Alleen stappen
zondag 22 juni 2008 om 22:52
Vroeger ging ik altijd gezellig op stap met een groep vriendinnen. Inmiddels heeft iedereen het bekende "huisje,boompje, beestje" scenario compleet. Behalve ik...
We gaan nog wel eens uit eten, naar het theater of de bios. Maar echt stappen en gezellig naar het café is er niet meer bij.
Wie van jullie gaat er weleens alleen op stap? Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie speciale "stapgroepjes" waarmee je één keer en de zoveel tijd uitgaat?
Ik ben benieuwd hoe jullie dit "probleem" aanpakken.
We gaan nog wel eens uit eten, naar het theater of de bios. Maar echt stappen en gezellig naar het café is er niet meer bij.
Wie van jullie gaat er weleens alleen op stap? Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie speciale "stapgroepjes" waarmee je één keer en de zoveel tijd uitgaat?
Ik ben benieuwd hoe jullie dit "probleem" aanpakken.
zondag 22 juni 2008 om 22:54
zondag 22 juni 2008 om 23:05
ik ken dat, mijn vriendinnen, allemaal huisje-boompje-beestje en niet meer van de bank te branden.
oke, ik heb ook huisje-boompje-kindje (geen beestje, op wat huisstofmijt na dan) maar ik wil ook graag eens op stap.
Ik heb me aangemeld op een forum van mijn sport, leerde mensen kennen, en langzaam meer/ andere vrienden, waarmee ik weleens op stap ga.
Via vrienden van mijn vriend andere meiden leren kennen.
Via hyves weer oude klasgenoten ontdekt en bleek nog steeds te klikken.
heb me aangesloten bij een sportvereniging in de buurt.
etc. etc. etc.
En tsja, nu vaak zelfs té druk!
oke, ik heb ook huisje-boompje-kindje (geen beestje, op wat huisstofmijt na dan) maar ik wil ook graag eens op stap.
Ik heb me aangemeld op een forum van mijn sport, leerde mensen kennen, en langzaam meer/ andere vrienden, waarmee ik weleens op stap ga.
Via vrienden van mijn vriend andere meiden leren kennen.
Via hyves weer oude klasgenoten ontdekt en bleek nog steeds te klikken.
heb me aangesloten bij een sportvereniging in de buurt.
etc. etc. etc.
En tsja, nu vaak zelfs té druk!
maandag 23 juni 2008 om 00:54
Ik heb het ook druk genoeg. Met etentjes, bioscoopje pikken, theatertje bezoeken... Daar gaat het mij niet om.
Ik bedoel echt stappen... gezellig het café in, mensen kijken, lachen om niks, die leuke jongen versieren en daarna met je vriendinnen gezellig naar huis.
Wie gaat er wel eens alleen op stap en hoe is dat dan? Heb je aanspraak of sta je de hele avond alleen in een hoekje. Kom je meerdere mensen tegen die alleen zijn?
Ik bedoel echt stappen... gezellig het café in, mensen kijken, lachen om niks, die leuke jongen versieren en daarna met je vriendinnen gezellig naar huis.
Wie gaat er wel eens alleen op stap en hoe is dat dan? Heb je aanspraak of sta je de hele avond alleen in een hoekje. Kom je meerdere mensen tegen die alleen zijn?
maandag 23 juni 2008 om 01:10
Dansen doen ik zotussendoor alleen. Naar de kroeg gaan in mijn eentje dan weer niet, dat vind ik veel leuker met een groep. Het enige nadeel van alleen naar een leuk feest om te dansen vind ik de hoeveelheid keren dat ik lastig gevallen word door mannen. Dat is significant hoger in mijn eentje. Maar dat houdt me verder niet tegen, vind het heerlijk bij tijd en wijle in mijn up.