Bar Toooooo Much *167*
zaterdag 19 juli 2008 om 20:26
Goeiemorgen, goeiemiddag en goeienavond. Alles in 1x dan maar.
Iedereen nu met vakantie? Lekker weer om te vertrekken. \\:-)// Wij zitten lekker droog.
Hier is de vakantie alweer op de helft. Schiet lekker op zeg maar.
Iedereen nu met vakantie? Lekker weer om te vertrekken. \\:-)// Wij zitten lekker droog.
Hier is de vakantie alweer op de helft. Schiet lekker op zeg maar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 20 juli 2008 om 00:03

zondag 20 juli 2008 om 10:00
Hé Hel, welkom home.
Zie ik het goed dat je benen echt superbruin zijn?
Goedemorgen allen. Ik snap wel dat veel mensen vinden dat ik een saai leven heb, maar ja, ik vind het lekker. Dus, weer een dag met niks voor de boeg. Nou ja, beetje wassen, beetje keutelen, maar vooral veel niks. Daar hou ik van.
Zie ik het goed dat je benen echt superbruin zijn?
Goedemorgen allen. Ik snap wel dat veel mensen vinden dat ik een saai leven heb, maar ja, ik vind het lekker. Dus, weer een dag met niks voor de boeg. Nou ja, beetje wassen, beetje keutelen, maar vooral veel niks. Daar hou ik van.
David Dunning
David Dunning

zondag 20 juli 2008 om 10:36
Hoi Mir ..... en dan heb je de rest van mijn lijf nog niet eens gezien
Nâh geintje, ik heb immers een enorrrrrm badpak aan gehad. Maar mijn armen, benen en gezicht zijn lekkâh gekleurd
Ben ook blij dat mijn saaie leven weer gaat beginnen. Beetje uitpakken, beetje wassen enzoot! Ik houd ook heel erg van niets doen en een beetje lummelen.
Koffie dan maar?
Nâh geintje, ik heb immers een enorrrrrm badpak aan gehad. Maar mijn armen, benen en gezicht zijn lekkâh gekleurd
Ben ook blij dat mijn saaie leven weer gaat beginnen. Beetje uitpakken, beetje wassen enzoot! Ik houd ook heel erg van niets doen en een beetje lummelen.
Koffie dan maar?

zondag 20 juli 2008 om 11:04
Ff omschaklen dus.
Maar komende week kun je weer door de zon gewekt worden (afhankelijk van de ligging van je slaapappartement tuuk).
Ik haat het dat er in dit simpele reageervenster geen smileys staan. Moet ik eerst weer kopiëren, ander reageervenster openen, plakken, smiley toevoegen. Echt te erg.
Dus: bedenk zelf ff een paar leuke smileys in mijn tekst.
Maar komende week kun je weer door de zon gewekt worden (afhankelijk van de ligging van je slaapappartement tuuk).
Ik haat het dat er in dit simpele reageervenster geen smileys staan. Moet ik eerst weer kopiëren, ander reageervenster openen, plakken, smiley toevoegen. Echt te erg.
Dus: bedenk zelf ff een paar leuke smileys in mijn tekst.
David Dunning
David Dunning
zondag 20 juli 2008 om 11:33

maandag 21 juli 2008 om 10:10
Hé Hela, bendegij al wieder terug van de saus of frans??
Ik begin nu toch redelijk depri te worden van al die regen die mijn leuke gezellige voorjaars en zomerplantjes veranderen in een troosteloze bende!!
Het gaat dan misschien wel beter worden van de week maar ja, geloof dat ik mijn geloof kwijt ben
Nou ja, warme choclademelk dan maar weer........
Ik begin nu toch redelijk depri te worden van al die regen die mijn leuke gezellige voorjaars en zomerplantjes veranderen in een troosteloze bende!!
Het gaat dan misschien wel beter worden van de week maar ja, geloof dat ik mijn geloof kwijt ben
Nou ja, warme choclademelk dan maar weer........
maandag 21 juli 2008 om 11:18

maandag 21 juli 2008 om 11:49
Ja Joopp, twee weken waren zo voorbij, jammergenoeg. Ik vond het er heerlijk. Die warmte is zo lekkâh.
Heb een bloeiende oleander van daar meegenomen. Ik hoop dat dat ding het hier ook blijft doen. Was zo mooi om te zien, echt overal die bloeiende struiken
Fijn voor je, Blues. Ga je kamperen?
Ha Roma.
Heb een bloeiende oleander van daar meegenomen. Ik hoop dat dat ding het hier ook blijft doen. Was zo mooi om te zien, echt overal die bloeiende struiken
Fijn voor je, Blues. Ga je kamperen?
Ha Roma.
maandag 21 juli 2008 om 12:29
Goedemiddag.
Hel, jij had toch het mooie weer voor ons meegebracht? Heb je dat al uitgepakt?
Ik heb de verwarming aan gezet, tis toch te erg.
Joopp, niet depressief worden hoor, zonder dat is het al erg genoeg.
Hé Roma.
Hel, jij had toch het mooie weer voor ons meegebracht? Heb je dat al uitgepakt?
Ik heb de verwarming aan gezet, tis toch te erg.
Joopp, niet depressief worden hoor, zonder dat is het al erg genoeg.
Hé Roma.
David Dunning
David Dunning