Bar de liefde
woensdag 30 december 2009 om 22:54
woensdag 30 december 2009 om 22:57
quote:HoiPippiLangkous schreef op 30 december 2009 @ 22:54:
Zeg Meds, kan jij je kop lang genoeg uit die toiletpot halen om mij te vertellen hoe ik het beste kan stretchen na het hardlopen om spierpijn in mijn heupbuigers te voorkomen?
Tuurlijk.
Na het hardlopen ga je in de huiskamer liggen, het liefst voor de kachel. Doe je natte loopkleding uit anders word je koud. Je doet je benen omhoog en spreid ze, dan puf je altijd is kortjakje ziek terwijl je probeert je benen steeds verder uit elkaar te duwen. als je die genoeg gestrekt hebt ga je op handen en knieen, je spant alles aan en laat alles los. Je kan daarbij vaginaal plaatselijk wat lucht verliezen, maar dat geeft niet.
Nu ben je lekker los voor de rest van de dag
(tip, doe de rolgordijnen dicht)
Zeg Meds, kan jij je kop lang genoeg uit die toiletpot halen om mij te vertellen hoe ik het beste kan stretchen na het hardlopen om spierpijn in mijn heupbuigers te voorkomen?
Tuurlijk.
Na het hardlopen ga je in de huiskamer liggen, het liefst voor de kachel. Doe je natte loopkleding uit anders word je koud. Je doet je benen omhoog en spreid ze, dan puf je altijd is kortjakje ziek terwijl je probeert je benen steeds verder uit elkaar te duwen. als je die genoeg gestrekt hebt ga je op handen en knieen, je spant alles aan en laat alles los. Je kan daarbij vaginaal plaatselijk wat lucht verliezen, maar dat geeft niet.
Nu ben je lekker los voor de rest van de dag
(tip, doe de rolgordijnen dicht)
woensdag 30 december 2009 om 22:59
quote:Poezewoes schreef op 30 december 2009 @ 22:58:
Norre!!!! [afbeelding]
Mijn oude kroegmakker van de Nor. Das lang gelee!
Zo Poes, jij hebt het nou echt over de krochten van het forum hoor.
Maar ik geef nog steeds rondjes hoor.
What the heck!
* tingeling *
Obert, doe iedereen nog eens hetzelfde...
Norre!!!! [afbeelding]
Mijn oude kroegmakker van de Nor. Das lang gelee!
Zo Poes, jij hebt het nou echt over de krochten van het forum hoor.
Maar ik geef nog steeds rondjes hoor.
What the heck!
* tingeling *
Obert, doe iedereen nog eens hetzelfde...
woensdag 30 december 2009 om 23:03
Meds eer ik halverwege ben is Mr N me al besprongen....
Zoeb, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik druk was mijn reputatie op te krikken, vanwege de poll die net verwijdert is.
Maar ik hou wel van jullie Hoe is het met de spit? Mag je een wijntje bij de pillen?
Zoeb, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik druk was mijn reputatie op te krikken, vanwege de poll die net verwijdert is.
Maar ik hou wel van jullie Hoe is het met de spit? Mag je een wijntje bij de pillen?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.