Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:05
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:05
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:06
quote:wiesje123 schreef op 09 oktober 2009 @ 00:04:
Hoi Winxje, beetje tegenstrijdig hè, rook je nu wel of niet??Nouhou, het zit zo.......gestopt met roken.....weer begonnen met roken......gestopt met roken, lukte niet dus toen maar gestopt met binnen roken, is alvast wat.......toch met íets gestopt
Hoi Winxje, beetje tegenstrijdig hè, rook je nu wel of niet??Nouhou, het zit zo.......gestopt met roken.....weer begonnen met roken......gestopt met roken, lukte niet dus toen maar gestopt met binnen roken, is alvast wat.......toch met íets gestopt
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:08
quote:Bloesie schreef op 09 oktober 2009 @ 00:06:
Lj, is het echt zo vreselijk dat alle vrouwen met je naar bed willen?
Kan ik wel andersom zeggen, ha,ha,ha, zeker wat mijn werk betreft, pffff, als ik echt hoge nood zou hebben en er wel pap van zou lusten kon ik elke dag wel met iemand ehhhhh...Hoor je mij klagen dan?
Lj, is het echt zo vreselijk dat alle vrouwen met je naar bed willen?
Kan ik wel andersom zeggen, ha,ha,ha, zeker wat mijn werk betreft, pffff, als ik echt hoge nood zou hebben en er wel pap van zou lusten kon ik elke dag wel met iemand ehhhhh...Hoor je mij klagen dan?
No guts no glory
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:10