Auto dilemma
maandag 8 november 2010 om 14:20
Ik zit met een luxe probleem. Rij al wat jaartjes in mn 1e auto maar aangezien ik nu wel wat luxer wil ben ik hard gaan sparen. Nu heb ik door een meevallertje het geld ineens onverwacht bij elkaar. Maar wat nu te doen. Ik ben echt gehecht aan mn autotje (mn aller 1e dus, ja noem me een emotionele muts haha)en hij rijdt nog prima maar als ik m nu zou verkopen kan ik er ook nog wel wat geld voor vangen. Inruilen is geen optie, de dealer zit niet op zo'n bakkie te wachten maar particulier verkopen levert nog wel wat op.
Wat zouden jullie doen?
Wat zouden jullie doen?
dinsdag 9 november 2010 om 02:30
quote:impala schreef op 08 november 2010 @ 14:52:
Wat voor luxe wil je? Een airco? Wilde ik ook, maar wat blijkt: ik gebruik het ding amper. En heb er al een reparatie van 700 euro aan gehad. Geef mij achteraf bezien maar een arko (alle ramen kunnen open...)
Aangezien je hem toch vrijwel niet gebruikte had je er ook voor kunnen kiezen om 't niet te laten repareren?
Wat voor luxe wil je? Een airco? Wilde ik ook, maar wat blijkt: ik gebruik het ding amper. En heb er al een reparatie van 700 euro aan gehad. Geef mij achteraf bezien maar een arko (alle ramen kunnen open...)
Aangezien je hem toch vrijwel niet gebruikte had je er ook voor kunnen kiezen om 't niet te laten repareren?