*** Bar Too Much *** 182 ***

15-12-2009 22:04 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is idd op de valreep Hela, doe je goed haha... Gaat de hele femelie over op een ander?

Ik heb zo'n zin in een rooie, maja tis pas 3 uur he
Yep Jooppie, de hele familie!

Ben ff naar de brievenbus, nemen we daarna een rooie
Proost!

PROOST
quote:willem1959 schreef op 30 december 2009 @ 14:18:

[...]

Stomme vraag misschien, maar rook je zelf ook....?Helemaal geen stomme vraag hoor, maar inderdaad ik rook zelf ook. Weliswaar al minder dan voor zwangerschap, maar meer dan me lief is.
Hoi

Zie dat ik heel wat bij te lezen heb, maar heb eerst even een klotebericht. Zoon kreeg gisteren ineens een flinke epileptische aanval gehad. Een grand mal, dus behoorlijk heftig. We zijn ons rotgeschrokken en erg ongerust. Gelukkig kunnen we morgen al terecht bij 'zijn' Sein - waar hij opgenomen was toen hij 5 was.
Goffer Yet, wat een schrik!

Hoe is het nu met hem?
Sjeees Yet, dat kut. En nu? Nou ja, naar de dokter natuurlijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Op dit moment gaat het goed. Waarschijnlijk was dit de derde of vierde in een aantal weken tijd. Hij gaf in elk geval aan dat hij het gevoel achteraf een paar keer eerder heeft gehad, toen hij net in bed lag.

Hoe nu verder..tsja...geen idee. Morgen eerst maar naar de kliniek. Dat wordt vast alleen een gesprek en dan later een eeg of 24 uurs-eeg en een MRI om te kijken of hij schade heeft. Of misschien een opname. Want dit is toch wel vreemd geloof ik. In elk geval heel toevallig. Verder is het me iets te groots om over te piekeren. Ben in denial. Niet meer zelf fietsen en zwemmen voorlopig. School inlichten
Ik bedoel het gevoel na de aanval. Zijn hersenen hebben er 3 kwartier over gedaan om alle functies weer op te pakken. Net of hij een beroerte had gehad. Hij kon even niet lopen, toen hij bij kennis was en het wel wilde. Zijn gezichtsspieren waren slap en raar, dus hij praatte vreemd.
Pfff. Ik kan alweer niet slapen.
Yet mijn zorgen vallen even in het niet voor mijn gevoel: mijn mama is groot en kan voor zichzelf zorgen. Jouw knul is jouw knulletje
Jij ook een knuf Cay! Kan me voorstellen dat je ongerust en bang bent hoor.

Enneh...laat zoon niet horen dat hij een knulletje is... 12 is volgens hem soms al zo goed als volwassen
Goedemorgen Barrers zonder naam!!

Yetteke

Ben chagrijnig van het gekloot op dit forum door moddereters, die blijkbaar in de gelegenheid zijn en dus ook door viva gesteld worden op te treden zoals ze doen.

Ik wens jullie een goede dag vandaag en hoop dat jullie een gezellige avond kunt hebben. Laat het nieuwe jaar vooral spetterend beginnen!

Koffie
Lieve barrers allemaal, ik wil allen, die een knuffel nodig hebben bij deze een heeeele dikke geven.

Verder wil ik iedereen een fijne avond wensen en met een goeie roetsj het nieuwe jaar in.....

En laten we deze mooie bar hoog houden, want er is geen toffere bar als de BAR TOO MUCH
Zo is het, Wies

Jij ook een hele fijne avond gewenst
Het sneeuwt hier al bijna de hele dag.

Het zou zomaar kunnen zijn dat we vanaaf met ons 2 zijn

Dochters 1 en 2 zijn er dan op uit naar vrienden en dansen in een durrup verderop. Die zien we morgen in de loop van dag wel weer eens boven water komen. Dochter 3 is bij vriendinnetje en zit nu erg in tweestrijd. Ze mag daar blijven maar wil ook wel naar huis. Sja, ze moet zelf beslissen.
Raar om met z'n tweetjes te zitten Hela. Overigens zou ik er momenteel wel voor tekenen, ze zijn hier door de stress niet te genieten.

Zoon heeft er weer een officiële diagnose bij Welke soort epilepsie het is, is nog niet 100% zeker, maar het is dit keer waarschijnlijk geen kwaadaardige epilepsie (dus niet invalidiserend, of hij moet zich een hersenbeschadiging vallen). Dat valt dus mee. De verwachting is helaas dat de aanvallen frequenter zullen worden. Hij had er vanmorgen twee. We hebben medicatie meegekregen waarmee hij kan starten als hij dat wil, maar liefst nog even niet omdat hij dan nog naar voren geschoven kan op de wachtlijst voor een 24-uurs EEG.
Oh Yette, wat een zorg erbij Heb vandaag veel aan jou en je zoon gedacht, ben wel blij dat je ff laat weten hoe of wat.

Is zo'n wachtlijst lang?
Bah Yet, alleen 'fijn' dat je zo snel duidelijkheid hebt.

Hier geen sneeuw trouwens, wel veel geknal. Moest vanmiddag nog een paar boodschapjes doen en ik was blij dat ik weer thuis was. Brrrrrrrrr, ik vind vuurwerk eng.

Zo meteen even simpel eten, want ik denk dat we vanaaf nog genoeg te snaaien krijgen. En daarna 20 eitjes koken, doorsnijden, eigeel eruit, aanmaken met wat lekkers, eigeel weer terugspuiten in de gehalveerde eiwitten. Eén van mijn bijdragen aan het oudejaarsfeest van vanavond.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
De wachtlijst is drie maanden. Maar zolang hij niet slikt, kan hij zomaar ineens aan de beurt zijn. Als de medicatie eenmaal is opgebouwd, moet hij weer drie weken afbouwen voor zo'n opname zin heeft. Nou ja, opnametje.
Is niet slikken en hopen op een sneller aan de beurt zijn te verkiezen boven wel slikken en afbouwen voor een afgesproken opname?

Pfff moeilijk zeg
Mir, ga je gezellig met elkaar oud en nieuw vieren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven