avondvierdaagse

09-06-2014 12:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi wist niet zeker waar te plaatsen dus maar even hier

ik ga vandaag de avond vier daagse eerste dag lopen

heb al pleisters en water nog even kijken voor snoepjes of zo heb ook goede schoenen en een pet is sinds ik een kind was de eerste keer we gaan voor de 15 kilometer, loop zowiezo veel maar heeft iemand die vaker loopt nog tips ? vind het ook gewoon leuk. en ben trots op mijzelf dat ik hier voor ga gezien mijn reuma maar lopen is toch wel goed :D dus klets maar mee geoefende lopers :D
Begint jullie avondvierdaagse (1 woord) op Tweede Pinksterdag? Ik denk dat je dat nog even na moet kijken, want ik kan het me haast niet voorstellen.

Bij ons begint het morgen. Mijn dochter loopt de 5 km, en dat vind ik mooi zat. Zelf loop ik 1 avond mee, en sta ik een avond bij het pauzekraampje.
Het is avondvierdaagse.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Behalve dat het avondvierdaagse is.

Smeer jezelf goed in! De zon is erg sterk.

Ik vind het knap van je met reuma!
het begint echt vandaag

9 juni

we hebben een rust dag ertussen waarschijnlijk daarom
Naadloze sokken, en zorgen dat je sokken nergens dubbel zitten.

Verder zou ik met korte passen lopen, dus je voet zoveel mogelijk onder je neerzetten ipv ver vooruit en je armen gebruiken.

Let vooral op je uitademing. Je moet langer uitademen dan inademen. Bijvoorbeeld 2 stappen in- en dan 4 stappen uitademen. Bij het inademen verhoogt je hartslag en bij het uitademen vertraagt je hartslag. Inademen is een reflex dat lukt meestal wel. Bewust langer / langzamer uitademen is vaak moeilijker.

Makkelijk zittende kleding en oppassen met mouwloze t-shirts of hemdjes. Je bovenarmen kunnen dan ook gaan schuren.

En vergeet je smartphone niet aan te zetten (Runkeeper, Endomundo, Nike+, etc) leuk om na afloop te zien waar ja allemaal gelopen hebt en of dat je gelijkmatig hebt gelopen of niet.

Succes!

PS het kan gaan regenen en onweren vanavond!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
15 km is trouwens net aan de vele kant als je normaal die afstand niet loopt. Wat dat betreft is het goed dat er een dagje pauze is, anders zou je zeker last krijgen van van alles.
Geen tips, maar veel succes!
'Daar boven op die berg...'

Veel plezier!
Power to the people
Hou vooral goed rekening met het weer. Code Oranje is afgegeven voor bepaalde delen van het land: Windstoten, onweer, regen.
Topic titel aangepast

mvg,

Junior.
Als je niet omvergelopen wilt worden bij de start, probeer niet als eerste te starten.

Heb al weer jaren geleden een keer meegedaan met een groepje kennissen die allemaal vonden dat ze als eerste weg moesten. en zo waren er veel groepjes, dus een gedrang als van kleine kinderen bij de snoepwinkel.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Bij ons in Noord is het net geweest, voor de pinksteren. Dit jaar niet meegelopen. Mooie tips al gegeven, vooral genieten en heel veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven