Balen Freak.

Ik zit al even aan de telefoon met Ziggo... ik al al internet, telefoon en tv van hen, maar nog niet alles-in-een. Dat heb ik dus aangevraagd, want voordeliger. Tevens aangevinkt dat ik GEEN nieuw modem nodig heb, want ik heb dus alles al. Krijg ik er toch een. Vorige week al gebeld, wordt er gezegd dat ik toch ander modem moet installeren ivm toegenomen snelheid.

Oke prima. Heb ik inmiddels nog niet gedaan, krijg ik van de week weer een doos van Ziggo met een modem erin, echter een ander soort (neem ik aan, want op de ene doos staat 301 en op de andere 310). Ondertussen weer op gehangen; zegt die jongen nu dat dat inderdaad gek is en dat ik de reactie van Ziggo even moet afwachten, zij gaan contact opnemen. Handig.... ik kon helaas niet verder vragen want m'n telefoon was aan het piepen, batterij bijna op, haha (van het lange wachten )

Ik heb zo'n hekel aan dit soort dingen, alles werkt gewoon goed, ik ga alleen op een voorstel in om voordeliger uit te zijn zonder iets te willen veranderen (dat stond natuurlijk ook niet in het aanbod) en nu moet ik toch weer aan de slag met draadjes enzo.
Dee, LL ligt ook al paar jaar (!) in de clinch met Ziggo. Ziggo heeft het bij deurwaarder gelegd en deurwaarden heeft hele dossier van LL gekregen en zegt dat LL volledig gelijk heeft, gheghe... maar ondertussen is het wel onhandig (daar nu al paar maanden geen telefoon/tv/internet) en veel rompslomp.

Zou mooi zijn als jij dat aantal uren door je goede voorlichting uit zou kunnen breiden Dreamer.

Freak, ben met brief voor leuke vacature!

Zag dat je do gebeld had, maar ik was er niet.

Nog leuke dingen in de planning met LeukerT dit weekend?

Verder weinig online forumtijd. Druk met andere dingen.

Fijn weekend allemaal.
Hallo meiden

Arch De... ik haat dat wachten en gedoe..stap daarom ook niet over...veuls te bang dat het allemaal misgaat

Thee.. gaaf leuke sollie en ja ik wilde even bellen ....misschien vandaag?

Heerlijk gesport al vanochtend en boodschappen Aldi gedaan

Nu effe lunch en bijlezen ...

En door het prachtige zonnetje ga ik zo maar eens mijn ramen lappen

Leuke dingen LeukerT ... nee helaas hij heeft zijn dochter... onze weekenden lopen helaas niet gelijk

Maar dat maakt niet uit... even Freaktijd in mijn eentje is ook goed!

Fijne dag nog allemaal!
Freak, liever morgen bellen dan vandaag, tenzij we eind middag nog tijd hebben, maar ik ga zo eerst kijken of ik vanmiddag nog wat qua auto kan regelen. Onderdeel gevonden, maar kan er natuurlijk niet zelf naar toe.

Plus lopend boodschappen doen, dus misschien moet ik wel 2 keer naar de winkels.
Is goed lieverd.. succes met alles!

En hier peukenpauze en ik zit even heerlijk te genieten van het resultaat...echt dankbaar werk ...ramen lappen!
Haha, dat dankbare gevoel had ik laatst ook na heul lang kamerramen gedaan te hebben

Weet je al of volgende week zondag 'ons winkeltje' lukt? Zou ze leuk vinden (ivm met bubbels enzo)!

En wil je tomatenprutje (die van de gehaktballetjes nog even hier of op mail neer willen zetten??? Kan briefje niet meer vinden.
Ah nee volgende weekend ben ik heel het weekend met vriendin E naar Den Bosch...vieren dat we veertig zijn geworden en al 36 jaar vriendinnetjes zijn!

Als ik straks gedouched en boodschapjes heb gedaan mail ik balletjesprut verhaal
Ha

'wat een activiteit hier! Ik heb met LD filmpje gekeken terwijl Elvis en LE weg zijn. Gezellig Chips en olijven erbij.

Hier ook 2x nieuwe modem bij ziggo om dezelfde redenen. Ene is nu boven gezet (is voor tv kastje) maar werkt niet zo goed. Verder is internet nu dus sneller.

Brr

ik heb het koud!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven