AMBROSIA for president...
dinsdag 4 november 2008 om 12:58
Ik ben een der genomineerder in de avatarverkiezing. Ik voel me zeer vereerd, maar er zijn nog veel meer prachtige avatars. Ik vind persoonlijk die van Ambrosia de mooiste en naar ik las meerdere met mij. Dus hierbij een rebeleertopic waarin we alsnog Ambrosia als winnaar verkiezen.
Of kom hier melden wie jij de winnaar vind.
Of kom hier melden wie jij de winnaar vind.

dinsdag 4 november 2008 om 13:25
dinsdag 4 november 2008 om 13:29

woensdag 5 november 2008 om 14:25
quote:pebbles10 schreef op 04 november 2008 @ 13:12:
Ik stem voor Ambrosia
Deze is mooi zeg! En ik heb nog wel wat mooie voorbij zien komen, HPL (errug goed en leuke actie ook!) en Poezewoes (erg geestig) en fluffychuzzle (gelukkig niet waar gebleken!).
Ik vind het nogal teleurstellend dat Tilalia gewonnen heeft (en je bent zelf ook verbaasd las ik), het is je gegund hoor, maar helaas is het denk ik een kwestie van "wie heeft de meeste vriendjes". Jammer, ik dacht dat de Viva redactie ofzo zou stemmen.
Overigens heb ik niet gestemd, want ik zie de actie dus net pas weer, maar anders was het HPL geweest. Jammer, mss had nét mijn stem het verschil gemaakt. Dus, áltijd stemmen
Ik stem voor Ambrosia
Deze is mooi zeg! En ik heb nog wel wat mooie voorbij zien komen, HPL (errug goed en leuke actie ook!) en Poezewoes (erg geestig) en fluffychuzzle (gelukkig niet waar gebleken!).
Ik vind het nogal teleurstellend dat Tilalia gewonnen heeft (en je bent zelf ook verbaasd las ik), het is je gegund hoor, maar helaas is het denk ik een kwestie van "wie heeft de meeste vriendjes". Jammer, ik dacht dat de Viva redactie ofzo zou stemmen.
Overigens heb ik niet gestemd, want ik zie de actie dus net pas weer, maar anders was het HPL geweest. Jammer, mss had nét mijn stem het verschil gemaakt. Dus, áltijd stemmen
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.