Bakkerswinkel deel 18: Dit blijft Bila's jaar!!

10-07-2007 13:57 718 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het gelukt is:D
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen!



Bila, wat kl*te zeg, kan me voorstellen dat je hier heel erg sjachie van wordt!

Het is gewoon k*t als je lichaam het voor je gevoel zo laat afweten! En dan is het misschien 'maar' 6 weken op een heel leven én kan je idd niet anders dan de testresultaten afwachten, MAAR DAAR ZIT JE HELEMAAL NIET OP TE WACHTEN DAT IEMAND DAT ZEGT!!!!

Dikke *; voor jou!



April, idd petje af hoor, ik heb echt heel veel bewondering voor jouw discipline! Goed van je dat je dat van die feedback met je collega hebt afgesproken.



Daank, hou je het nog een beetje vol? Nog niet door alle dvd'tjes heen?

Bij mij 'begon' de bevalling doordat om 23.30u de vliezen braken, maar de weeën kwamen niet op gang. Die begonnen de volgende avond pas, maar zetten ook in het geheel niet door. Ik vond het dus ook moeilijk te bepalen, wanneer het nou harde buiken of echte weeën waren...



Miss E, hoest met jou?

Lijkt me wel gek hoor, om samen in het huis te wonen dat je in betere tijden hebt gekocht, waarin je net samen bent ingetrokken, wetende dat het toch echt over is met de relatie.



Maye en Chrisy lekker met vakantie! Heb Chrisy op hyves nog gefeliciteerd met haar verjaardag en een fijne vakantie gewenst.

Ik heb vorige week nog een lekker weekje weg geboekt. Een huisje op een park in Noord-Holland, ca. 1 km van het strand af. Lekker even uitwaaien.



Claire en Syl, zijn jullie koters al weer helemaal beter?
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat alles verder zo z'n gangetje.

Wel nog steeds veel last van duim, schouder en nek. Fysio lijkt alles in eerste instantie alleen maar erger te maken, maar dat schijnt wel goed te zijn.



Moppie slaapt gelukkig ook weer (redelijk) door, vannacht wel weer om half 4 huilend wakker, en tot 5 uur onrustig (mama ook), maar na een flesje pap en een knuffel van mama, is ze toch weer lekker gaan slapen.

Het zullen idd wel de doorkomende tanden en kiezen zijn, want alles lijkt nu echt tegelijk te komen. Ze heeft heel lang maar 4 tandjes gehad, maar nu heeft ze er nog twee tanden en één kies bij en komen nu drie (!) kiezen en twee hoektanden (die schijnen het ergst te zijn) tegelijk door! Arm kind! Stomme tanden en kiezen ook: ze komen met pijn en ze gaan met pijn er weer uit, wat heb je eraan!



Verder een lekkere week/weekend gehad: donderdag met mams naar de woonboulevard gegaan, tuinset gekocht (wordt morgen geleverd) en bij IKEA geweest. Vrijdag fysio en boodschappen. 's Middags met een boek op de bank toen moppie sliep, kon daarna haar bed verschonen en haar in bad doen want ze had een enorme poepluier, heel dun....

Zaterdags naar mijn schoonouders. Moppie heeft nieuwe sandaaltjes van opa en oma gekregen! Erg schattig.

Zondag hebben we (lief voor het grootste deel) de schuur eindelijk weer eens uitgemest en opgeruimd. Morgen komt het groot vuil en a.s. zaterdag staan er een paar ritjes naar het afvalscheidingsstation (leuk woord voor scrabble) op het programma..... hè lekker....geeft echt een 'opgeruimd' gevoel! En nu weer werken....:(, maar nog maar 7 uurtjes en dan is het weer 'weekend' :P !!!
Alle reacties Link kopieren
Relletje mbt B. op:

veel aankomen tijdens zwangerschap - 59 reacties
Alle reacties Link kopieren
Hè Desrie, gezellig! Ik moet nu echt even aan het werk, maar zal straks even reageren.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor jullie knuffels en medeleven, ik ben echt zo blij met deze uitlaapklep *;



Daan, hallooooooo tis al middag en we hebben nog niets gehoord, dat kan niet hoor!!!



Arme Moppie al die tanden en kiezen die tegelijk doorkomen, au!!! Nou ja ,dan is ze er tenminste wel snel van af! Fijn dat jullie nog een weekje naar de NH kust gaan, wanneer gaan jullie?



Relletje gelezen Claire, sjongejonge b weer in de bocht :P
Alle reacties Link kopieren
Zal Daan aan het bevallen zijn?
Alle reacties Link kopieren
ze heeft mij niet gsmst in ieder geval dus dan doet ze dat mooi stiekem :o



:D
Alle reacties Link kopieren
Maar het is toch vreemd... En vooral die diarree en die harde buiken doen mij toch denken aan weeën. Ze zou je toch ook pas sms-en als de baby er was? Ze kan dus wel bezig zijn nu. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
10 augustus mini-meet hè? Heb ik zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!!! :D



Daan, je maakt het wel heel spannend nu.....
Alle reacties Link kopieren
sorry, sorry, sorry! nog geen nieuws!

vandaag compu niet aangehad, nadat ik wakker werd lekker krantje gelezen en in bad gegaan, daarna naar fysio, tanken, babycentre en met mams even paar boodschapjes gedaan. wilde je nog smsen bila dat er niets aan de hand was, maar dat had ik wel bedacht maar niet gedaan!

toen was t alweer vier uur en heb ik op de bank dvdtje gekeken van csi.

laptop was opgeruimd, kregen gisteren plots bezoek van schoonouders, dus dan ruim in de internetdraad altijd op, die ligt de laatste dagen door de kamer. (ja, wordt echt tijd voor draadloos internet, weet alleen niet zo goed hoe ik dat moet doen...)

en lief hoefde net pas alle tour toto's en dergelijke te zien, vandaar.



morgenochtend eerst weer de bv cursus en dan ben ik er weer, zal internet niet opruimen!  :)



kus voor allen, moet de laptop weer inleveren, want stel je voor dat de uitslag veranderd en ik zou alleen mijn mail kijken....



tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Haaiiii



Arme Moppie, bijna alle tanden in 1 keer door. Hopelijk gaat het wel snel, dan ben je er tenminste vanaf. En wanneer ga je op vakantie? Wel lekker een weekje weg, hopelijk blijft het een beetje aardig weer.



En Bila wat rot dat het echt heeft doorgezet. Hopelijk heeft de gyn nog nieuws voor je.



Heb net weer geleerd, toch zo jammer dat het sommige dagen veel beter lukt dan andere. Morgenochtend gelukkig niet zo druk, dus hopelijk kan ik op het werk leren. Vanochtend wel lekker poli gedraaid, met nuttige feedback. En vanmiddag nog wat feedback op een brief gehad, dus weer een leerzaam dagje.
Alle reacties Link kopieren
Arme daank.

Tsja, ik had ook echt een paar weken harde buiken. Veel 's nachts en dan om de paar minuten. Dat ik echt dacht: uh ohhh...

Ik had alle symptonen: prop verloren (meestal beginnen dan de weeen binnen 24 uur) Bij mij dus 3 weken later. Veel buikpijn/harde buiken/me echt soort van grieperig voelen. De laatste dag voelde ik me echt lamlendig. Veel buikpijn. Ineens verloor ik heel veel waterig vocht. De 2 weken daarvoor was dat meer slijm (sorry dames voor t vieze praatje). Ik dacht toen al dat mn water gebroken was. Buik begon ook licht te rommelen. Vk meette niets.

3 uur later braken mn vliezen (STROOOOOOOOM) en kwamen er heftige weeën. Hoop voor je dat hij/zij lekker op tijd komt en je niet te veel last van je buik hebt.



Jep, 10 augustus minimeeting. Nu vrijdag nog ff kdv vragen of ze kunnen ruilen. Ga r wel vanuit.



Desrie, arme moppie zeg! Kon ze maar wat van cas overnemen.

Die heeft nu alle tanden/hoektanden en 4 kiezen. Nog maar een paar kiezen te gaan. En hij fietst er echt doorheen. Zondag zag ik ineens de laatste 2 hoektanden.

Lekker he, opgeruimd huis.



April druk druk druk. Succes met leren en werken!



Bila, vette dikke knuffel. Kom ik je de 10e wel geven,goed??



Gisteren getuinierd. 2 rodondendrons voor de deur geparkeerd in de mega grote antraciet stalen potten (stonden eerst margieten) en petunia's

Achter een ehh......clematis. Bila, was t bijna weer kwijt ha ha ha.

En een klimop. Nog ff en we zitten lekker vrij.

De klimop vandaag weer iets verschoven.

Vandaag dus spierpijn gehad, zal morgen wel erger zijn.

Bovendien om half 1 pas naar bed en dus beetje duf vandaag.



Sancties zijn bedacht, dus moet binnenkort afgelopen zijn t gedonder.

Laten we t hopen.



Cas gaat als een speer. Lopen achter zn loopauto. Boterham eten uit zn hand, zelf drinken uit een tuitbeker (KDV vond het uit een beker laten drinken gedoe) zegt nu ja ja (standaard stopwoordje hier) en mmmmma (oma). Hij eet weer goed, slaapt weer goed. Weer helemaal in zn ritme gelukkig.
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
BLLLLL, BEN BRAK !!!!



Hier een gevalletje 'zomergriep', ben ik bang... Lief had het dinsdag en ik was gisteren aan de beurt!

Nadat ik gisteren had gepost, ben ik weer lekker aan de slag gegaan, maar ik voelde me steeds beroerder worden: last van mijn maag en darmen, warm en koud....brrr! Toen mijn collega's me kwamen halen om te gaan lunchen, ging ik bijna over mijn nek...ik ben dus maar naar huis gegaan en lag om 13.00u in mijn bedje. Heb tot 18.00 liggen doezelen/slapen/drijven! Daarna moest ik echt overgeven (sorry zo op de vroege morgen...), maar voelde ik me wel gelijk weer wat beter. Vannacht gelukkig wel redelijk geslapen, alleen leek het wel weer een waterbed, maar ik voel me nu wel enigszins overreden door een vrachtwagen.... Beddengoed heb ik al in de wasmachine zitten, en ik hoor dat moppie ook al wakker is, even kijken of ze na een schone luier nog wel even wat wil slapen, en anders worden het vandaag maar gewoon twee slaapjes, want tot 12 uur wachten gaat nu niet lukken denk ik. Vandaag verder een rustig dagje gepland, én tussen 10 en 12 wordt de nieuwe tuinset gebracht !!! Ben benieuwd!!



Tja, het is wat hè, Daank, mag je niet eens lekker een rustig dagje voor 'jezelf' hebben of wij schieten hier gelijk in de stress :D.

April, fijn dat je een goede dag op je werk had! En weer geleerd .

Ja het zou idd fijn zijn als moppie er net zo makkelijk doorheen zou gaan als cas, maar ja... Fijn dat hij ook weer lekker in zijn vel zit, leuk he als ze zo lekker door de kamer racen!

Oh... het 'alarm' gaat nu echt af... tot later ??!!!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen trouwens :D
Alle reacties Link kopieren
Ook goeiemorgen!!



Desrie, balen dat je ziek bent, hopelijk voel je je vandaag wat beter, mn moeder had het maandag, vervelend hoor!



Daan, wil je ons nooit meer zo laten stressen :D Ik kreeg gisteravond vrij laat nog een smsje, dus ik meteen tegen mn lief, let op Daan is bevallen!! Hij had zoiets van Daan, who the f*ck is dat nou weer :P maar goed, het was mn vriendin uit Kenia dus vals alarm maar we zitten wel in de hoogste staat van paraatheid dat begrijp je ;) Hoe was de cursus vandaag??



Syl lekker hoor dat Cas weer helemaal in zn hummetje is, kijk echt uit naar de 10e (dan gaat ie toch mee, toch toch toch toch??)



April, sterkte met al je blokken, hopelijk kan je vanmorgen op je werk nog wat doen, 's ochtends gaat leren bij mij altijd het beste!



Ik ga snel aan het werk (maar eerst een bakkie thee natuurlijk :D) misschien kan ik vandaag wel ff buiten zitten bellen! Eerst de computerklusjes dus.....
Alle reacties Link kopieren
Ha, die Daan, nog niets aan de hand dus...



Desrie, beterschap! Mijn collega belde net ook dat zij buikpijn en hoofdpijn heeft en dus niet komt. Er zal toch niet weer een of ander naar virus heersen :o?!



Goedemorgen Bila!
Alle reacties Link kopieren
Daaaaan hallo tis nu al middag hoor :D
Alle reacties Link kopieren
Hihihihi !!!! :D
Alle reacties Link kopieren
Ben eigenlijk al weer helemaal opgeknapt, gelukkig!

Buik is weer rustig, heb nog niet zoveel gegeten, doe maar even rustig aan...

Net even met mijn moeder en moppie naar de markt gegaan en moppie ligt nu lekker te slapen. Die doet tegenwoordig meestal alleen nog 's middags een slaapje, maar dan wel 2,5 -3 uur lang. Als ik dus wat wil doen, moet dat toch liever wel 's ochtends of eind van de middag. Voordeel wel dat ik in de middag een paar uurtjes kan aanrommelen :P.



Ga zo maar even de tuinset uit de dozen halen en ik moet de buggydrager nog op mijn fiets zetten....druk druk druk.... ;).



Leuk trouwens dat jullie gaan minimeeten!



De 10e valt toch op vrijdag???? Goh dan werk ik niet.... geintje!
Alle reacties Link kopieren
voel me kut.

lees wel mee hoor, maar heb steeds geen puf om te reageren. Daarbij genoeg te doen op het werk, dus ook niet veel tijd.

Wil wel ff snel wat tegen Bila zeggen; denk aan je meid. Laat ze allemaal maar lullen, tis gewoon zwaar klote! Ik hoop heel erg dat jullie snel duidelijkheid krijgen!
Alle reacties Link kopieren
he Miss E, wat vervelend dat je je zo kut voelt *; Wil je er wat over kwijt, je weet me te vinden he!!!!!



Desrie fijn dat jij weer opgeknapt bent, enne kom ook gewoon de 10e, we gaan naar een outlet jeansstore dusss altijd leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Miss E, *;. En als je erover wilt praten, dan weet je ons te vinden hè?!



Desrie, ga inderdaad gezellig mee de 10e! Kunnen we Moppie ook eens live bewonderen.
Alle reacties Link kopieren
ik ben er hoor!

geen nieuws, ben druk in huis aan t rommelen, kom straks wel even buurten...
Alle reacties Link kopieren
laat je ons weer de hele dag in spanning :P hoe was het bij de bv cursus??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven