Bar Too Much *166*

09-05-2008 22:41 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
Denk aan een leuk plaatje, zonnig terrasje, dat soort werk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ach Yet, ik verdwaal tegenwoordig nogal es. Zit ik ineens voor de tv ofzo. Heel raar.

Trusten.

David Dunning
Kom ff zeggen dat mijn koffie op is: 'mijn koffie is op!'

Dus.

Fijne dag allemaal!
Tsja, en toen liep ik met een emmer sop de trap op om ramen ter gaan lappen, ging de foon, of ik zoon weer kon ophalen. Die heeft zich zodanig misdragen dat hij naar huis moest vanwege de veiligheid van zijn klasgenootjes. Sanctie zal vast wel volgen. Geen ramen lappen dus, maar de psych bellen
Yet

Ik heb voorkomen dat er vandaag een kind naar huis gestuurd wordt. Heb ze gewoon allebei niet naar school gebracht. Is ook een oplossing.

Kan zoon niet ramen gaan lappen als sanctie? Twee vliegen in 1 klap?

Zal ik eerst koffie drinken? Of zal ik me eerst es ff gaan aankleden? Of zal ik koffie meenemen onder de douche? Wordt vast slappe koffie dan.

Oftewel: ben gelijk weer weg.

David Dunning
Tsja, als ik het had zien aankomen, was hij natuurlijk thuisgebleven...da's nou juist het kuttuh.
Hoe lang zou het duren voordat iedereen weet dat een regel 23 jaar geleden is afgeschaft???? (1 oktoberregel voor overgang naar groep 3, pffffffffffffffffffft, zoveelste discussie daarover)

Wat doet een mens op de kinderpijlert?

Ik drink een bietrje en ik proost ff met Jo. Niet dat ik de anderen niet proost-waardig vind, maar ik heb nu ff zin in Jo.

David Dunning
Nâh, dan proost ik mee tuuk!!
Ik proost ook op Jo, een hele grote!!

En op Hela ook voor de volgendeeeeee rooooondeeeee!

Zo de uil zit in de olie en mijn terras ook.

Morgen nog maar een keer.

Ik neem er een roseetje op!
Ja da's best lekker. 'k doe mee!
Wij hebben geen olie, maar bier op het terras.

Blègh wat een dag.

Zoon werd vanmorgen getreiterd door een jongen die hem de schommel afpakte en tijdens dat geruzie greep een meisje (waar Zoon bijna dagelijks mee overhoop ligt) snel de schommel. Hij meende dus dat hij twee belagers had, of, dat het meisje op zijn minst wilde profiteren van de situatie door gauw zelf te gaan schommelen. Op dat moment gaf hij haar een paar gemene rottrappen. Heel fout natuurlijk. Maar ook wel heel iets anders dan een onberekenbaar gevaarlijk joch dat opgehaald moet worden wegens het in gevaar brengen van de veiligheid. Toch? Of ben ik nou gek?
Nope, je bent niet gek.

Dan kan een kwart van school wel opgehaald worden.
Ben echt bang dat we weer hetzelfde gedoe krijgen als jaren terug. En dat terwijl het eigenlijk best goed gaat.
Maar goed, toch maar de therapeut gebeld, misschien kunnen ze eens videopleintraining doen?
Is er iets veranderd op school? Andere juf ofzo omdat het goed ging en nu dit weer?
Nou ja, niet onlangs, maar sinds een half jaar is inderdaad alles verandert: gebouw, docent, klas.
Blijft raar dat zoon dan opgehaald moest worden. Tis niet goed wat hij deed maar om hem dan te bestempelen als gevaarlijk
Hem bestempelen als gevaarlijk en naar huis sturen, is natuurlijk niet de oplossing als je het pesten tollereert.
Yet, wat herkenbaar. De timeout van mijn zoon was ook vanwege de veiligheid van de andere kinderen. Nou, dan weet ik er nog wel een paar die een timeout nodig hebben. Rottig als jouw kind minder ruimte krijgt dan een ander.

Goedenavond trouwens. Ik ben echt dodelijk vermoeid, heb de afgelopen twee dagen veel te veel moeten fietsen (k*t busstaking) en das voor mijn beentjes niet zo goed. moet eigenlijk gaan liggen, maar ja, tis weekend hè.

Vanavond de avond4daagse-lopers binnen gehaald. Vind ik wel gezellie. Ik vind die drumbands altijd zo leuk.

David Dunning
Hier begint maandag de 4 daagse. Kan waarschijnlijk de laatste avond niet meelopen............ik vind dat ook juist de leukste avond..........en de kortste
Ik kan ooit mee, nou ja kan wil gewoon niet 7 kilometer heen en 7 terug fietsen om mee te kunnen lopen.
't startpunt is hier om de hoek.

bedtijd maar weer, truste
Slaap lekker! Ik duik er zo ook in. Truste
Hoi,

voor Yet en Mir, jullie hebben het ook niet even makkelijk zeg!

En gelijk doeg, ik ga ook slapen
Mik, ik kan maar niet zien wat dat is op jouw plaatje

Wat is het ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven