*** Bar Too Much *** 182 ***
zaterdag 2 januari 2010 om 16:50
Haha, Wies, ik heb net bij de boodschappen ook nog voor het hele weekend lekkers meegenomen. Vanaf maandag ga ik weer gewoon doen, want van de 17 kilo die ik afgevallen was, zijn er inmiddels weer een paar bij. Die moeten er eerst weer af en dan nog een paar. In dit tempo ben ik over 5 jaar weer op mijn oude gewicht, van voordat kinderen kreeg.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 2 januari 2010 om 16:57
zaterdag 2 januari 2010 om 17:00
zondag 3 januari 2010 om 10:03
Goedemorgen. Hier geen sneeuw, nou ja, nog wat restjes, maar geen verse. Wel sneeuw in A begrijp ik. Es kijken of de NS dat aankan.
Wies, lekker ontbijtje, maar ik ga morgen pas weer gezond doen, dus vandaag doe ik nog niet mee.
Wies, lekker ontbijtje, maar ik ga morgen pas weer gezond doen, dus vandaag doe ik nog niet mee.
David Dunning
David Dunning
zondag 3 januari 2010 om 10:08
Yep, Wies, ik doe daar stinkend mijn best voor!
Ben alleen benieuwd of de wedstrijden en dergelijke wel door gaan vandaag, want 2 weken geleden gingen we ook al eerder dicht vanwege het gezellig aandoende winterweer.
Afijn, ik merk het wel.
O ja, voordat ik het vergeet: Ik ben al niet meer zoveel aanwezig op dit moment, neemt niet weg dat ik jullie uiteraard erg mis, maar Ziggo kon wel eens de verbindingen overschakelen naar het nieuwe huis, terwijl ik daar nog niet woon. Afwachten dan maar...
Iedereen een hele fijne, winterse dag ( die vrààgt om warme choco met slagroom en een twist of erwtensoep met lekker veel Hemaworst )!!
Ben alleen benieuwd of de wedstrijden en dergelijke wel door gaan vandaag, want 2 weken geleden gingen we ook al eerder dicht vanwege het gezellig aandoende winterweer.
Afijn, ik merk het wel.
O ja, voordat ik het vergeet: Ik ben al niet meer zoveel aanwezig op dit moment, neemt niet weg dat ik jullie uiteraard erg mis, maar Ziggo kon wel eens de verbindingen overschakelen naar het nieuwe huis, terwijl ik daar nog niet woon. Afwachten dan maar...
Iedereen een hele fijne, winterse dag ( die vrààgt om warme choco met slagroom en een twist of erwtensoep met lekker veel Hemaworst )!!
zondag 3 januari 2010 om 10:18
quote:wiesje123 schreef op 03 januari 2010 @ 10:10:
Ha die Mir, hier ligt wel een pak sneeuw.
Dus A. ligt boven de sneeuwgrens.....
't Schiet niet echt op met die opwarming van de aarde.
Bloes, werk ze, hopelijk wordt het gewoon dubbel gezellig door de sneeuw.
Ha die Mir, hier ligt wel een pak sneeuw.
Dus A. ligt boven de sneeuwgrens.....
't Schiet niet echt op met die opwarming van de aarde.
Bloes, werk ze, hopelijk wordt het gewoon dubbel gezellig door de sneeuw.
David Dunning
David Dunning