Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.

Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:

Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);

Lieve angels en Naomi,

Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG

In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis

Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen

Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Was er weer wat olie nodig?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het veelzeggend dat dit topic niet meer door een Angel geopend is.
Nou ja zeg Naomi dit valt me zo tegen van je. Laat jij je hier voor lenen? Ik wil je het liefste niet kwijt want denk dat ook jij je opdrachten hebt van hogerhand maar voor jezelf hoop ik dat je ook een beetje weinig reageerd omdat je op zoek bent naar een nieuwe baan. Eentje waarbij

je wel zel beslissingen mag/kan nemen
quote:Viva Angel3 schreef op 19 oktober 2010 @ 12:39:

Beste allemaal,

i.v.m. privacy is het niet toegestaan privénicks van angels bekend te maken/ te noemen, ook niet als de angel in kwestie zelf ooit per ongeluk haar privénick bekend heeft gemaakt.

Ik ga zo dan ook de verwijzingen naar de privé nick van Viva Angel2 verwijderen en wil jullie dringend verzoeken zulke verwijziging niet meer te plaatsen.

Het negeren van dit verzoek, kan leiden tot een maatregel conform banbeleid.

Hartelijk bedankt voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groet,

Viva Angel3Maar de inhoud van de toen geposte dingen door de angel met haar privenick wordt niet bestraft?
Oh crosspost!

Goh, dan ben ik weer de lul.
Oh en deze angel2 maakt dezelfde fout net ff te vaak. Dus hoezo bekend maken door forummers?

Beste allemaal,

i.v.m. privacy is het niet toegestaan privénicks van angels bekend te maken/ te noemen, ook niet als de angel in kwestie zelf ooit per ongeluk haar privénick bekend heeft gemaakt.

Ik ga zo dan ook de verwijzingen naar de privé nick van Viva Angel2 verwijderen en wil jullie dringend verzoeken zulke verwijziging niet meer te plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Viva Angel3Ik ben gewoon te geschokt om hierop te kunnen reageren..
Angel,

Kan je aangeven of er IETS gedaan wordt met geschreven feedback?
quote:pantalaimon schreef op 19 oktober 2010 @ 12:40:

Hilarisch, Angel3.

Echt hilarisch.

Tranentrekkend, tenenkrommend lachwekkend.Zeg dat wel.
quote:Schattekop schreef op 19 oktober 2010 @ 12:42:

Angel,

Kan je aangeven of er IETS gedaan wordt met geschreven feedback?Dit is een retorische vraag toch? TOCH?
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 19 oktober 2010 @ 12:43:

[...]

Dit is een retorische vraag toch? TOCH?Mja
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Awnye schreef op 19 oktober 2010 @ 12:34:

O daar gaan we dan

VivamodProfiel2571 berichtenVoeg toe als contact19-10-2010, 12:31

--------------------------------------------------------------------------------

Zusenzoo: ban van 24 uur ivm posten provocerende afbeeldingen (dode engels)

Star: ban van een week ivm provocerende avatar (dode engel)

Awnye en Charlotte69: een waarschuwing ivm plaatsen provocerende afbeeldingen engels

Wuhahahaha! Je nick is nog maar amper een week oud en nu heb je de eerste ws al te pakken!

Misschien moet je hier nog een keer zwaaien. Of gewoon posten schijnt ook al genoeg te zijn, voor een bannetje of 3 :D.

Op welk mailadres heb je hem binnen? Of komt die ws nu bij mij binnen, omdat we laatst dat vriendenverzoekje hebben gedaan?
Angel3, geeft iemand je opdracht om deze post hier neer te zetten?

Mèn wat een jokerpost weer!

Er wordt al topics lang gevraagd naar deze angel en privenick. Ook openlijk. Het wordt compleet genegeerd en nu kom je hier mee aan.

Ik zie het wel als een bevestiging overigens! En zolang naomi de boel niet beter komt uitleggen denk ik velen met mij!

Beste allemaal,

Met vriendelijke groet,

Viva Angel3

Beste angels

Ik wil jullie vriendelijk verzoeken geen oude nicks van forummers bekend te maken, ook niet als ze zelf hun oude nick bekend hebben gemaakt.

Voorts dienen angels die zichzelf bijvallen onder hun 2 de nick, dus hun angelnick staat hier buiten, een ban te krijgen wegens niet integer handelen en dubbellnicken.

Angels die volkomen onnodig en niet onderbouwd dreigen met juridische stappen in naam van Sanoma naar een forummer toe, dienen ook geband te worden.

Hartelijk dank voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groet,

Damaris
quote:iene02 schreef op 19 oktober 2010 @ 12:45:

[...]

Op welk mailadres heb je hem binnen? Of komt die ws nu bij mij binnen, omdat we laatst dat vriendenverzoekje hebben gedaan? Geen idee!

Beste allemaal,

Met vriendelijke groet,

Viva Angel3

Kom op zeg 3.

Zijn jullie nou echt zó dom ? Hoelang moet ik nog wachten op een antwoord van Jullie en/of Naomi ?

Angel 2 postte met een alternatieve nick ( ik zal hem niet noemen ) in het angels 3 ( of 2 ) topic. Dat waren duidelijke opruiende postings.

Toen ze door de mand viel zette ze die nick snel op non-actief, en verwijderde ze de berichten.

Kan jij je een heel klein beetje voorstellen dat ik daar behoorlijk pissig om ben ?

Kan je dat ?
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !

Beste allemaal,

Met vriendelijke groet,

Viva Angel3

Heel grappig.

Trouwens, ter informatie; het is ook niet toegestaan voor angels om te dubbelnicken met hun privenick om zichzelf en de andere angels daarmee bij te staan.

Even vergeten misschien? Zou prettig zijn als daar eens iets aan gedaan werd, ipv al die slappe bans en ws nu rond te strooien.

Werd er te weinig geklikt op het forum? Begonnen de adverteerters te klagen? Moest je het vuurtje weer even komen opstoken namens Annerietje?
Mag je wel plaatjes plakken???

[...]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:52
Reden: nee
% gewijzigd
Ik stel voor duiveltjes avatars te nemen
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 19 oktober 2010 @ 12:47:

gedurfd, respect!
quote:Schattekop schreef op 19 oktober 2010 @ 12:48:

Ik stel voor duiveltjes avatars te nemen Vinden jullie mij zo cool dan, dat jullie me gaan nadoen??
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 19 oktober 2010 @ 12:47:

quote:Hasse88 schreef op 19 oktober 2010 @ 12:50:

[...]

Vinden jullie mij zo cool dan, dat jullie me gaan nadoen??

Ow, dies leuk

De mijne wijzigt niet
Naomi, blijkbaar is het teveel gevraagd om normaal en inhoudelijk te reageren.

Misschien kun je iets met onderstaande, de vorm is wat eenvoudiger en de forummers hebben een stukje informatie.

Gewoon een paar simpele meerkeuzevragen, da's niet zo moeilijk toch Naomi? Gewoon quoten en aankruisen wat van toepassing is en in een paar woorden motiveren.

1

( ) Ja, ik kom nog met uitleg/statement/nieuw beleid maar.......

( ) Nee, ik/Viva/Sanoma komen nergens meer op terug want ......

2

( ) ik ben op zoek naar de persoon in mezelf die ik als forumster was voor ik mod was want.....

( ) ik kan mijzelf als mod nog steeds prima in de spiegel aankijken want.....

3

( ) er komen geen andere/nieuwe angels, we hieven het glas, deden een plas en alles blijft zoals het was

( ) er komen nieuwe angels die niet meeforummen en de gesprekken hierover zijn achter de schermen gaande

4

( ) het privacybeleid wordt niet verder toegelicht of aangescherpt, jullie moeten maar op onze integriteit vertrouwen

( ) we onderzoeken dit, het ligt bij de juridische afdeling en zodra ik wat hoor laat ik het jullie weten

5

( ) er zijn inderdaad onterecht bannen uitgedeeld en niet uitgedeeld waar dat nodig was, sorry, we draaien het terug

( ) ik sta achter de banbeslissingen van mijn Angels

Nou, moet je binnen een kwartiertje wel lukken, toch Naomi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven