Bar Too Much *** 179 ***

25-09-2009 10:52 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.

Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hap ze!

Ik heb ordinair wat besteld, of het verstandig is weet ik niet, maar ik laat het me heerlijk smaken strakkies.

Wat jouw badkamer betreft:

Wat bij mij wel helpt * tsss! Andijvie!!!! * Ik pak een paar oude tandenborstels en smeer de voegen met chloorschuurmiddel in, ff naspeoelen et voilà! Blitzsauber!
Dit is meer iets voor een chloorhoudende schuimblusser.

Bleek ik de wasmachine meneer ook nog te kennen. Gezellig hoor.
Heul gezellig voor jou, meid!

Ik ga vreselijk ongezellig doen. Ik ga naar bed. Ben helemaal verrot. Zat in het zwembad te knikkebollen en tijdens logopedie van zoontje ook.

Fijne avond en groetjes voor iedereen!
Haha, ik kondig hier thuis net aan dat ik er eerder inkruip dan m'n nageslacht. Zat echt even rechtop te slapen.

Truste

Voor iedereen die langskomt en trek heeft.....goeiemorgen
Goedemorgen.

Wies, wat een heerlijke ontbijttafel heb je weer gemaakt. Lekker om daar het weekend mee te beginnen.

Ik dacht dus echt dat we een mooi herfstweekend zouden krijgen (qua stukje weergebeuren ), maar het regent. En mijn scooter heeft de hele nacht buiten gestaan, dus dat wordt een natte kont straks.

David Dunning
Goedemorgen!

Wies, wat zorg je toch weer goed voor ons

Hier ook nat en mistigachtig, misschien vanmiddag dan nog een zonnetje?

Succes met klussen, Mir.

Koffie
Hier schijnt nu de zon, moet ik eigenlijk NU boodschappen gaan doen. Maar mijn scooterzadel is nog zeikesnat en dat duurt ook nog wel ff. Leren zadel, dus wordt echt door en doornat.

Ik zit weer es in de uitstelmodus. Ga er NU wat aan doen. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

David Dunning
En weer pauze. Doosje ingepakt op zoons kamer, vuilniszak gevuld. Langzaam maar zeker vordert het. Nu nog even de voordeur vrijmaken, die heb ik vanochtend gebarricadeerd met een tas met oud papier en een vuilniszak. Zal maar even zorgen dat mijn moeder niet hoeft te klauteren straks.

David Dunning
Proost! Wit!
Hoe was het ook alweer?

Droog of zoet? Met of zonder bubbeltjes?
Hé Bate wist je je wachtwoord nog?

Doe mij maar gewoon iets waar ik snel zat van word.
Gnaaf kom ook langs waaien.

Heb ziek kind in bed, iig hoge koorts en in gezichtje, en her en der een rood bultje. Vermoed iets van waterpokken, maar goed dat zien we de komende dagen wel.
Is er een soort reünie ofzo? Zelfs Bate in tha house. Hoi.

Ben vandaag een beetje in de stress geschoten vanwege die verhuizing. Duurt gelukkig niet lang meer, maar ga komende weken zo min mogelijk andere dingen doen. Krijg het in mijn hoofd niet meer op een rijtje.

Wijntje dan maar.

David Dunning

Wat een gedoe hè? Miniman noemt verhuizen trouwens verwonen. En wij hebben besloten dat dat een mooier woord is.
Ha Sol, verloopt de verhuizing niet naar wens? Of was je zoals ik vaak heb, het overzicht kwijt?

Hé Kee zullen we Mir zatvoeren?
Ah nog iemand anders wijn? Ik neem deze:

quote:yette schreef op 10 oktober 2009 @ 23:29:

Hé Kee zullen we Mir zatvoeren? Gheh ik zag net inderdaad dat jij sneller was
Overzicht kwijt? Dat klinkt alsof ik het overzicht eerst wel had. Totaal geen overzicht. Huis slibt dicht (steeds meer lege kasten en volle dozen), nieuwe huis moet nog geschilderd, nou ja, en toen vochten de jongens elkaar de tent weer uit, was mijn moeder heel verdrietig omdat ik had verteld dat een vriend van haar was overleden en toen had ik er allemaal ff geen zin meer in.

En met al die kinderen in therapie heb ik het ook nog es heel druk met gesprekken hier en daar. Ga voor komende week alles afzeggen wat niet met de verhuizing te maken heeft.

David Dunning
Nah dan rest alleen deze Dit was duidelijk niet je beste dag van de week...

Ik raak hoe meer een verhuizing vordert altijd het overzicht kwijt van wat gedaan is, wat nog gedaan moet worden, hoe veel tijd me dat kost enz..

En dan zijn we over en dan ben ik álles kwijt
Jee Mir

Ik heb een heel raar drankje hier, kaneellikeur met bladgoud erin. Echt überfout kapitalistisch. Ik heb eens een film gezien over de omstandigheden waaronder goud wordt gedolven. En dat poep ik morgen dus even vrolijk weer uit. Zou zoiets zelf niet kopen. Maar om hem uit principiële overwegingen weg te gooien...da's ook zowat, hè?
Ik wil zo graag alles geordend inpakken. Maar ja, dan zitten al mijn boeken in dozen en dan is de laatste doos maar half vol. En wat moet daar dan bij? Boeken van de kinderen (want boekendoos, dus er MOETEN boeken in)? Verwarrend, want naar welke kamer moet die doos dan? Of vul ik die doos bij met andere dingetjes? Ook verwarrend, dan moet ik weer zoveel op die doos schrijven.

Nou ja, en dan heb ik het alleen nog maar over de boeken. Zo gaat het dus met alles.

En wat heb ik de komende week nog nodig? Dat kan nog niet ingepakt uiteraard. En hoe doe ik dat straks met de keukenspullen? Alle pannen in 1 doos? Niet handig, kan beter alle spullen voor dag 1 bij elkaar in een doos doen.

Enz enz enz enz enz

David Dunning
Ow yuk, dat kreeg ik ooit eens van een vriend. Hoe heet het spul ook weer? Ik ben erg gek op kaneel, maar dit vond ik echt vies. Heb het spul door de gootsteen gemikt en het bladgoud eruit gezeefd en in een klein flesje gedaan.
Herkenbaar Sol.

Ik ben gezegend met een man met een zeer geordende geest, ik verlies het overzicht en hij weet exact wat in welke doos zit en zou moeten... Maar ja niet iedereen heeft zo'n man.

Kun je in die halve doos boeken niet iets van handdoeken doen

? Is doos niet zo zwaar en hoef je er niet zoveel extra op te schrijven. (oplossing van man hier).

Voor de eerste dag in het nieuwe huis is mijn tip: stop alles voor die dag in die doos. Bestek, servies, pannen, etenswaar. Dan hoef je alleen die doos maar open te maken. Idem voor kleren. Doe kleren voor de eerste week in een tas dan hoef je alleen die tas maar voor het grijpen te hebben en kun je dan verder met inrichten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven