alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Ik ben Veronica aan het kijken, Just for Laughs.
Oh. Nou. Veeg mij maar op hoor. You never walk alone van Lee Towers op 3.
Ik ook, Hemera. Zit mee te galmen en denk dat dat net zo goed komt door al die bekende liedjes als door de sjampoepel.
Zo, komkommer met dip.
Liever elitair dan een pauper!
Ghe, om 1:12 postte ik dit op een ander topic:

Forum on, forum ohon, with forum in your heart, and you'll never, eeeeever forum.....alohooone!

Dus ik had in een scheur gelegen als ik tegen Lee Towers aan was gestuit al zappend
Lieve allemaal, echt keibedankt, vond het echt heel bijzonder om met jullie allemaal zo de avond door te komen. Ik was al jaren een stille meelezer zo af en toe, maar de laatste tijd heeft dit forum mij echt al veel K-momenten doorgeholpen...Zo maf, maar heb hier al zoveel steun gevonden, heb er dit jaar zo vaak door heen gezeten, in mijn up, gordijnen dicht... En vanavond is het gelukkig allemaal heel erg meegevallen en ben trots op mijzelf dat ik toch weer een positieve vibe heb gevonden, in mijzelf, maar ook echt in het gezellige gedoe hier....Dat 2010 maar een goed jaar mag worden, voor jullie allemaal!!!!
Ben je nu weer je bed uit gekomen Kalliope?

Ik heb ook iets te veel champagne op voor dat soort liedjes Ach ja.

Nu Madonna of toch de Toppers? Ik vrees dat ik voor de Toppers nog niet genoeg gedronken heb.
Hazzie veel geluk in 2010 en ik sluit me graag aan bij de wijze woorden van Minny: Forum on, forum ohon, with forum in your heart, and you'll never, eeeeever forum.....alohooone!
Kwam te laat op een feestje.
anoniem_63606 wijzigde dit bericht op 01-01-2010 13:44
Reden: Herkenning
% gewijzigd
hm shit, liedje van paul komt wel even binnen. Ken 't helemaal niet ook. Pfff
@Maaswater:
quote:Ben je nu weer je bed uit gekomen Kalliope?

Ja. En niet vergeten dat ik ook elke keer weer naar boven moet!

Maar wat wel vervelend begint te worden...ik ben maandag in glas gaan staan. En 't is maar een klein wondje, maar 't doet echt pijn. Ben net evente lang wesen lopen ben ik bang. En op mijn trapje klimmen doet extra pijn. Het voelt alleen als aanstellerij met zo'n miniwondje.
haha maaswater, handige timing.

Ik ga vlgd jaar maar bij paul achter de schermen werken, ziet er wel gezellig uit
quote:Hazzie schreef op 01 januari 2010 @ 01:47:

Lieve allemaal, echt keibedankt, vond het echt heel bijzonder om met jullie allemaal zo de avond door te komen. Ik was al jaren een stille meelezer zo af en toe, maar de laatste tijd heeft dit forum mij echt al veel K-momenten doorgeholpen...Zo maf, maar heb hier al zoveel steun gevonden, heb er dit jaar zo vaak door heen gezeten, in mijn up, gordijnen dicht... En vanavond is het gelukkig allemaal heel erg meegevallen en ben trots op mijzelf dat ik toch weer een positieve vibe heb gevonden, in mijzelf, maar ook echt in het gezellige gedoe hier....Dat 2010 maar een goed jaar mag worden, voor jullie allemaal!!!!Wat een mooi bericht Hazzie!
Indd een mooi bericht Hazzie, en heel herkenbaar.
Nog steeds geknal hier, en ik ben zoooo moe inmiddels.
Goedemorgen!

De beste wensen voor iedereen!

Jullie zijn nog lang doorggegaan .

Minny,gefeliciteerd met je dochter
Wat een heerlijk topic is dit geworden . Ik werd om 11:59:50 wakker gemaakt voor het aftellen ). Daarna van het vuurwerk genoten; ik moet zeggen dat het het beste en mooiste vuurwerk was, die ik in jaren heb gezien.

Een heel mooi en gezond nieuw jaar voor iedereen toegewenst !
Mogguh!

Ik ben zoals voorspeld keihard in slaap gevallen en ben niet meer wakker geworden van telefoon/vuurwerk dus stiekem wel prima de prima

Straks lekker het bos in, ff wandelen!

Was gesjellig!
Ik ben ook vrij snel in slaap gevallen vannacht. Geen idee trouwens wat ik vandaag ga doen...
Goedemorgen, nogmaals bedankt voor de gezellige avond gisteren.
Snjókorn falla, á allt og alla
Hier ging het geknal nog urenlang door en mijn dochter werd rond 8:30 al wakker. Helemaal kapot dus...
quote:minny schreef op 01 januari 2010 @ 11:36:

Hier ging het geknal nog urenlang door en mijn dochter werd rond 8:30 al wakker. Helemaal kapot dus...

Oef... als het goed is heb je nog een heel weekend om weer bij te komen...

Hier was het rond half 1 al weer stil gelukkig.

Veel plezier vandaag.
Snjókorn falla, á allt og alla
Pff zwaar, Minny! Hier is het ook nog wel lang doorgegaan. Op zich wel rustig, maar dan ineens nog zo'n enorme knal.

Ik vond het ook gezellig, bedankt allemaal! Ik heb nog wat rondgezapt en ben uiteindelijk bij Guus Meeuwis beland, soort docu over opnames in de Abbey(?)-studio's. Die liedjes zijn nu best oke vind ik, maar wanneer neemt die man eens zangles, het is zo nasaal dat ik het af en toe niet eens versta en dat ik er ook niet lang naar kan luisteren (op een gegeven moment tv dan ook maar uitgezet haha). Maar goed, misschien moet ik me daar niet eens over willen verbazen!

Ik heb vandaag ook niks gepland. Lekker wat lezen en verder met Grey's Anatomy inhalen of iets anders kijken via internet. Morgen weer de hele dag onderweg.
Ik was om 11.15 wakker en voel me lekker uitgerust. Door oordopjes nauwelijks meer last gehad van naknallen.

En ondertussen toch ook nog wat smsjes gehad. Besefte me dat ik om iets te ontvangen, natuurlijk ook wel zelf iets moest sturen, dus ben mijn beste vrienden gisteravond meteen ff allemaal langsgegaan....Ik zwelgde even in zelfmedelijden I guess . Stomme ongesteldheid ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven