*** Bar Too Much *** 182 ***
vrijdag 1 januari 2010 om 12:14
Wies, ik word er zelf ook zo blij van. Ik kwam hier natuurlijk al jaren met enige regelmaat, omdat ik hier een vriendin heb. En altijd viel me op hoe makkelijk het contact hier verliep, terwijl ik toch echt niet zo makkelijk contact maak.
En nu ik hier woon werkt het ook zo. Ik voel me hier zo thuis, heerlijk gewoon.
En nu ik hier woon werkt het ook zo. Ik voel me hier zo thuis, heerlijk gewoon.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 1 januari 2010 om 12:38
vrijdag 1 januari 2010 om 23:58
Ik wilde op tijd naar bed, omdat ik het gevoel heb dat we morgen vroeg op moeten, omdat kind naar school moet. Heb dus ook het gevoel dat het morgen maandag is, terwijl het weekend feitelijk nog moet beginnen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 2 januari 2010 om 09:38
Goedemorgen!
Heeeeeeerlijk Wiesje, precies goed
Hier nog geen nieuwe sneeuw. Wel spekglad! Gistermiddag ben ik nog zo onderuit gegaan op straat, hup daar lag ik. Dus gisteravond terug naar huis gelopen met zo'n prikNordikwokstok Had ik toch een beetje steun.
De hond van mijn ouders wordt steeds uitgelaten door lieve buurtjes omdat ze niet willen dat die oude menschen met een hond op straat lopen, zo glad is het.
De gemeente hoero strooit prima op de doorgaande wegen maar op woonerven en kleine straatjes doen ze niet heel erg hun best.
Koffie
Heeeeeeerlijk Wiesje, precies goed
Hier nog geen nieuwe sneeuw. Wel spekglad! Gistermiddag ben ik nog zo onderuit gegaan op straat, hup daar lag ik. Dus gisteravond terug naar huis gelopen met zo'n prikNordikwokstok Had ik toch een beetje steun.
De hond van mijn ouders wordt steeds uitgelaten door lieve buurtjes omdat ze niet willen dat die oude menschen met een hond op straat lopen, zo glad is het.
De gemeente hoero strooit prima op de doorgaande wegen maar op woonerven en kleine straatjes doen ze niet heel erg hun best.
Koffie
zaterdag 2 januari 2010 om 09:46
zaterdag 2 januari 2010 om 13:57