Aura

03-11-2010 20:27 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, Vandaag op het werk kwam een collega naast mijn staan. Ik kreeg het op eens heel warm. Ze zei "Jij straalt warmte uit, je hebt een hele krachtige aura, ik zie een gloed om je heen". Toen ik een paar stappen van haar af stond, nam het warme gevoel af. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Het is mijn wel de hele dag bij gebleven. Ik weet eigenlijk niets over aura's. Heeft iemand hier ervaring mee?

Thanx P.A
Ik heb zo'n vermoeden dat ik vast popcorn kan gaan maken
Is toch fijn om te horen. Iedereen draagt een bepaald energieveld met zich mee, en blijkbaar kan jouw collega dat zien.
Als je even verder zoekt zijn hier vast wel meer topics over te vinden.
Klapstoeltje erbij, Lloreyi?
668, the neighbour of the Beast
Leuke ervaring!

-en moet dit topic echt nu al om zeep geholpen worden??-
Ik help niks om zeep. Lloreyi voorspelt dat het topic om zeep geholpen gáát worden en maakt vast popcorn en ik bied haar een klapstoeltje aan, passend bij haar voorspelling.

Dat zegt niks over of ik fervent aura-reader ben of dat ik iedereen die denkt aura's te zien voor gek verklaar.
668, the neighbour of the Beast
Mooi als je de aura van anderen kan zien of voelen. Ik kan het helaas niet maar het lijkt me wel handig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kan je dat ook leren of moet dat aangeboren zijn? (ik ben serieus hoor) Ik heb weleens iets gelezen over 'langs' iemand heen kijken, nou..... ik maar vaag langs mensen staren, nooit iets gezien behalve rare blikken van die mensen.
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Stond de zus van deze man toevallig naast je?
quote:Lloreyi schreef op 03 november 2010 @ 20:31:

Ik heb zo'n vermoeden dat ik vast popcorn kan gaan makenDas war einmal.
quote:JJ80 schreef op 03 november 2010 @ 20:46:

Kan je dat ook leren of moet dat aangeboren zijn? (ik ben serieus hoor) Ik heb weleens iets gelezen over 'langs' iemand heen kijken, nou..... ik maar vaag langs mensen staren, nooit iets gezien behalve rare blikken van die mensen.Je kan het leren, maar je bent er een kapitaal aan kwijt en dat moet je nog allerlei rare fratsen uithalen eer je iets ziet. De mensen die je echt goed kunnen leren om dat te zien, zijn niet scheutig met het delen van hun kennis, waarom, weet ik niet.
quote:Tia Dalma schreef op 03 november 2010 @ 20:47:

Stond de zus van deze man toevallig naast je?
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Ik denk dat sfeer wel snel te voelen is. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld dat de sfeer is om te snijden als je een kamer binnenstapt waar mensen net een ruzie hebben gehad of je leeggezogen voelen door een gesprek. Mensen beïnvloeden elkaar sowieso, in normale spreektaal heet dat uitstraling.

Eigenlijk bestaat alles uit atomen en die weer uit nog kleinere deeltjes, die bewegen in de lucht. Niet alles kan je zien of voelen zoals radiogolven die weer geluid worden of de stralen warmte van de zon. Een aura kun je ook zien als zoiets.

Het is prettig als je een "warm" gevoel van iemand krijgt, soms kan het ook gewoon alleen warmte alleen zijn.

Sommige mensen pikken dat sneller op dan anderen maar naar mijn idee is iedereen wel in enige mate gevoelig voor sfeer maar staat men er niet zo bij stil en als je het benoemd dan klinkt dat weer snel zweverig. Intuïtie valt ook in diezelfde groep en is eigenlijk hetzelfde maar daar doet iedereen weer heel normaal over.

Er zijn hele uiteenzettingen over wat het is, hoe je ze kan interpreteren of zelfs leren zien. Ik zou echter zeggen luister altijd goed naar je gevoel en of je ergens of van iemand blij wordt of juist niet en wat je gevoel er over zegt. En of je zelf lekker in je vel zit of niet. De aura geeft daar uiting aan.
Een aura is gewoon een kring van energie. Niks bijzonders en al helemaal geen popcorn waard.
quote:Cateautje schreef op 03 november 2010 @ 20:48:

[...]

Je kan het leren, maar je bent er een kapitaal aan kwijt en dat moet je nog allerlei rare fratsen uithalen eer je iets ziet. De mensen die je echt goed kunnen leren om dat te zien, zijn niet scheutig met het delen van hun kennis, waarom, weet ik niet.Omdat ze bang zijn voor concurrentie van hun duurbetaalde praktijken natuurlijk
Ik kan wel een soort energie voelen als ik naast iemand ga staan. Maar ik zie er geen kleuren bij.

Ik probeer me daar verder niet mee bezig te houden en me te concentreren op mezelf.
quote:JJ80 schreef op 03 november 2010 @ 20:56:

[...]

Omdat ze bang zijn voor concurrentie van hun duurbetaalde praktijken natuurlijk Zou best eens kunnen.
Misschien zag ze dat je rood werd en probeerde ze dat een reden te geven om je op je gemak te stellen. Veel mensen houden er niet van dat anderen kunnen zien dat ze blozen en zullen een of andere verheven reden makkelijker te aanvaarden vinden dan dat ze gewoon verlegen zijn.
Hee wauw, dit valt heel erg mee
quote:Moonlight82 schreef op 03 november 2010 @ 20:57:

Ik kan wel een soort energie voelen als ik naast iemand ga staan. Maar ik zie er geen kleuren bij.

Ik probeer me daar verder niet mee bezig te houden en me te concentreren op mezelf.Ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven