Afschuwelijke bruiloften deel 2

08-01-2020 19:15 1058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand schreef op topic nummer 457 "hoeveel geef je op een bruiloft " dat sommige feesten zó erg zijn dat ze eigenlijk jou hadden moeten betalen om te komen ( okee , redelijk vrije interpretatie )

Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....

Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze feest ooit .......



Deel 1 : overig/afschuwelijke-bruiloften-en-ande ... ges/3125/2
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 09-01-2020 23:38
10.88% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
minnimouse schreef:
31-08-2020 12:22
Vind ik niet.
Die fotograaf loopt daar rond en gezin A wil samen op de foto. Die fotograaf loopt daar toch rond om foto’s te maken? Dan maak je geposeerde foto’s (hey leuk, gaan jullie even bij elkaar staan?) en gewoon spontane foto’s van tante Nel die staat te dansen en oom Piet die net de slappe lach heeft.

Wat maakt het uit als dat gezin dan vraagt om een foto?
Omdat het niet om actie foto's ging maar eentje waar ze als familie leuk voor wilden gaan zitten/staan etc. En een bruidsfotograaf hoort zich niet af te laten leiden door dingen die niet met het huwelijk te maken hebben. Hij/zij wordt betaald om de ogen open te houden en de leuke momenten te kieken. Niet om in een hoekje privé foto's te maken.
Zal je altijd zien... Zeg heb je die sproeiende wijn op de foto? Eh welke wat eh nee.
Als je zo graag een familie foto wil dan maak je daar een afspraak voor en betaal je gewoon.
DG2015 schreef:
31-08-2020 13:07
Maar dan is er dus ook een bakker die van iemand anders dan de klant wijzigingen aanneemt... :-o
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk. Buiten dat zullen er weinig (goede) bakkers zijn die een ring in hun taart willen stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Nee jongens, dat is natuurlijk niet in overleg met de bakker geweest. Die vriend heeft gewoon háár stukje taart gesneden en daar snel een ring in geduwd.
Ik zat me al af te vragen hoe hij zou regelen dat zij precies dat stukje taart met ring kreeg :proud:
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
04-09-2020 14:44
Ik zat me al af te vragen hoe hij zou regelen dat zij precies dat stukje taart met ring kreeg :proud:
En niet oma die net gelonkt had naar de opa van de ander. Dat zou nog eens een mop zijn!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
strings-attached schreef:
03-09-2020 16:11
Omdat het niet om actie foto's ging maar eentje waar ze als familie leuk voor wilden gaan zitten/staan etc. En een bruidsfotograaf hoort zich niet af te laten leiden door dingen die niet met het huwelijk te maken hebben. Hij/zij wordt betaald om de ogen open te houden en de leuke momenten te kieken. Niet om in een hoekje privé foto's te maken.
Zal je altijd zien... Zeg heb je die sproeiende wijn op de foto? Eh welke wat eh nee.
Als je zo graag een familie foto wil dan maak je daar een afspraak voor en betaal je gewoon.
Dit bedoelde ik. Als de fotograaf langsloopt even vragen of je met de persoon naast je op de foto mag is geen probleem. Maar in dit geval wilde de gast een 'familieportret'. Dus even oma zoeken, waar is Pietje, oh Truhuushuuus kom even', oh wacht mijn haar, hier? nee, dat is niet leuk...' En voor je het weet staat de helft van de bruiloftsgasten dit tafereel gade te slaan terwijl net op dat moment de bruid een traantje wegpinkt omdat xxx die haar zo lief is en waarvan niet zeker was dat ie er zou kunnen zijn, komt feliciteren en de fotograaf dus elders 'bezig' is met een gast die zich - in mijn ogen - onbeschoft gedraagt door de gelegenheid en de onkosten van een ander in te pikken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Buzziebee: wat erg, wat wordt jouw zus hier in viervoud genaaid zeg. Ze mag even heel flink stennis schoppen, ik zou dit zo erg vinden dat ik alle strijdmiddelen in zou zetten. Tot Facebook aan toe, en misschien ook nog wel dreigen met juridische stappen. Tegen de bruid, in dit geval. 440 euro, dat is 2-3 maanden boodschappengeld voor een single!!! Echt, WHAT THE FUCK?

1. Bruid wil dat je zus een vrijgezellenfeest organiseert maar zus mag opeens niet meeer bij de intimi op het tuinfeestje komen? Huh?
2. Bruid weet dat je zus gigantische kosten heeft gemaakt voor háár feestje en haalt haar schouders op: WTF? Wat voor een kutwijf is die bruid? Die annulering is op haar initiatief!
3. De dames die niet betaald hebben sporen ook niet en laten je zus ook lekker zitten met de kosten.
4. De dames die wel betaald hebben moeten hun geld maar halen bij de bruid maar belagen vervolgens je zus?

Bah, wat een kutwijven, allemaal bij elkaar.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Oudblond schreef:
04-09-2020 15:45
Dit bedoelde ik. Als de fotograaf langsloopt even vragen of je met de persoon naast je op de foto mag is geen probleem. Maar in dit geval wilde de gast een 'familieportret'. Dus even oma zoeken, waar is Pietje, oh Truhuushuuus kom even', oh wacht mijn haar, hier? nee, dat is niet leuk...' En voor je het weet staat de helft van de bruiloftsgasten dit tafereel gade te slaan terwijl net op dat moment de bruid een traantje wegpinkt omdat xxx die haar zo lief is en waarvan niet zeker was dat ie er zou kunnen zijn, komt feliciteren en de fotograaf dus elders 'bezig' is met een gast die zich - in mijn ogen - onbeschoft gedraagt door de gelegenheid en de onkosten van een ander in te pikken.
Gelukkig was het een stuk minder gedoe dan je denkt. Tijd afgesproken aan het einde van de receptie, fotograaf zou dan toch naar huis gaan. Bruidspaar stond uiteraard zelf ook op de foto en was achteraf toch wel blij met de actie aangezien het de laatste familiefoto is met grootvader. Eind goed, al goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven