Bar Toooooo Much *167*

maandag 30 juni 2008 om 14:02
Hier gaat het over of het bosvruchtenthee wordt of sinaasappelthee..........ook zo errug.
Hier staan ze van tafel op en laten ze heel de kloteboel staan.
En na 5 jaar zeggen: ruim je troep eens achter je reet op, ben ik er maar mee opgehouden.
Ben nu overgegaan op non verbale communicatie, maar dat maakt de boel niet echt gezelliger tuulk
Hier staan ze van tafel op en laten ze heel de kloteboel staan.
En na 5 jaar zeggen: ruim je troep eens achter je reet op, ben ik er maar mee opgehouden.
Ben nu overgegaan op non verbale communicatie, maar dat maakt de boel niet echt gezelliger tuulk

maandag 30 juni 2008 om 14:35
Pffffffffffffffft, ik krijg de kriebels als ik jullie kinder-perikelen lees. Hier is het onwijs relaxed en gezellig. Kinderen zijn aan het tekenen, gaan zo meteen ff buiten spelen.
Ik herken tuuk jullie verhalen wel (heeeel goed zelfs), maar vandaag is er nog geen onvertogen woord gevallen. Nou ja, effies toen we net uit bed waren.
Jongste heeft nep-crocs gekregen, maar die dingen stinken........ Nu heeft ie twee stukjes keukenrol opgefrummeld in zijn neusgaten, zodat ie z'n schoenen niet ruikt. 't Ziet er niet uit (zegt ie zelf, en hij heeft gelijk ), maar 't helpt wel.
Ik herken tuuk jullie verhalen wel (heeeel goed zelfs), maar vandaag is er nog geen onvertogen woord gevallen. Nou ja, effies toen we net uit bed waren.
Jongste heeft nep-crocs gekregen, maar die dingen stinken........ Nu heeft ie twee stukjes keukenrol opgefrummeld in zijn neusgaten, zodat ie z'n schoenen niet ruikt. 't Ziet er niet uit (zegt ie zelf, en hij heeft gelijk ), maar 't helpt wel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 30 juni 2008 om 23:43
Ik ben mijn leven naast het forum weer kwijt dus dacht, laat ik eens inloggen....heb geen smileys maar denk er maar wat bij.
Hela zei dat IEderEEn nog in de Bar kwam en en en en toen dacht ik...ik wil ook weer de kroeg in. De smaak te pakken gekregen zo na de TT...:grijnssmiley:
Straks even bijlezen in deze bar. Denk dat ik wel 40 gemist heb inmiddels :schaamsmiley:
Ennuh, mag ik kiezen? Cup C, groot uitgevallen graag dan maar.
Hela zei dat IEderEEn nog in de Bar kwam en en en en toen dacht ik...ik wil ook weer de kroeg in. De smaak te pakken gekregen zo na de TT...:grijnssmiley:
Straks even bijlezen in deze bar. Denk dat ik wel 40 gemist heb inmiddels :schaamsmiley:
Ennuh, mag ik kiezen? Cup C, groot uitgevallen graag dan maar.
maandag 30 juni 2008 om 23:50
maandag 30 juni 2008 om 23:59
Sodeknetters, Pun in da house. Goed dat ik nog ff kom tsjekkuh.
Jongste vroeg vandaag wat Tsjakka betekent. Had ie gehoord in een tekenfilmpje. 't Moet niet gekker worden.
NOg 1 minuut, dan steek ik mijn sigaret aan. In de kroeg.
Jongste vroeg vandaag wat Tsjakka betekent. Had ie gehoord in een tekenfilmpje. 't Moet niet gekker worden.
NOg 1 minuut, dan steek ik mijn sigaret aan. In de kroeg.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning