ballenbak

30-07-2010 23:02 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er door de Viva engelkes al eens in de ballenbak (ban)gezet? Vond je dat onterecht en zo ja waarom dan?
Wat, Suus? Sorry ik volg je niet!
Jezus Potjansnutjes... of je nou wel of geen angel bent?
De laatste keer ben ik er door 4 afgekegeld...had wel de eer om de eerste 24uurs ban te krijgen testen
Ja, voor offtopic zwaaien en arrrren, 24 uur. En daarna nog eens 48 uur voor iets met het L-forum, provoceren en opruien ofzoiets.
Vooral dat opruien enzo...
Ja, ik ben nog steeds Angel. Maar ik heb geen pijlers meer, ik modereer (en schrijf) alleen bij de blogs.
quote:Loreyi schreef op 31 juli 2010 @ 00:02:

Ja, voor offtopic zwaaien en arrrren, 24 uur. En daarna nog eens 48 uur voor iets met het L-forum, provoceren en opruien ofzoiets.

Tja, vervelend was dat! Ik heb me kostelijk vermaakt door jullie!

En.... Was het de shit waard????
owwwwwwwww okee.

De meest hilarische ban ooit was dat.

quote:dangeensuus schreef op 31 juli 2010 @ 00:04:

owwwwwwwww okee.Iew wat doe je nou?
Ja, dat vind ik echt.
Nou hehe Suus snapt het

Ik ga lekker mijn vleugels in de kast mikken en bij mijn (alleen als ze slaapt) engelachtige meisje kijken en daarna lekker onder de wol.

Weltrusten!
Trusten
Ja, dat vind ik echt.
quote:Bloesie schreef op 31 juli 2010 @ 00:04:

[...]

Tja, vervelend was dat! Ik heb me kostelijk vermaakt door jullie!

En.... Was het de shit waard????Dubbel en dwars! Die 24 uur heb ik me prima vermaakt op L. om daarna daar een permaban te krijgen. Bij de 48-uurs ban ging ik net een paar dagen op stedentrip dus geen last van gehad
Bij de drakenvlieg zijn ze altijd erg blij als er weer eens iemand van Viva een ban heeft. Dan gebeurt er tenminste wat.
quote:Loreyi schreef op 31 juli 2010 @ 00:08:

[...]

Dubbel en dwars! Die 24 uur heb ik me prima vermaakt op L. om daarna daar een permaban te krijgen. Bij de 48-uurs ban ging ik net een paar dagen op stedentrip dus geen last van gehad Heb jij bij de Libelle een permaban?? Whahahahahahaha
Ja, dat vind ik echt.

Goh, die twee heb ik ook meegemaakt .

En een keertje met MrsScary..

3 keer dus, en best wel terecht.
quote:Mamasaar schreef op 31 juli 2010 @ 00:10:

[...]

Heb jij bij de Libelle een permaban?? Whahahahahahaha

Half Viva heeft daar al een permaban.

Behalve ik natuurlijk. Ik ben daar altijd heel lief.
Loreyi, mazzelaar!

truste Five en kleine meid van Five!
quote:Mamasaar schreef op 31 juli 2010 @ 00:10:

[...]

Heb jij bij de Libelle een permaban?? Whahahahahahaha Ik niet alleen, de helft van de Viva-piraten. Bij de puzzelspelletjes hebben we allemaal vieze woordjes ingevuld
Whahahahahahaha

Wat ontzettend jammer dat ik dat heb gemist!
Ja, dat vind ik echt.
Ben zelf ooit effies bij L. actief geweest, nou had het wel snel gezien daar! wat een stelletje dwaze, sorry, suffe en duffe mutsen!

Ga liever zelf nog breien.....
quote:Bloesie schreef op 31 juli 2010 @ 00:13:

Ben zelf ooit effies bij L. actief geweest, nou had het wel snel gezien daar! wat een stelletje dwaze, sorry, suffe en duffe mutsen!

Ga liever zelf nog breien.....Op sommige topics hier breien ze ook. Met slijmdraden wel te verstaan, maar toch
Ja, dat vind ik echt.
Ja ehh..

Dacht ik hier eindelijk mijn frustaties

te kunnen spuien over de ballenbak van mijn dochter, nee hoor.

Ik doe het lekker toch, misschien mag ik dan ook vanwege OT in de ballenbak van de Angels?

Mijn vriend had voor de eerste (!) verjaardag van mijn dochter een cadeau dat hij zelf had uitgezocht ( super lief, wat klaag ik nou:) )

een prinsessentoren-ballenbak, wat een woord voor scrabble trouwens.

Vooralsnog gebruikt ze hem alleen als ze doorheeft dat ik klaar ben met voorlezen, ik lees de ene keer 2 boekjes en de andere keer 4, en nog heeft ze het door! Dan jumpt ze dus in die ballenbak. Verder staat dat ding maar haar kamer vol te bouwen!

Haha nee hoor, ik vind het superlief! Dat moest ik even kwijt. OT? Krijg ik nu ook een veroordeling tot de ballenbak? Ik wil zo graag! Was zo blij in Jungletown vorige week, toen mocht ik ook
Patricia, ik snap er werkelijk geen hol van, maar het zal vast wel super lief zijn
Ja, dat vind ik echt.
Ik wel Mamasaar, het zit 'm in de echte en de virtuele ballenbak.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven