alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Ik loop maar even naar de keuken om m'n glas weer te vullen en een oliebol (of 2) te pakken . . .
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb maar een oude aflevering van NCIS opgezet. Best leuk, zo´n serie die je al kunt dromen.
quote:Lily_the_tiger schreef op 31 december 2009 @ 21:51:

[...]

Nu!

Guido is niets. Wat ziet hij er vreselijk uit met zijn bruine hoofd en oog make up. En de inhoud...sja.... zap maar weer verder....Ik ben ook weggezapt, zit nu ook bij vrienden van Amstel, zoonlief die vind het maar niets maar goed, anders heeft hij vaak de afstandsbediening en doet hij het, nu moet hij mijn grillen maar accepteren!
Dank voor jullie weloverwogen advies :-). Ik denk dat ik nog even wacht.... Een uurtje of 11 lijkt me idd een prima moment.

Weer een opluchting rijker....
quote:Sabeltandcavia schreef op 31 december 2009 @ 21:53:

Ik kijk naar The Bodyguard en eet een sinaasappelwat gezond. Ik neem zometeen wel een appelflap, is ook fruit.
quote:Sabeltandcavia schreef op 31 december 2009 @ 21:53:

Ik kijk naar The Bodyguard en eet een sinaasappelWhitney! Gezellig.
...er moet trouwens een nieuw dvdtje in de speler
quote:snjokorn schreef op 31 december 2009 @ 21:54:

[...]

wat gezond. Ik neem zometeen wel een appelflap, is ook fruit.Wijn is ook fruit
Ik krijg nu oorpijn van Di-rect
Ik wil lekker op de bank liggen maar er ligt een kat naast me en vind het weer zielig om hem eraf te zetten. Eindelijk is hij niet bang nu zo naast me.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik twijfel of ik The Sixt Sence zal opzetten. Ik durf hem eigenlijk niet te kijken in mijn eentje. Gelukkig heb ik hier ook nog Shrek 1 en 2
Ik vind hier dingen van.
quote:mylenevalerie schreef op 31 december 2009 @ 21:56:

Ik wil lekker op de bank liggen maar er ligt een kat naast me en vind het weer zielig om hem eraf te zetten. Eindelijk is hij niet bang nu zo naast me.Wat gezellig! Lijkt me heerlijk, zo'n warm beest tegen je aan. Willikook
Ik vind hier dingen van.
zit nu paul de leeuw te kijken met yammini, popje is al drie keer wakker geworden van vuurwerk en het is nog niet eens 12 uur

yammini zit met verse slab in de stoel met een stokbroodje geitenkaas lekker te kledderen
Ik ben voor the parent trap gegaan.
quote:dignity schreef op 31 december 2009 @ 21:56:

[...]

Wijn is ook fruit Indeed
quote:Ik wil lekker op de bank liggen maar er ligt een kat naast me en vind het weer zielig om hem eraf te zetten. Eindelijk is hij niet bang nu zo naast me.

Optillen, gaan liggen en kat bovenop je zetten.

Ik heb nu wel zin in mijn vla, maar ik ben in de lucht (hoogslaper), en mijn koelkast staat op de grond. Moet ik eerst 6 treden af.
Liever elitair dan een pauper!

Ik wil lekker op de bank liggen maar er ligt een kat naast me en vind het weer zielig om hem eraf te zetten. Eindelijk is hij niet bang nu zo naast me.Lekker gaan liggen met kat boven op je (hoef je ook geen dekentje te pakken...)
Wat gezellig Yamuna :-)

Ik wil lekker op de bank liggen maar er ligt een kat naast me en vind het weer zielig om hem eraf te zetten. Eindelijk is hij niet bang nu zo naast me.

mijn kat zou toch echt met zn royal ass dan mogen verplaatsen hoor !

die prinsjes bij jou thuis hebben een luizeleven.

jij gaat nog met kramp liggen omdat je kat zo lekker ligt

daar kan mijn kat alleen van dromen
quote:Kalliope schreef op 31 december 2009 @ 21:59:

[...]

Optillen, gaan liggen en kat bovenop je zetten.

Ik heb nu wel zin in mijn vla, maar ik ben in de lucht (hoogslaper), en mijn koelkast staat op de grond. Moet ik eerst 6 treden af. Pas op dat je niet moe wordt van dat hele end...
quote:snjokorn schreef op 31 december 2009 @ 21:58:

Ik ben voor the parent trap gegaan.Goede keuze! Heerlijke film. Haha. (Dat ik dat ooit nog beken aan iemand.)
quote:snjokorn schreef op 31 december 2009 @ 22:00:

[...]

Pas op dat je niet moe wordt van dat hele end...En val niet naar beneden
quote:Yamuna schreef op 31 december 2009 @ 22:00:

[...]

mijn kat zou toch echt met zn royal ass dan mogen verplaatsen hoor !

die prinsjes bij jou thuis hebben een luizeleven.

jij gaat nog met kramp liggen omdat je kat zo lekker ligt

daar kan mijn kat alleen van dromen Die van mij zijn ook de baas in huis (ga er verder maar niet over uitweiden...)
quote:Hemera schreef op 31 december 2009 @ 22:00:

Wat gezellig Yamuna :-)ze zit gezellig mee te deinen op anita meijer dus dr muzieksmaak moeten we nog even aan sleutelen
Gaat er nog iemand naar Jaap-Jan kijken?
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven