Al gemeen bus gaaf nee d'r langs (zo dus!)

28-08-2009 22:37 722 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spel cheque aan, denk aan de slijmies en kommie nie zeuren maar!

Couscous,

loes
anoniem_44737 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 14:07
Reden: opgetypt
% gewijzigd
Smiddus Easy-O! Ook drug ah nut toedeloeien? Kook, kep net een frietding gebelt, de waas verhangen en me vriesding opdooit es wies piek! Lekker rokklusje vink tot alteit.

Das lekken rustug met allez nun mauwding Corsage! Kepter zellev twee, eigeel luk 3, deur is ter 1 (vier) weggen lopen Me oudste roepding wauw onderlest een dwerrg snuffelding. Hasse gesien in de bau marekt en se was ontslag ferlieft geworden. Toe ging se - know kid ding! - tweeuw ennen hallen vuur lang! nok stopp klieren, hijlen en smeuken of zunnum mog hebben.

Nog nooyt so onderlijve gevonde hoe goet die gesgeurde gamma foon toktiek werkt! Sjeuses, ik konder nie weer tegestaan! Ik hep tuindeluk maren sok imme mont gestopt zo dadduk geen ja kon seggen. Dat holp wel, de hijlbij ging voorbui en ik hat geen afseggingen gedaan! Pfie/joe!

Nau wil se een in10do. Soweun kupputer speletje. Daar hebbie namenluk ook blafdinge op die je moed voeren en ijtlaten en zo. Maar das ammel 4 te weel, dus een stuk minder onderhand. As je wegmot ken je dat ding gewoon meeuw neme! En je ken der zelleves mé naad rest te rand.

Ma over je mauwding, wersgein luk denk tie dottie andes heet! Gewoon een kwetsie van ijtsoeke wasse egte na mis.
Ga in therapie!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Hart-op lachgen een wel backhand riy'-sicko vannut top pik!

Het al gemeen bus gaaf Nee!! d'r langst verlankt Koreativiteit, en veel humeur om je Geen ai a'lah invallen Vi-Va-Vorm te geven en die van anderen te leze! en wreckt over het algemeen je lagspieren!
Ja, indy zing is Het Abéjen ook tere peities. Hebby een kir nie je dagnie! Abéjen en je dag gaat wir lagge! Huh top pik lese teides de karjere is gehelen al op ijge riskiezo!
Ga in therapie!
*slijpt na binnen en doe dun lapje aan*

:ROTMUCH:

*pubbirt weer te ga slapen*
Ga in therapie!
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Crazy! Je ben nook kop! X laap nonnie, de meug is wel karsi weile. Mja, nouw ben ik wacko... Jeidan?
Ga in therapie!
Gewist.

Zoo, goo-ya morgan! Ik ben wir wacko! Lekker afgeslaapen, dat mog wel look na mijn losgebroken nagt... Crazy, ben jij o kal op?

Hut storrup hier, me roepdinge zijn beina weggewoeit! Ik heb se nau ma vast gebongen voor de zekerijt.
Ga in therapie!
Nauseg, why-t hut bei juli okal so? Hiero ook seg, why-je seg, nie norrum aal, me hare staan alle kante op, ik leik wel een Djeksun Faaif.

(4 de dijdelukhuid, al1 de hare leike op een Djeksun Faaif hoor, me nues is seker 40 keer zo groot tuulk, dajjuli nie denke daddik so'n soort pistache ze ruggie veslaaft pussoon bent of sow, he.)
anoniem_50315 wijzigde dit bericht op 03-09-2009 16:28
Reden: ff uit leche
% gewijzigd
oh mijn god...

ik snap hier werkelijk geen ruk van ... lijkt wel een heel nieuwe taal
Kop Mop! Tis gewoon Abéjen hoor!

Couscous, I-C-U K.A.K. I see you
Ik ben heel trops! Ben gaan heart lopen langs de Kuts hier en Het why-de onwijs! Vongut echt heer Luck!
pistache ze ruggie? Fut taling astje bliep!? Vowtow??

I.c.u, goet tot je ben ga lope, kwau tok ook een Kuts had hiero voor te ga lope. Maar ik hep wel een waut, das ook moi. Alleen wang dul ik leaver.
Ga in therapie!
Hhhh, Duwbootje, ik dag, das tog zooo logies, marok bes kripties teglijk tuulk, pistache ze ruggie. Soms issut bes moeluk om goet al gemeen bus gaaf nee d'r langs te schrijfe, wandt somige dinge sijn voor de 1 heul logies en voor dander dan weer onbegreipelbaar he?$

Hellep hut as jenut föhn 80-s uitspreek? Pistache ze ruggie? Met de onderdruk op ie dus?

(luk hut nauw nognie, dan een hind: hut wor uitgefoert door een plastieke zie rug)
ICU, wad ben jei goet besig seg, heart lope langus de kus! Hiero warik woont heppie ook geen kus, da vinnik bes jammer, ben gek op kusse!
Hut was hut tak cent, dijdelijk!

Hier hebi dreen L'est Mis
Ga in therapie!
Zenks, Duwbootje, lekkah! trug!

Waris iedr1 op1s? Sein juli somps alahmal op de vlug geslage omdadt ik sij daddik so fan kusse hauw?
Neuj, ik vlecht noot weg van kussens! Lekke jijst! Kep put allez nun beedje druck, open oma obberzoek ensow... En ik bemme hijs anut renelveren! Nouw ja, één (3) camer. Is al genogt werk! Aow, ik heppt drug drug drug.

Wij ga fun avont ijteten, en juli?

Luik van je trauwes tot je pursies op de negerde van de negerde van 2000 neger om neger over neger (22.19) gepotst heb!
Ga in therapie!
Haal iefe mijden, da ben queer! Vv de boe luppen hoor! Open oma zei weer weg, dus de ruts is trut gekirt. Tis wel alteit heul gezeleg hor. Er wort veel af gekietult (ik wauw damme moeder da nauw is mee ophieuw! ik ben te aud davoor ma!).

Ik ben me spleetcamera nut top knappen, zowas ik al sgreef. De spleetcamer noem uk de speel/leet camer. Een soort woort aftrekking segma WAHAAWWAAWWAHOLLOLWAHOL De spleetcamer is hemel leeg ma nauw sta me grazie vol met alle troep. Ik ga nauw me muur lengte groeng vurruve! Wot mooiiii!

Faine song dag alumal!
Ga in therapie!
Quau langs deze weg alle pringsjes villen citeren met hun fiardag! Who say!
Ga in therapie!
Watten tent van je!
wahahahahahhaha
Seg Ease Ayo (technology), wa blijf nauw dat plaadje/de aambeelding je had belooft? En wrom is je PO weg? Ik fongum jijst zo luik!
Ga in therapie!
Kijk, ik heb een Tic-tac. Ik lees de PO drankmatig en auw! Tomaat ies States weer. En dan vongik hut zo ere-tant om deze11-de gijmpjes te lezen, liefver heb ik een Whizz-ellende met løke afbiedingen ofzow ja. Maar zo Koreatief was ik noch niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven