Andere auto maar welke??
vrijdag 26 februari 2010 om 18:09
Hallo allemaal,
Ik rijd nu in een leuke,kleine auto (CitroënC1). Zuinig in verbruik, klein dus handig met parkeren etc. Maar ik ben toch op zoek naar een andere auto.. en hier dan mijn eisen: Iets groter (2 kinderen), net zo zuinig in verbruik als de C1. Ik betaal nu geen wegenbelasting. Ik wil dit wel betalen maar het moeten geen hoge bedragen zijn in de trant van 150 euro ofzo....
Verder zou ik graag een wat stoerder model willen hebben....
Ik zat te denken aan de andere modellen van Citroën. Zijn die ook zo zuinig??
Wie heeft er verstand van auto's want dat heb ik niet hoor...
Thanks!!!
Ik rijd nu in een leuke,kleine auto (CitroënC1). Zuinig in verbruik, klein dus handig met parkeren etc. Maar ik ben toch op zoek naar een andere auto.. en hier dan mijn eisen: Iets groter (2 kinderen), net zo zuinig in verbruik als de C1. Ik betaal nu geen wegenbelasting. Ik wil dit wel betalen maar het moeten geen hoge bedragen zijn in de trant van 150 euro ofzo....
Verder zou ik graag een wat stoerder model willen hebben....
Ik zat te denken aan de andere modellen van Citroën. Zijn die ook zo zuinig??
Wie heeft er verstand van auto's want dat heb ik niet hoor...
Thanks!!!
vrijdag 26 februari 2010 om 18:21
Wat rijd een C1? Ik heb een santa fe en die rijd 1 op 8 ongeveer, belachelijk duur dus maar ik hou van mijn auto. Wat is je budget, daar moet je ook naar kijken. Wil je een splinternieuwe auto of mag ie een jaar of drie, vier oud zijn. Wil je een drie of vijf deurs, benzine of diesel, automaat of handgeschakeld. Allemaal factoren waar je op kunt selecteren
vrijdag 26 februari 2010 om 18:22
quote:Zoey_ schreef op 26 februari 2010 @ 18:20:
C3, is nog net te betalen. Licht, dus goedkoop in de verzekering ( 86 euro per kwartaal) en hij rijdt redelijk zuinig.
Ik hoop dat je wegenbelasting bedoelt, volgens mij heeft gewicht geen moer te maken met je verzekering namelijk.
Mijn auto doet 290 per kwartaal wegenbelasting ( weegt omme nabij de 1800 kilo ) en ik heb hem all risk verzekerd voor 110 per maand.
C3, is nog net te betalen. Licht, dus goedkoop in de verzekering ( 86 euro per kwartaal) en hij rijdt redelijk zuinig.
Ik hoop dat je wegenbelasting bedoelt, volgens mij heeft gewicht geen moer te maken met je verzekering namelijk.
Mijn auto doet 290 per kwartaal wegenbelasting ( weegt omme nabij de 1800 kilo ) en ik heb hem all risk verzekerd voor 110 per maand.
vrijdag 26 februari 2010 om 18:29
Hey, leuke plaatjes...
Poeh, wat rijdt een C1, 1 op 20?? Sorry, ik weet dat niet... Ik hoef maar 1 keer per maand te tanken als ik gewoon 'normaal' rijd dwz geen lange ritten e.d.....
Ik ben op zoek naar een goede tweedehandse van misschien 1 jaar, 2 jaar oud, geen nieuwe!! handgeschakeld, 3 of 5 deurs maakt niet niet zo veel uit eigenlijk...
Moeilijk hoor!!
Poeh, wat rijdt een C1, 1 op 20?? Sorry, ik weet dat niet... Ik hoef maar 1 keer per maand te tanken als ik gewoon 'normaal' rijd dwz geen lange ritten e.d.....
Ik ben op zoek naar een goede tweedehandse van misschien 1 jaar, 2 jaar oud, geen nieuwe!! handgeschakeld, 3 of 5 deurs maakt niet niet zo veel uit eigenlijk...
Moeilijk hoor!!
vrijdag 26 februari 2010 om 18:30