ballenbak
zaterdag 31 juli 2010 om 00:28
zaterdag 31 juli 2010 om 00:32
quote:floor72 schreef op 31 juli 2010 @ 00:26:
[...]
Ben je daar echt al jaren druk mee?
Niet 24/7 nee
Maar zo nu en dan weer eens het onderwerp ter sprake brengen doet wonderen... Hey, ik word geen pitbull genoemd omdat ik zo graag mijn ballen lik midden in de woonkamer.
Eh...ik heb alleen nog niet bedacht wat ik met die info ga doen zodra ik 100% zekerheid heb, de zoektocht was veels te leuk
[...]
Ben je daar echt al jaren druk mee?
Niet 24/7 nee
Maar zo nu en dan weer eens het onderwerp ter sprake brengen doet wonderen... Hey, ik word geen pitbull genoemd omdat ik zo graag mijn ballen lik midden in de woonkamer.
Eh...ik heb alleen nog niet bedacht wat ik met die info ga doen zodra ik 100% zekerheid heb, de zoektocht was veels te leuk
zaterdag 31 juli 2010 om 00:37
quote:minny schreef op 31 juli 2010 @ 00:32:
[...]
Niet 24/7 nee
Eh...ik heb alleen nog niet bedacht wat ik met die info ga doen zodra ik 100% zekerheid heb, de zoektocht was veels te leuk Nu ben ik ook nieuwsgierig. Is het iemand die nu nog forumt?
[...]
Niet 24/7 nee
Eh...ik heb alleen nog niet bedacht wat ik met die info ga doen zodra ik 100% zekerheid heb, de zoektocht was veels te leuk Nu ben ik ook nieuwsgierig. Is het iemand die nu nog forumt?
zaterdag 31 juli 2010 om 00:42
Yups, als het die persoon is wel ja. En dan weet ik ook waarom ze mij moest hebben. En áls het die persoon is en dus die reden...dan is het zielig, heeeeel sielug. Zo sielug dat ik dat al hilarisch genoeg vind zonder er ook ooit nog maar een woord over vuil te maken
Maar ik moet nog die 2% zekerheid, en dat kan nog maaaaanden duren
Maar ik moet nog die 2% zekerheid, en dat kan nog maaaaanden duren
zaterdag 31 juli 2010 om 01:19
quote:minny schreef op 31 juli 2010 @ 01:09:
[...]
Ja, maar dat zou je ook gezegd hebben als je het wel was geweest. Geen idee, ik ben nooit angel geweest en ik zou het ook niet willen zijn. Kan ik - of jij - wel gaan zitten verzinnen over wat ik dan misschien wel of niet gezegd zou hebben, maar dat kan toch niet bewezen worden.
[...]
Ja, maar dat zou je ook gezegd hebben als je het wel was geweest. Geen idee, ik ben nooit angel geweest en ik zou het ook niet willen zijn. Kan ik - of jij - wel gaan zitten verzinnen over wat ik dan misschien wel of niet gezegd zou hebben, maar dat kan toch niet bewezen worden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 31 juli 2010 om 01:33
quote:minny wrote on 31 July 2010 @ 01:24:
Echt niet Ligeia?
Ik heb drie keer een waarschuwing gehad:
01. Ik heb jaren geleden per ongeluk een Angel 'geraden' door haar uit te schelden voor iets wat ook haar forumnaam was. Dat wist ik niet, totdat Sanne we ervoor waarschuwde; zij heeft dat dus eigenlijk verraden, haha! Ik vind het nog steeds grappig..
02. Ik heb een keer een downloadsite genoemd. Ik wist niet dat dat niet mocht..
03. Ik heb Angel3 uitgescholden, omdat ze zich van haar beste kant liet zien, not. Ik wist wel dat dat niet mocht. Ik wist alleen niet dat Angels dat wél mochten.
Dus twee van de drie waarschuwingen, waren ook nog eens voor zaken die het label 'per ongeluk' behoren te krijgen.
Dat woar het. Geen ban. Verbaast je dat, Minny?...
Echt niet Ligeia?
Ik heb drie keer een waarschuwing gehad:
01. Ik heb jaren geleden per ongeluk een Angel 'geraden' door haar uit te schelden voor iets wat ook haar forumnaam was. Dat wist ik niet, totdat Sanne we ervoor waarschuwde; zij heeft dat dus eigenlijk verraden, haha! Ik vind het nog steeds grappig..
02. Ik heb een keer een downloadsite genoemd. Ik wist niet dat dat niet mocht..
03. Ik heb Angel3 uitgescholden, omdat ze zich van haar beste kant liet zien, not. Ik wist wel dat dat niet mocht. Ik wist alleen niet dat Angels dat wél mochten.
Dus twee van de drie waarschuwingen, waren ook nog eens voor zaken die het label 'per ongeluk' behoren te krijgen.
Dat woar het. Geen ban. Verbaast je dat, Minny?...
zaterdag 31 juli 2010 om 01:39