alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Net maar even over gegaan op koffie ,met slagroom

Zometeen weer verder met de wijn.Wil niet al helemaal teut zijn wanneer man thuis komt.

Guido staat nu op,maar om 22:00 schakel ik over naar Veronica voor Lewis Black.

Een aantal sluiten een enorm rotjaar af ,voor jullie .

Laat de tijd zijn werk doen...
ik vind de humor van Guido echt heel plat en zeer SBS waardig.
Ik heb wel eens canei gedronken die al 2 maanden opstond. Het ergste wat er kan gebeuren is dat die niet lekker meer is, dacht ik. Hoe kunnen dingen als alcohol en suiker nou bederven?

Ik ben inmiddels maar overgestapt op mijn boek. Ga zo wel weer ff tv kijken.
Liever elitair dan een pauper!
Ik ga me zo opmaken voor mn feestje ergens midden in de nacht met mensen waar ik eigenlijk niet zo goed van weet. Ben benieuwd op welke kleurplaat ik ga lijken...
quote:Kalliope schreef op 31 december 2009 @ 21:34:

Ik heb wel eens canei gedronken die al 2 maanden opstond. Het ergste wat er kan gebeuren is dat die niet lekker meer is, dacht ik. Hoe kunnen dingen als alcohol en suiker nou bederven?

ja, dat dacht ik ook altijd! misschien toch de gok maar wagen...heb wel erg zin in een wijntje gekregen..
RtTL 7: ios: er is altijd wel iemand.

Echt prachtig liedje!!!
hij heeft ook wel een beetje een spraakgebrek (slist), of ben ik nou spuit 100? Heb er nooit eerder naar geluisterd en gekeken.
Misskiek: met een hele fles en een bak sjokospul in je mik naar een feest met leuke mannen? Rrrrrrrr!!!!

Ja, blaastest op telefoon, hahahaha

Pff en hoe doen jullie dat, forummen, drinken en tv kijken tegelijk? Ik ben echt serieus na een half glas al helemaal in de stress???
ik zit op m'n telefoon hha. Ik vind guido idd niet zo... Vind het ook zo gek, hij ziet er zo gladjes uit (ook foto's bij interview in flair)
In de stress na een half glas? Waar raak je dan in de stress van? Hoe je die hele fles op krijgt?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goede zangeres toch, die Trijntje.
het is nu of nooit, vlieg weg en kijk niet achterom... Aardige zin uit abel, haha
ach wat een nostalgie!
Roeiers. In tegenstelling tot mislukte scharrel (oh ja schat, nee die buik vind ik niet erg hoor, heb ik iets om vast te houden) wel gespierd. Haha duimen jullie voor me? Iig mag ik niet smsen, 2010 wordt van nieuwe mannen ipv eeuwige recycle acties.

Forummen, drinken, eten, tv kijken en opmaken (laatste ben ik al een half uur mee bezig, 2e oog heeft nu ook een kleur, laat de sneeuw tijdens mn fietstocht alsjeblieft even wegblijven). Het gaat niet heel erg succesvol. Ik begin nu aan mn chocotoetje.
Whahaha ook ja, maar heb wel 5 topics open hoor! Of is dat niks in de ogen van oude viva-rotten?
GEWELDIG Acda & De Munnik, samen met BLOF ... super!!

Jongens, ik heb ff advies nodig. Wanneer eet ik mijn tweede en laatste oliebol voor vandaag op??

*de dilemma's van het leven, I know*
quote:dignity schreef op 31 december 2009 @ 21:49:

Jongens, ik heb ff advies nodig. Wanneer eet ik mijn tweede en laatste oliebol voor vandaag op??

*de dilemma's van het leven, I know*Over een half uurtje.
Snjókorn falla, á allt og alla

*de dilemma's van het leven, I know*Ik zou nog even wachten, tot een uurtje of 11.
Tot je anders van de trek iets anders zou pakken uit de koelkast. Dan zou ik lekker die oliebol nemen. Hij wordt alleen maar minder lekker hoe langer hij ligt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

*de dilemma's van het leven, I know*

Nu!

Guido is niets. Wat ziet hij er vreselijk uit met zijn bruine hoofd en oog make up. En de inhoud...sja.... zap maar weer verder....
Dignity, ik zou het niet doen vlak voordat je gaat slapen

Mijn zak paprika chips is al bijna leeg
Die oliebol lekker nu nemen. Er is daarna vast nog wel wat anders te vinden..
Ik kijk naar The Bodyguard en eet een sinaasappel
Ik vind hier dingen van.
ik vroeg het me ook af. alleen wat bleek, mijn bakker is zo slecht, mijn oliebollen zijn zo vies. de kwestie ging over na 1 bol. nu eten en daarna overgaan op ander eten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven