Al gemeen bus gaaf nee d'r langs (zo dus!)

28-08-2009 22:37 722 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spel cheque aan, denk aan de slijmies en kommie nie zeuren maar!

Couscous,

loes
anoniem_44737 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 14:07
Reden: opgetypt
% gewijzigd
quote:korenwolf schreef op 30 augustus 2009 @ 22:36:

Hijfs! O fuk dar ben ik al iwwen niedt geweesd! Hep je me andre meel?Nee, hebbY knie!!
quote:MissMara schreef op 30 augustus 2009 @ 23:22:

MA? Oliejas Whore Kolf?Ja HHHHHhhh nauw na Jannigs pogo'en om die naam goed te tiepen was het een IJtje!! Pffffff *gaat nieuwe debenken*
Leave firts, is Tetter een obsie voor juli? Ken je snel ende gamma kluk op de hoogte en de brete bleiven van de loopse zaden. Ik wil grust een ontregelde updeed geven daro. Warh1 lijdt de weg van je fuck&sie MA?

Lied, ik vin je pogo om de avatar losers uit te verbanen heel love zwaar dug!

Kan der nicks an doen ma ik keik nu na Ferra Fosset en ze heb dr haar draf gesgeert en ik sit hier een podje te jakke :kraai:
Ga in therapie!
Komma' hier Dubbelop, krijg je een Au' der Westen drukkie van me. Ik ben gezept, kan er niedt naar kijken verwege me eigen tante :hijls-slijmie:

en daarbij perbeer ik me te kotsentreren op m'n perject. Ik heb de mer ziek gevonden en ben nu aan het muteren!
Drukkie trug Loes. Xout er ook nie na keike assuk jau was. He vies tuf. Wel moed dug vander tot ze zon dolke muttaire heb gemaakd. Sterren ke frau.

Spanug tot je purr jack bijna avis. Lajut ree zult taart nog sien/hooren??
Ga in therapie!
Ik gas lape! Doe jui so wut lugt ijt Loes? Trut se!
Ga in therapie!
Yaya, ik doedel wel weer. Ben nog States aan het werk, die n88 elleke uren he!! Design tog het Koreatiefst!
Easy Jo ik hep de meeuw gelezen en gat rug schrijven.

Caj ik ga na een hoog flackte waar het bidter bidter kauwt is en wa geen inter nedt nog telaPhone verbint dingen zein dus tetteren is geen obcie daar twieten aleen de voggeltjes.

Al maal een verspoedigen toedeloe gewensd van daag!
Smog mijden! Rijst en schijn!

Naja, we sign al even wacko hoor. Na een kort n5je, stonk me dokter alweer vroeg aan me bed te roepen (<--- Tjaaa ze heten niest voor niests %roepdingen% natulluk!)! Maarrr wel goed want:;; Ik was der zelf nog nie helemaal bij, ent was goed doszij me wacko maakte want ik had geen wecko gezet!!! Pvvvvvv

We hebben in een rek-koord Tempel gegete en angelKeet, en toen mosze op der fiets & ik dus derby lopen (hart!) maar das goed voor me licht-aansbeweging!

Net haddik ook maar met3 sgootbappel gedaan (allemaal heel boyologies beantwoord $$) en nu moed ik aan hut werk.

Fedaag MOED me vilm af. Whaaaaa!

Wolf Encore! Løk takke meeuw trut krijg!

En waddun avonduur!!! Wagaje doen daar???? Waddø je aan in Kotsnaam? Helemaal afgezakt in dikke winterkleuren fikkie stoken om warm te blijven en genieten van een pr8ig uitzet? Of ga je eggt aktie verdingen doen zowals bergbelkimmen en haiku enzo? Wel veel vowtoo smacken he!!!!!

(Bammer dayje daar geen Vele Toon hebt, en ook nie kan Tetteren)

How lang is juli toedeloe vedaag?
Ik ben drugs aan het monteren! Het wort mooYY!!! Al zeg ik het zelf.

Waddun Gluck dat ik net de mer ziek vann8 hat neergeladen, want die site ligt er feddaag uit. Whoha!
Haas gatte!

Ik sit ook alwir truck te toedeloeien okal hek fuck ansie. Net as Quorn Kavia! Het klik heul afgelegt wayana toe gaad! Is ut som zin nut bijten lant? Of modje de bias in tot jut nie wil zegge? Who well, da hebben se vast ook waaierles tegeswordes.

Ik ben een brief aan een WIP aan ut sreive en i.c.u. maak een hijstuil voor mein!
Ga in therapie!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ha Koer zette, toe valg tot je weer sreift wand ik heb vandaag jijst koer zetten zoep gek ook! Ik sreif een briev aan Koor dun tuluk, wii andes? Vanwegers al die toetsstande messe moeder en sow. Vv een dolk onder de gordul steaken.

Ik erken ut pubbleem van te pats en te ompats havettes spreke. L'est Mis heb dat ook, zee ze onderlest. Futtel tot verhalis hier L'est Mis!
Ga in therapie!
Owjah, heul herkentelijk hoor! Zowas Duwbootje al zij, hattik dat laast ook, dahat ik dur nog futtelt via zaai beurs pees. Da stucky kannik zo effe koppie$%peesten, of hoe heeddat, kopuleren.

Nauja, het ging dusso. Dur was een muf frau tegen mijn aan hut prate, en die vuttelde mijn dasse het so luek fon op dur werruk, se ging dur alteit med plesiert natoe en zoo, hut was heulemaal dur PASSIE, zotoespiek, zij ze.

Ik seg:"Ow", seg ik, "waddoe je dan voor werruk?" Toen seg ze, ze seg: "Ik werruk bij un bank". En toen sei ik tuulk (logies tog): "Ow, dan hebbie un bankpassie!" en toen ging ik heul hart lagge. Maar sei fonnut heulemaal niet grappug! Dus ik ston daar gewoon heul snue alenig te lagge! Toen daggik, ik dag: fuston ieder1 mar al gemeen bus gaaf nee d'r langs.
PZ..: Duwbootje, ik wauw nog vv zegge daddik hut haske tovvin dajjeme L'est Mis noemp, daklink haske zsjieq chzjyck sjyque deftug vinnik! Pasd ook so beime vranze roets enzo!
Gaar gedaang hoor C'est Mis, ik von kut so siek klikke! Pa segt bij jouw zowas ik je ken segma. Egt een toppetop sieke frau! Je zouw so een fran66 kenne weze!

Duwbootje vin kook wel onpasseluk, hoek quami darop?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 01 september 2009 @ 19:01:

Duwbootje vin kook wel onpasseluk, hoek quami darop?

Nau, stikum noemde ik je alteit al so, vannaf dattik je kent eigeluk... (mar aleen imme eige hooft hoor tuulk! hhhhhhhh)

Kep je gezieteert, saggiedat!~?
Haaa Mijden!

Ik zal me ook ff'sMelten, maar ik heb het wel erg drugs!!
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Sodan Koer aasje, ik moes je stucky wel twé keers lese voordaddikum snabte, jei hep wel een heule groodte nee d'r langse taal gfoel knoppel vollugus mijn. En wadt bennie een nagtbraaksel seg, pfoej, om die teit slieptik al as een tulp.
Zooo hallo!

Bankpassie ROTSNOL!!
Ja die Anne K. Doodte van L'est Mis was wat mijn opspier reerde voor tomme wir een toppik motse openen! Wavoor ik tuindeluk I.c.u. as derde wiel vor de kar heb gespanne

Koer, ik vin Krazie ook een hil moye naam hor, xou nie durreve die te verbastelen! Ik was all2 in the war met die ene groete omdak die soup aan ut koko was. Hum was heul lekka trauwes, ik hadden roepding op besoek die zee: tottie meega lekka was! En zei lus normaal liter ni ees soep, TUS!

Kat vermorgen russie memmen jokste dokter. Tszzzq. Segse tegeme se seg se seg:

JIJ BEN MIJ MOEDER NIEMEER MAMA!

Sow, da hak nie van truch. Ze dreeg ook nog de pliesie te belle en me na de G. van Genis te late opvoeren. Aso tief zijn die roepdingen van tegeswordes hoor!
Ga in therapie!
Ik bedek me nu:

is het Kur rutsch of Koerazie? Tok kut nie fuck keert afspreek, schnappie?
Ga in therapie!
Gewist.

Smiddags, Dubieus en Crazy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven