Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 oktober 2009 om 20:14
Hap ze!
Ik heb ordinair wat besteld, of het verstandig is weet ik niet, maar ik laat het me heerlijk smaken strakkies.
Wat jouw badkamer betreft:
Wat bij mij wel helpt * tsss! Andijvie!!!! * Ik pak een paar oude tandenborstels en smeer de voegen met chloorschuurmiddel in, ff naspeoelen et voilà! Blitzsauber!
Ik heb ordinair wat besteld, of het verstandig is weet ik niet, maar ik laat het me heerlijk smaken strakkies.
Wat jouw badkamer betreft:
Wat bij mij wel helpt * tsss! Andijvie!!!! * Ik pak een paar oude tandenborstels en smeer de voegen met chloorschuurmiddel in, ff naspeoelen et voilà! Blitzsauber!
zaterdag 10 oktober 2009 om 09:46
Goedemorgen.
Wies, wat een heerlijke ontbijttafel heb je weer gemaakt. Lekker om daar het weekend mee te beginnen.
Ik dacht dus echt dat we een mooi herfstweekend zouden krijgen (qua stukje weergebeuren ), maar het regent. En mijn scooter heeft de hele nacht buiten gestaan, dus dat wordt een natte kont straks.
Wies, wat een heerlijke ontbijttafel heb je weer gemaakt. Lekker om daar het weekend mee te beginnen.
Ik dacht dus echt dat we een mooi herfstweekend zouden krijgen (qua stukje weergebeuren ), maar het regent. En mijn scooter heeft de hele nacht buiten gestaan, dus dat wordt een natte kont straks.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 10 oktober 2009 om 11:13
Hier schijnt nu de zon, moet ik eigenlijk NU boodschappen gaan doen. Maar mijn scooterzadel is nog zeikesnat en dat duurt ook nog wel ff. Leren zadel, dus wordt echt door en doornat.
Ik zit weer es in de uitstelmodus. Ga er NU wat aan doen. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Ik zit weer es in de uitstelmodus. Ga er NU wat aan doen. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 10 oktober 2009 om 14:13
En weer pauze. Doosje ingepakt op zoons kamer, vuilniszak gevuld. Langzaam maar zeker vordert het. Nu nog even de voordeur vrijmaken, die heb ik vanochtend gebarricadeerd met een tas met oud papier en een vuilniszak. Zal maar even zorgen dat mijn moeder niet hoeft te klauteren straks.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:18
Is er een soort reünie ofzo? Zelfs Bate in tha house. Hoi.
Ben vandaag een beetje in de stress geschoten vanwege die verhuizing. Duurt gelukkig niet lang meer, maar ga komende weken zo min mogelijk andere dingen doen. Krijg het in mijn hoofd niet meer op een rijtje.
Wijntje dan maar.
Ben vandaag een beetje in de stress geschoten vanwege die verhuizing. Duurt gelukkig niet lang meer, maar ga komende weken zo min mogelijk andere dingen doen. Krijg het in mijn hoofd niet meer op een rijtje.
Wijntje dan maar.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:32
Overzicht kwijt? Dat klinkt alsof ik het overzicht eerst wel had. Totaal geen overzicht. Huis slibt dicht (steeds meer lege kasten en volle dozen), nieuwe huis moet nog geschilderd, nou ja, en toen vochten de jongens elkaar de tent weer uit, was mijn moeder heel verdrietig omdat ik had verteld dat een vriend van haar was overleden en toen had ik er allemaal ff geen zin meer in.
En met al die kinderen in therapie heb ik het ook nog es heel druk met gesprekken hier en daar. Ga voor komende week alles afzeggen wat niet met de verhuizing te maken heeft.
En met al die kinderen in therapie heb ik het ook nog es heel druk met gesprekken hier en daar. Ga voor komende week alles afzeggen wat niet met de verhuizing te maken heeft.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:35
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:38
Jee Mir
Ik heb een heel raar drankje hier, kaneellikeur met bladgoud erin. Echt überfout kapitalistisch. Ik heb eens een film gezien over de omstandigheden waaronder goud wordt gedolven. En dat poep ik morgen dus even vrolijk weer uit. Zou zoiets zelf niet kopen. Maar om hem uit principiële overwegingen weg te gooien...da's ook zowat, hè?
Ik heb een heel raar drankje hier, kaneellikeur met bladgoud erin. Echt überfout kapitalistisch. Ik heb eens een film gezien over de omstandigheden waaronder goud wordt gedolven. En dat poep ik morgen dus even vrolijk weer uit. Zou zoiets zelf niet kopen. Maar om hem uit principiële overwegingen weg te gooien...da's ook zowat, hè?
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:40
Ik wil zo graag alles geordend inpakken. Maar ja, dan zitten al mijn boeken in dozen en dan is de laatste doos maar half vol. En wat moet daar dan bij? Boeken van de kinderen (want boekendoos, dus er MOETEN boeken in)? Verwarrend, want naar welke kamer moet die doos dan? Of vul ik die doos bij met andere dingetjes? Ook verwarrend, dan moet ik weer zoveel op die doos schrijven.
Nou ja, en dan heb ik het alleen nog maar over de boeken. Zo gaat het dus met alles.
En wat heb ik de komende week nog nodig? Dat kan nog niet ingepakt uiteraard. En hoe doe ik dat straks met de keukenspullen? Alle pannen in 1 doos? Niet handig, kan beter alle spullen voor dag 1 bij elkaar in een doos doen.
Enz enz enz enz enz
Nou ja, en dan heb ik het alleen nog maar over de boeken. Zo gaat het dus met alles.
En wat heb ik de komende week nog nodig? Dat kan nog niet ingepakt uiteraard. En hoe doe ik dat straks met de keukenspullen? Alle pannen in 1 doos? Niet handig, kan beter alle spullen voor dag 1 bij elkaar in een doos doen.
Enz enz enz enz enz
David Dunning
David Dunning
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:45
Herkenbaar Sol.
Ik ben gezegend met een man met een zeer geordende geest, ik verlies het overzicht en hij weet exact wat in welke doos zit en zou moeten... Maar ja niet iedereen heeft zo'n man.
Kun je in die halve doos boeken niet iets van handdoeken doen
? Is doos niet zo zwaar en hoef je er niet zoveel extra op te schrijven. (oplossing van man hier).
Voor de eerste dag in het nieuwe huis is mijn tip: stop alles voor die dag in die doos. Bestek, servies, pannen, etenswaar. Dan hoef je alleen die doos maar open te maken. Idem voor kleren. Doe kleren voor de eerste week in een tas dan hoef je alleen die tas maar voor het grijpen te hebben en kun je dan verder met inrichten.
Ik ben gezegend met een man met een zeer geordende geest, ik verlies het overzicht en hij weet exact wat in welke doos zit en zou moeten... Maar ja niet iedereen heeft zo'n man.
Kun je in die halve doos boeken niet iets van handdoeken doen
? Is doos niet zo zwaar en hoef je er niet zoveel extra op te schrijven. (oplossing van man hier).
Voor de eerste dag in het nieuwe huis is mijn tip: stop alles voor die dag in die doos. Bestek, servies, pannen, etenswaar. Dan hoef je alleen die doos maar open te maken. Idem voor kleren. Doe kleren voor de eerste week in een tas dan hoef je alleen die tas maar voor het grijpen te hebben en kun je dan verder met inrichten.