AMBROSIA for president...

04-11-2008 12:58 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een der genomineerder in de avatarverkiezing. Ik voel me zeer vereerd, maar er zijn nog veel meer prachtige avatars. Ik vind persoonlijk die van Ambrosia de mooiste en naar ik las meerdere met mij. Dus hierbij een rebeleertopic waarin we alsnog Ambrosia als winnaar verkiezen.

Of kom hier melden wie jij de winnaar vind.
Ja!! Eens. Belachelijk Jammer dat ze niet genomineerd is.
The time is now
Ik stem voor Ambrosia
Schrik me rot, zie opeens mijn nick met grote letters

Wel heel erg lief van jullie (f)
Eens, Ambrosia, jouw Av is echt heel mooi.

Maar er zijn meerdere mooien die ik wel had verwacht in het genomineerdenlijstje, die er niet in staan.

(die van mij weer wel, en dat had ik nou weer niet verwacht)
Ik vind die van mij natuurlijk het mooist. Sorry Ambrosia
Ik vind die van Pebbles ook erg mooi, maar ook niet genomineerd toch?!

Ik vind het jammer dat Viva al 10 avaters genomineerd heeft.

(Mij is het nog steeds niet gelukt een avater toe te voegen bij mijn eigen nick:-().
Count your blessings...
Jammer dat we niet een gehele lijst hebben gezien met ALLE inzendingen. Mijn Wie Hier staat op ongeveer 2 min scrollen naar beneden dus ik denk dat er veel avatars aan mij voorbij zijn gegaan. Op wat reacties bij de blog natuurlijk.

Morgen maar even de avatar weer wisselen.
Ach ja het was leuker geweest als we zelf hadden mogen stemmen, waaruit dan 1 winnaar was gekomen. En niet 10 geselecteerd door viva. Er zijn er zoveel hartstikke leuk!
Ik vier gewoon hier een feestje voor mezelf
..
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 04 november 2008 @ 13:57:

Ik heb nog een elec. pizzapan die ik kado heb gekregen en al 4 maanden voor het eerst moet inwijden. Misschien een goed idee voor morgen ja. Goed plan!
Misschien dat Viva ze allemaal nog een keer ergens neer kan zetten zodat we ze in ieder geval allemaal een keer kunnen zien.

Shanon: ik ben inderdaad niet genomineerd
Ambrosia heeft écht de allermooiste avatar.

Ik had ook gehoopt dat we alle 15 / 150 /1500 inzendingen hadden mogen zien en dan écht uitkiezen.

Die van Pebbles en Kitty vind ik ook heel leuk.
Ja ik ben ook voor Ambrosia!
Cum non tum age
Ik vind jullie lief!
Dit is echt wel de meest vage verkiezing aller tijden, ik had mezelf kandidaat gesteld maar ik weet niet eens of ik genomineerd ben.

kan je ook online een kieswijzer doen?
quote:pebbles10 schreef op 04 november 2008 @ 13:12:

Ik stem voor Ambrosia

Deze is mooi zeg! En ik heb nog wel wat mooie voorbij zien komen, HPL (errug goed en leuke actie ook!) en Poezewoes (erg geestig) en fluffychuzzle (gelukkig niet waar gebleken!).

Ik vind het nogal teleurstellend dat Tilalia gewonnen heeft (en je bent zelf ook verbaasd las ik), het is je gegund hoor, maar helaas is het denk ik een kwestie van "wie heeft de meeste vriendjes". Jammer, ik dacht dat de Viva redactie ofzo zou stemmen.

Overigens heb ik niet gestemd, want ik zie de actie dus net pas weer, maar anders was het HPL geweest. Jammer, mss had nét mijn stem het verschil gemaakt. Dus, áltijd stemmen
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik bedoel dus dat ik de avatar van pebbles mooi vind, de avatars worden niet meegequote
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven