Andere auto maar welke??

26-02-2010 18:09 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik rijd nu in een leuke,kleine auto (CitroënC1). Zuinig in verbruik, klein dus handig met parkeren etc. Maar ik ben toch op zoek naar een andere auto.. en hier dan mijn eisen: Iets groter (2 kinderen), net zo zuinig in verbruik als de C1. Ik betaal nu geen wegenbelasting. Ik wil dit wel betalen maar het moeten geen hoge bedragen zijn in de trant van 150 euro ofzo....

Verder zou ik graag een wat stoerder model willen hebben....

Ik zat te denken aan de andere modellen van Citroën. Zijn die ook zo zuinig??

Wie heeft er verstand van auto's want dat heb ik niet hoor...

Thanks!!!
quote:elninjoo schreef op 26 februari 2010 @ 18:46:

Alles behalve 'n citroen! Die hebben zo'n irritant storende reclame met zo'n schommelende roestbak hier op viva!

Da's dus een misverstand, hè, lieverd. Citroëns roesten allang niet meer. Sterker nog: welke vooral roesten zijn Fords.

KOOP NOOIT EEN FORD FOCUS. * schreeuwde ze**
..
Nin het bevalt mij uitstekend. Ik voel me een heel stuk veiliger op de weg in mijn kar dan ik deed in mijn eerste auto ( een colt). Ik kan er heel comfortabel lange einden in rijden, het grootste nadeel is inderdaad het prijskaartje wat er aan hangt.
quote:liefie2003 schreef op 26 februari 2010 @ 18:47:

[...]

Je MAG toch maar 100 rijden op de meeste snelwegen in Nederland??Woon je in Utrecht?
quote:Zoey_ schreef op 26 februari 2010 @ 18:53:

[...]

Woon je in Utrecht?Nee, in de Randstad! Ik kom maar weinig stukken tegen waar je 120 mag rijden...
die zijn er wel liefie, buiten de randstad
quote:arrasje schreef op 26 februari 2010 @ 18:40:

Ik ben super tevreden over mijn Panda. Heel zuinig en perfect voor kleine mensen. Ik hoef geen andere auto meer.Wij ook. Zelfs lange mensen passen er goed in.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:Sun lover schreef op 26 februari 2010 @ 19:15:

[...]

Wij ook. Zelfs lange mensen passen er goed in.

Doe je dan het luik onder de pedalen open zodat je mee kunt rennen of zit je op de achterbank met de voorstoel tussen je benen?

Is een Fiat Punto wat voor je? Wij zijn er erg tevreden over. Rijdt ongeveer 1 op 18 (in de zomer iets zuiniger) en oogt best stoer.

We betalen 18 euro wegenbelasting.
quote:Zoey_ schreef op 26 februari 2010 @ 18:52:

[...]

Da's dus een misverstand, hè, lieverd. Citroëns roesten allang niet meer. Sterker nog: welke vooral roesten zijn Fords.

KOOP NOOIT EEN FORD FOCUS. * schreeuwde ze**En geen Ka Ford. Staan erom bekend dat je de bodem moet laten lassen na een paar jaar.
quote:Zoey_ schreef op 26 februari 2010 @ 18:30:

Ik heb hem tweedehands op de kop getikt, Elize.voor hoeveel? en wat voor kleur heb je?
Daihatsu Sirion 2, zuinig, ruim, niet duur in aanschaf!
quote:Zoey_ schreef op 26 februari 2010 @ 18:52:

[...]

KOOP NOOIT EEN FORD FOCUS. * schreeuwde ze**Geen één auto roest tegenwoordig meer.
quote:Chloe15 schreef op 26 februari 2010 @ 21:56:

Daihatsu Sirion 2, zuinig, ruim, niet duur in aanschaf!Hele goeie auto!
quote:Liv schreef op 26 februari 2010 @ 21:59:

[...]

Geen één auto roest tegenwoordig meer.Nou onze Ford Ka was toch wel een ordinaire roestbak hoor. Wij hebben deze ingeruild voor een mooie Citroën C1. Maar de familieauto is een Ford Focus station. Dit gaat tot nog toe goed. ff afkloppen.
Ja, Ford Ka is troep, dat klopt wel.
Misschien een Peugeot 207? De nieuwe Volkswagen Polo is ook erug leuk voor zijn prijsklasse.
[quote]liefie2003 schreef op 26 februari 2010 @ 18:09:

Iets groter (2 kinderen), net zo zuinig in verbruik als de Citroen C1. Ik betaal nu geen wegenbelasting. Ik wil dit wel betalen maar het moeten geen hoge bedragen zijn in de trant van 150 euro ofzo....

Verder zou ik graag een wat stoerder model willen hebben....

Ik zat te denken aan de andere modellen van Citroën. Zijn die ook zo zuinig??

Maximaal 11.000 euro

Eén of twee jaar oud, handbak, 3 of 5 deurs

Daar moet 'ie aan voldoen dus.........
quote:lemoos schreef op 26 februari 2010 @ 18:31:

Hier een tevreden C1 rijdster. Ook zeer zuinig (4 euro p/mnd wegenbelasting, bijna even zuinig, wel ruimer):

- Suzuki Alto (ik geloof dat dat de 2e foto is die dangeensuus heeft geplaatst) met wat sportstripes best stoer

Is een Swift!

- Daihatsu Cuore (winnaar autoweek test, 1 op 23) maar stoer?

Tja, smaken verschillen. Hier worden alleen praktische auto's aangeschaft ongeacht de look (enige voorwaarden: betrouwbaar, betaalbaar en waterdicht). Persoonlijk vind ik de Toyota Yaris erg sportief ogen, en is een maatje groter dan de C1/107/Aygo
quote:dangeensuus schreef op 26 februari 2010 @ 18:36:

Als ik ooit de loterij win koop ik direct een Q7.Ik een Range Rover (bestaan die eigenlijk nog?)
quote:elize schreef op 26 februari 2010 @ 20:55:

[...]

voor hoeveel? en wat voor kleur heb je?Ik heb 7000 lieve euri's neergeteld, voor een heel mooie zwarte. Maar ik had ook wat in te ruilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven