***Bar Too Much 215***

28-01-2018 18:31 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!
De dagen worden langer - tijd voor gezellige happy hours in zomerse sferen! Trek je schoenen uit en neem een cocktail!
Afbeelding
Yette het is ook kudt als je het niet meer zelf kan allemaal. Maar die zooi moet je nu niet gaan opruimen laat ze maar zien waarom je die hulp nodig hebt. Tenminste als het huishoudelijke hulp is natuurlijk :hug:
Zo hoor ik er ook over te denken. En het is nodig. Maar ook fucking confronterend.
Toen ik hulp nodig had kreeg ik het niet. Mijn bloedjes en Jooppmans moesten het maar recht breien. Dat lukte niet...Dankbaar zijn dus Yet dat je geholpen wordt....

Zo ik heb al een woordewisseling met Jooppmans achter de rug, een meningsverschil met een mevrouw tijdens rondjes met de hondjes, een ander meningsverschil met de hond zelf en een pan met spaghetti saus laten vallen.
Ow ja en gehaktballen gemaakt.
Dus ik denk zo maar dat ik met koffie ga zitten en pas naaaaaaa de 10 km weer in beweging kom @(
En als er nog 1 vervelend ding gebeurt, pak ik er ook nog een enorm glas wijn bij! Girllllllpowerrrrr...
jooppie schreef:
15-02-2018 10:31
Toen ik hulp nodig had kreeg ik het niet. Mijn bloedjes en Jooppmans moesten het maar recht breien. Dat lukte niet...Dankbaar zijn dus Yet dat je geholpen wordt....

Zo ik heb al een woordewisseling met Jooppmans achter de rug, een meningsverschil met een mevrouw tijdens rondjes met de hondjes, een ander meningsverschil met de hond zelf en een pan met spaghetti saus laten vallen.
Ow ja en gehaktballen gemaakt.
Dus ik denk zo maar dat ik met koffie ga zitten en pas naaaaaaa de 10 km weer in beweging kom @(
Mss ligt het dan toch aan jou Joopp.

*duikt weg*

Ik ga mijn haartjes laten knippen. Doeiiiiiiiii.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
jooppie schreef:
15-02-2018 10:33
En als er nog 1 vervelend ding gebeurt, pak ik er ook nog een enorm glas wijn bij! Girllllllpowerrrrr...
Het is koud, het regent en het is winter.

Proost!
Life is short. Eat dessert first.
yette schreef:
15-02-2018 09:22
Zo hoor ik er ook over te denken. En het is nodig. Maar ook fucking confronterend.
Hulp nodig hebben hoeft niet erg te zijn, toch? Fijn dat dat bestaat. Hoop dat alles goed gaat!

Ik heb vaak hulp nodig, heb daar geen problemen mee.
Solomio schreef:
15-02-2018 10:58
Mss ligt het dan toch aan jou Joopp.

*duikt weg*

Ik ga mijn haartjes laten knippen. Doeiiiiiiiii.
Mir....het ligt noooooooit aan moi :P
Proost Roosje, jij weet een mens op te beuren!!! :high5:
jooppie schreef:
15-02-2018 11:27
Proost Roosje, jij weet een mens op te beuren!!! :high5:
Graag gedaan! :jump:
Ik ben ook dankbaar hoor!!! Trek al zó lang aan de bel. Het is nu vier jaar na mijn eigen hersenbeschadiging. Ikzelf ging eerst naar de revalidatiekliniek, kreeg vervolgens jaren geen hulp en sinds vorig jaar kopen we zelf een paar uur per week revalideren thuis in. Maar er was niks voor de kinderen, terwijl dat ècht heel nodig is omdat ik niet meer ben wie ik was en het gewoon niet meer allemaal kan. Nu komt er dus ook ondersteuning voor het hele gezin. Ik dacht dat het twee uur zou worden, maar ze vinden na de kennismaking vijf-zes uur nodig.

We gaan het meemaken.
Heel fijn!
Nou ik vind het jammer voor Sven hoor. Maar leuk voor Ted Jan en voor Bergsma zilver is ook mooi.
Proost, Barrers!

Afbeelding
Water Broek?
Mogguh meiden.
Ik moet over drie kwartier de deur uit voor een schoolreisje :@
Nu jullie hier tòch nog niet rondlopen, kan er best even nat gemopt worden ...Afbeelding
Net op tijd om dat mooi ff te bekijken vanaf de barkruk!

Moet je ver op de reis Yet?
Nee joh, ik moest Miniman afleveren voor een wintersportdag. Drie bussen vol stuiterende pubers op weg naar Winterberg. Ik krijg al zenuwtics van het idee alleen. Diep respect voor de vrijwilligers!
Ow dacht dat je mee mocht :P

Had miniman er zin an??
Mujn schoolreisje vroeger was kersen plukken in de boomgaard, opeten en klere eind weer terugwandelen.....toch wel veel veranderd in al die jaren!
Hij had er wel zin in ja. Misschien wel de laatste dag op deze school. Maandag kennismaking op een schakelvoorziening omdat hij niet in het systeem past.
(12 jaar, labiel, gebrek aan zelfvertrouwen, overlevingsmodus, lamgeslagen, concentratieproblemen, etc.)
Dat soort schoolreisjes hadden wij ook. Op de fiets naar de hei en dan achter de boswachter aansjouwen en vrijwel niks meekrijgen van wat hij vertelde.
Ow ook weer heftig allemaal. Wel stoer dat hij dan toch gewoon mee gaat ondanks deze punten.
Ik heb schoolreisjesherinneringen geblokt.

Goedemorgen, of had ik dat al gezegd?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven