Bar Too Much 212
woensdag 22 november 2017 om 21:41
donderdag 23 november 2017 om 08:29
Ik moet voor 9 uur bij de Appie zijn, om de hele winkelvoorraad hagelslag met appel-kaneelsmaak op te kopen. Anders is mijn buuv mij voor, die brengt de kinderen naar de crèche en gaat dan door naar de Appie.
Hagelslag met appel-kaneelsmaak is mierzoet, maar errug lekker voor af en toe.
Wat een interessant leven heb ik toch.
Hagelslag met appel-kaneelsmaak is mierzoet, maar errug lekker voor af en toe.
Wat een interessant leven heb ik toch.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 23 november 2017 om 10:31
Hier idem.doornroosje9 schreef: ↑23-11-2017 10:15Dat heb ik ook, Ink. Maar bij mij zijn de inloggegevens gewoon ingevuld en moet ik gewoon op 'inloggen' klikken. Dus geen moeite.
Maybe success just isn't your thing.
donderdag 23 november 2017 om 10:39
Voor ik hier bij het laatste bericht was, moest ik op 'inloggen' klikken, vervolgens nog eens op 'inloggen', en dan 'Bar', 'laatste pagina', 'naar beneden', 'zie meer' en 'naar beneden'. Viel nog reuze mee dat er bij 'home' geen advertentie over 'Bar' hing, want ik moet daar regelmatig de pagina verversen voor ik überhaupt verder kan.
Kutforum.
Kutforum.
donderdag 23 november 2017 om 10:48
Af en toe moet ik opnieuw inloggen en bijna altijd kom ik gewoon bij laatste bericht als ik een topic open.
Maar technisch gezien is het hier wel een enorrrrrrme puinhoop geworden. En je kunt mij niet wijsmaken dat Sanoma hier blij mee is.
Er is volgens mij geen forummer, die de lees meer/lees ook knop gebruikt en ook echt de advertenties bekijkt.
Maar technisch gezien is het hier wel een enorrrrrrme puinhoop geworden. En je kunt mij niet wijsmaken dat Sanoma hier blij mee is.
Er is volgens mij geen forummer, die de lees meer/lees ook knop gebruikt en ook echt de advertenties bekijkt.
donderdag 23 november 2017 om 11:14