Bar Too Much *166*

zaterdag 17 mei 2008 om 19:36
Yep, mijn haar is weer lekker kort.
Mijn kinderen spelen buiten. Al die tijd dat het prachtig weer was waren ze met geen stok naar buiten te krijgen, en nu........ Rare wezens hoor.
Ik heb het koud. Kachel maar weer ff aangezet.
Mijn kinderen spelen buiten. Al die tijd dat het prachtig weer was waren ze met geen stok naar buiten te krijgen, en nu........ Rare wezens hoor.
Ik heb het koud. Kachel maar weer ff aangezet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 17 mei 2008 om 21:15
Buienradar of niet...wij hadden vandaag het feestje van Zoon met de 5 markantste tieners van deze provincie. Die spelerij bleek geweldig, ik zou me er nog wel een paar dagen kunnen vermaken, maar ze gingen om 18.00 dicht . Die buienradar boeide de jongens trouwens niet. Bij de eerste de beste glijbaan mèt plas onderaan hielp waarschuwen al niet, en binnen een uur raakte Zoon zelfs helemaal te water 'het touw was te ver' zei hij. Jep. Het bootje ook. Alleen het water was dichtbij. Tot zijn neus. Leuke foto's dus Ik vreesde dat hij verder de hele dag zou moeten puntlassen binnen, maar het bleek dat ze een heel assortiment overalls hadden voor verzopen honden. Er waren centrifuges en droogkasten, boterhamzakjes voor om de droge leensokken zodat hij zijn eigen sompige bergschoenen weer aankon...nou ja, onvergetelijk dus
yette wijzigde dit bericht op 17-05-2008 22:12
Reden: smiley vergeten :p
Reden: smiley vergeten :p
% gewijzigd
zaterdag 17 mei 2008 om 22:31
zaterdag 17 mei 2008 om 23:39
Van wiki:
Doe in een weckpot 750 ml alcohol of wodka of jenever gevolgd door 250 gr witte suiker. Van twee citroenen de schil, daarna in schuiven en ook erbij. Van 1 citroen het sap. Je kunt evt. ook een groen limoentje erbij doen. Deze schillen zijn zeer geurig. Na plm. 4/6 weken is de likeur heerlijk stroperig heerlijk om te drinken.
Doe in een weckpot 750 ml alcohol of wodka of jenever gevolgd door 250 gr witte suiker. Van twee citroenen de schil, daarna in schuiven en ook erbij. Van 1 citroen het sap. Je kunt evt. ook een groen limoentje erbij doen. Deze schillen zijn zeer geurig. Na plm. 4/6 weken is de likeur heerlijk stroperig heerlijk om te drinken.

zondag 18 mei 2008 om 00:12
Oh nee, wacht
ff rekenen met dat recept hoor
750 ml alcohol of wodka of jenever = 40 %
maar daar doe je 250 gr witte suiker bij = dus da's allang geen 40 % meer
dan nog van twee citroenen de schil, het sap van 1 citroen en die 'schuiven' erbij, volgens mij zit je zelfs zonder dat groene limoentje erbij al op 28,3 %
en dat rond je natuurlijk af naar beneden.
Dus.
valt best mee met die zeik
ff rekenen met dat recept hoor
750 ml alcohol of wodka of jenever = 40 %
maar daar doe je 250 gr witte suiker bij = dus da's allang geen 40 % meer
dan nog van twee citroenen de schil, het sap van 1 citroen en die 'schuiven' erbij, volgens mij zit je zelfs zonder dat groene limoentje erbij al op 28,3 %
en dat rond je natuurlijk af naar beneden.
Dus.
valt best mee met die zeik