Amsterdam op zondag open?
zondag 19 april 2009 om 12:27
Naar mijn weten is Amsterdam elke dag van de week geopend (het grote winkelcentrum dan).
Maandag vanaf 11 uur.
Een tip:
Wanneer je naar een stad wil en je wilt weten wanneer het koopzondag is heb je verschillende sites zoals koopzondagen.net of je kijkt gewoon bij een grote winkelketen zoals de V&D of de Hema naar de openingstijden.
Veel plezier!
Maandag vanaf 11 uur.
Een tip:
Wanneer je naar een stad wil en je wilt weten wanneer het koopzondag is heb je verschillende sites zoals koopzondagen.net of je kijkt gewoon bij een grote winkelketen zoals de V&D of de Hema naar de openingstijden.
Veel plezier!
Poelepoelepoelepoes!
zondag 19 april 2009 om 12:46
In Amsterdam kan je altijd terecht in het centrum op zondag, dat is sowieso open.
Hier kun je kijken voor de andere stadsdelen: www.koopzondagen.net
Hier kun je kijken voor de andere stadsdelen: www.koopzondagen.net
zondag 19 april 2009 om 18:47
maandag 20 april 2009 om 10:09
quote:Avaeyebrow schreef op 19 april 2009 @ 18:47:
Beste Kiddootje,
Ik werk, helaas, elke zondag in de binnenstad. Ongeveer 99 % van de winkels gaan om 12.00 open. De winkelstraten die open zijn zijn oa Nieuwe Dijk, Kalverstraat , Leidsestraat, Rokin.
Ook is er een kunstmarkt op het Spui en daar zijn veel leuke tentjes om wat te eten.
Have fun!
Dank jullie allemaal!
Maar tot hoe laat zijn de winkels open?
Dus s'morgens maar beter naar Madame Tussauds?
Beste Kiddootje,
Ik werk, helaas, elke zondag in de binnenstad. Ongeveer 99 % van de winkels gaan om 12.00 open. De winkelstraten die open zijn zijn oa Nieuwe Dijk, Kalverstraat , Leidsestraat, Rokin.
Ook is er een kunstmarkt op het Spui en daar zijn veel leuke tentjes om wat te eten.
Have fun!
Dank jullie allemaal!
Maar tot hoe laat zijn de winkels open?
Dus s'morgens maar beter naar Madame Tussauds?