Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.

Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:

Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);

Lieve angels en Naomi,

Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG

In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis

Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen

Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 12:57:

[...]

Ja

Als ik een ban krijg hiervoor dan krijg ik 48 uur volgens banregelement, en dan ben jij de komende 48 uur in charge of de fameuze snotjesschieter, ik vertrouw er op dat je er met je leven over zult waken Ben je krap aan er weer voor de vrijmiboto.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee ik heb nog geen ban, en ik verwacht eigenlijk ook geen ban omdat het echt niet naar bedoeld is, het is bedoeld om de vinger op de zere plek te leggen ( interpunctie, d en t her en der erbij/eraf)

En ik ben heul relaxed, ik baal er gewoon ontzettend van dat het gesprek niet word aangegaan.
quote:heleen1234 schreef op 20 oktober 2010 @ 12:54:

[...]

Ik denk dat je mij bedoelt.

Jeetje, lastig zeg zo'n toetsenbord met een eigen wil. Misschien toetsenbord op gehoorzaamheidscursus doen? Ik weet dat die iig voor honden bestaan.

Maar ik lees er prima overheen hoor. Ik denk dat ik misschien duidelijker moet maken wanneer ik iets heel erg serieus bedoel. Aan de andere kant vind ik het happen ook wel erg grappig.Dan hou ik jou even een pijnenburgkoek voor: jij irriteert je toch aan iets? (over taalfouten gesproken)
quote:Boro schreef op 20 oktober 2010 @ 12:57:

[...]

2e keer vandaag dat jij me hard laat lachen Ik moest vreselijk lachen om je witte engel web winkel
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2010 @ 13:00:

[...]

Já, met spionnen over en weer enzo.Mm dat vind ik nou wel weer leuk eigenlijk! Spionnen zat, met al die over en weer emailende/hyvende forummers en Angels.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 12:42:

Nee Coolpack, er is geen mod topic

Er word hier niet gemodereerd tenzij een prive nick van een angel ter sprake komtWaar staat dan dat als er doorgegaan wordt er waarschuwingen/bans volgen? Ik zoek me rot (beetje raar)...
quote:FlorisFlorijn schreef op 20 oktober 2010 @ 12:59:

[...]

Ik stel voor dat 'jullie' een actiegroep oprichten tegen zeurende forummers. Lijkt me een lollig verzetje. Een forumburgeroorlog.
quote:coolpack2 schreef op 20 oktober 2010 @ 13:04:

[...]

Waar staat dan dat als er doorgegaan wordt er waarschuwingen/bans volgen? Ik zoek me rot (beetje raar)...Niet

[...]

Waar staat dan dat als er doorgegaan wordt er waarschuwingen/bans volgen? Ik zoek me rot (beetje raar)...In de algemene mod-topics volgens mij, dus die bovenaan de pijlers

[...]

Waar staat dan dat als er doorgegaan wordt er waarschuwingen/bans volgen? Ik zoek me rot (beetje raar)...In de algemene mod-topics volgens mij, dus die bovenaan de pijlers
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 20 oktober 2010 @ 13:01:

[...]

is dat dan HET groepje

Dan hebben we 2 groepjes. Iedereen onder de pannen. Is dat gezeik ook weer opgelost.

quote:Awnye schreef op 20 oktober 2010 @ 13:03:

[...]

Mm dat vind ik nou wel weer leuk eigenlijk! Spionnen zat, met al die over en weer emailende/hyvende forummers en Angels.Vergeet de Boerderie niet, Er ligt een heel wapenarsenaal verborgen achter al die kippenhokken..
quote:juliaana schreef op 20 oktober 2010 @ 13:04:

[...]

NietWelles
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 12:58:

[...]

Dan moeten ze het regelement aanpassen en daar moeten wij dan akkoord mee gaanTwordt tijd voor een OR
quote:Awnye schreef op 20 oktober 2010 @ 13:05:

[...]

In de algemene mod-topics volgens mij, dus die bovenaan de pijlersMaar niet op overig, want daar is er geen
quote:Awnye schreef op 20 oktober 2010 @ 13:05:

[...]

In de algemene mod-topics volgens mij, dus die bovenaan de pijlersHeb hier en bij relaties gekeken, maar niks... Nou. Never mind. Zallutnooitmeerdoen
quote:FlorisFlorijn schreef op 20 oktober 2010 @ 13:05:

[...]

Dan hebben we 2 groepjes. Iedereen onder de pannen. Is dat gezeik ook weer opgelost.

Het nieuwe groepje noemen we dan voor de duidelijkheid 'DE Groepje'
quote:Awnye schreef op 20 oktober 2010 @ 13:06:

[...]

Welles [afbeelding]

niet op overig

mijn toetsenbord bleef weer steken, die laatste 2 woorden moesten er nog bij
Ah....

bij psyche tuurluk.

'het openen van onzintopics wordt bestraft'.
Ik mis een hele hoop topics.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:coolpack2 schreef op 20 oktober 2010 @ 13:08:

[...]

Heb hier en bij relaties gekeken, maar niks... Nou. Never mind. ZallutnooitmeerdoenBij Actueel staat ie en Seks en verder even geen zin om te zoeken
...zónder opgaaf van reden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En trouwens op de pijlers van 2 mag je ook geen vragen in de modtopics zetten. Dat moet dan per mail. Evenals opmerkingen over haar acties en/of functioneren.

Alleen bij 2 he
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2010 @ 13:11:

...zónder opgaaf van reden.Ja daar had VC vandeweek ook al een leuke discussie over met A2, dat zijn ze niet verplicht enzo
Voordat we een forumburgeroorlog beginnen moeten we natuurlijk wel even de kampen verdelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven